SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hoezo te oud?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wie?
De vrouwen hier zijn toch allemaal te oud.
AXEL! WIJ WILLEN PICSSSSSquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook pics zien. Ik ben niet nieuwsgierig ofzo.Ik wil ook meet-foto's zien.
Cassan geeft datetipsquote:
Alleen maar beter als je een aparte smaak hebt. Minder concurrentie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt; ik vond haar gewoon echt een lekkerding, maargoed, wellicht heb ik dan toch een aparte smaak.
Wie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat ze te jong zijn
Echt nietquote:
Die zijn er niet toch? Werd gezegd althans.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook pics zien. Ik ben niet nieuwsgierig ofzo.Ik wil ook meet-foto's zien.
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?quote:
Of dat, jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?
Myr nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?
Niet allemaal hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meeste dames in dit topic? Of ging het daar niet over?
Myr moet mij niet.quote:
He! Didn't say that.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Myr moet mij niet.
Dus dan houdt het op in dit topic.
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en singlequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Myr moet mij niet.
Dus dan houdt het op in dit topic.
Van mezelf ben ik helemaal niet zo lawaaiig, druk en onrustig als mensen mij vaak ervaren. Anderen kwetsen is al helemaal niet mijn aard. In het verleden werd ik door de mensen om mij heen ondergelopen en in de hoek geschoven, ik hoorde er nooit bij. En kuddedier als je bent ga je dan een manier zoeken om toch op te vallen of gehoord te worden. Je wordt (in ieder geval voor een deel) gevormd door de mensen om je heen, helaas niet altijd ten goedequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoezo, dat je daardoor niet meer jezelf bent?
Just saying the obvious.quote:
Ik zoek ze wel ergens anders.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en single
Ik zorg gewoon dat ik gevonden word vanaf nuquote:
Slaap lekker Fee.quote:
Op datingsites heten ze wel vrijgezel te zijn, maar dat maakt tot nu toe ook geen verschil.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en single
Datingsites heb ik ook geen geluk meequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op datingsites heten ze wel vrijgezel te zijn, maar dat maakt tot nu toe ook geen verschil.
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt; ik vond haar gewoon echt een lekkerding, maargoed, wellicht heb ik dan toch een aparte smaak.
Ik vind dat soort opmerkingen over vrouwen sowiezoquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort opmerkingen over vrouwen sowiezo
Echt, hoe kan iemand zoiets nou zeggen? Een vrouw is het mooiste wat er is!
Ik vind dat elke vrouw wel wat moois kan hebben trouwens. Of ik haar interessant vind is verder wel een ander verhaal. P.s., ik heb zin in kroepoek?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.
Ach, niet elke vrouw is mooi. Maar dat hoeft niet altijd gezegd te worden en er hoeft sowieso geen mierenneukerij te zijn over de kleinste dingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.
Nee. Ik heb wel eens negatief gedacht over 'n vriendin haar uiterlijk van een vriend van mij of wat dan ook. Dat heeft niets met onzekerheid te maken, sommige vrouwen vind ik simpelweg niet mooi. Heeft iedereen toch wel? Alleen je hoeft het niet keihard in iemands gezicht te zeggen. In de meeste gevallen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet echt mismaakt zijn (of een gozer zijn ahem) wil ik niet iets moois kunnen zien in een vrouwquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet elke vrouw is mooi. Maar dat hoeft niet altijd gezegd te worden en er hoeft sowieso geen mierenneukerij te zijn over de kleinste dingen.
Mh, misschien wel ja... maarja, hoe dom ben je als je al jaloers gaat zijn op mij. Velen weten wel enigszins dat mijn liefdes-/seksleven niet veel soeps is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.
Echt? Ik zie in veel mensen ook wel mooiere dingen, maar ik zie ook wel lelijkere dingen vaak.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet echt mismaakt zijn (of een gozer zijn ahem) wil ik niet iets moois kunnen zien in een vrouw
Ik zei niks over onzekerheid hoor, je hebt de verkeerde gequotequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel eens negatief gedacht over 'n vriendin haar uiterlijk van een vriend van mij of wat dan ook. Dat heeft niets met onzekerheid te maken, sommige vrouwen vind ik simpelweg niet mooi. Heeft iedereen toch wel? Alleen je hoeft het niet keihard in iemands gezicht te zeggen. In de meeste gevallen.
Ik ben al vaker dan eens verliefd geworden op een dikkere vrouw (is steenkoude conclusiequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zie in veel mensen ook wel mooiere dingen, maar ik zie ook wel lelijkere dingen vaak.
Ik vind vrouwen niet snel lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet echt mismaakt zijn (of een gozer zijn ahem) wil ik niet iets moois kunnen zien in een vrouw
Dik staat ook niet gelijk aan lelijk. Ik vind ook dikkere mannen soms wel mooi.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al vaker dan eens verliefd geworden op een dikkere vrouw (is steenkoude conclusie) dus 't kan wel
Misschien vind ik een vrouw gewoon niet zo snel lelijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dik staat ook niet gelijk aan lelijk. Ik vind ook dikkere mannen soms wel mooi.
Ok, maar ben je ook zo makkelijk qua mensen aantrekkelijk vinden of zie je daar nog wel een verschil in?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien vind ik een vrouw gewoon niet zo snel lelijk?
Maar niet lelijk en aantrekkelijk is heel wat anders he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien vind ik een vrouw gewoon niet zo snel lelijk?
Nee, ik vind een vrouw niet zo snel lelijk. Zeker niet zo snel als andere mannen
Andere mensen neerhalen om jezelf beter te voelen is (helaas) universeel. Daar komt niet veel rationaliteit bij kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, misschien wel ja... maarja, hoe dom ben je als je al jaloers gaat zijn op mij. Velen weten wel enigszins dat mijn liefdes-/seksleven niet veel soeps is.
Ik denk dat ik een vrouw sneller aantrekkelijk vind dan de gemiddelde man, maar wel is 't zo dat de lat van aantrekkelijkheid hoger ligt dan die van een vrouw niet lelijk vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, maar ben je ook zo makkelijk qua mensen aantrekkelijk vinden of zie je daar nog wel een verschil in?
Voor mij is dit niet rationeel. Misschien doe ik dit in heel zeldzame gevallen en dan in de vorm van een grapje oidquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef TheGame het volgende:
[..]
Andere mensen neerhalen om jezelf beter te voelen is (helaas) universeel. Daar komt niet veel rationaliteit bij kijken.
In meerdere onderzoeken van economen blijkt dat een klein tekort t.o.v. de vraag enorme gevolgen voor een markt hebben. Zeker in het geval dat er sprake is van een primaire levensbehoefte zullen mensen heel veel doen om deze te bevredigen. Een klein verschilletje kan heel veel ellende veroorzaken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Die 0,4% verschil verklaart echt niet de rolverdeling tussen mannen en vrouwen. Dat is idd gewoon evolutionair bepaalt.
Iemand die dik is, is ook niet per definitie lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al vaker dan eens verliefd geworden op een dikkere vrouw (is steenkoude conclusie) dus 't kan wel
Ik ben optimistisch ingesteld, altijd al geweest. Ik zie niet zo snel iets lelijks in iemand...of 't moet een klootzak zijn.
Hey mede-wetenschapperquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
In meerdere onderzoeken van economen blijkt dat een klein tekort t.o.v. de vraag enorme gevolgen voor een markt hebben. Zeker in het geval dat er sprake is van een primaire levensbehoefte zullen mensen heel veel doen om deze te bevredigen. Een klein verschilletje kan heel veel ellende veroorzaken.
Daarnaast is dat verschil afhankelijk van het gebied, die 0.4% is een gemiddelde en zal flink kunnen verschillen per gebied/stad. Op sommige plekken kunnen enorme tekorten zijn.
Standaarden zijn alleen maar goed, waarom zou die te hoog zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb trouwens een te hoge standaard volgens mij.
Ze zijn altijd slank bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Standaarden zijn alleen maar goed, waarom zou die te hoog zijn?
Doe mij maar liever een pondje meer.... absoluut geen dikke vrouw; daar hou ik ook niet van; en een leuk gezicht is een must. Maar ze mag verder wel flink wat rondingen hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iemand die dik is, is ook niet per definitie lelijk.Ik ken meisjes die dik zijn maar een mooi gezicht hebben. Ik hoef zulke meisjes alleen niet als relatiemateriaal aangezien ik d'r niet echt opgewonden van kan worden, zelfde met dunne meisjes zonder enige vormen (dát vind ik nog lelijker).
Ik verwacht sowieso iemand die bezig is met haar lichaam en sporten belangrijk vindt, dat doe ik zelf namelijk ook.
Dan kan je nog wel een slank meisje krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn altijd slank bijvoorbeeld.
Is niet een echt realistische standaard aangezien ik dat zelf niet ben.
Met mooi bedoel ik niet alleen uiterlijk. Iemand die voornamelijk voor uiterlijk gaat, heeft de verkeerde prioriteit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iemand die dik is, is ook niet per definitie lelijk.Ik ken meisjes die dik zijn maar een mooi gezicht hebben. Ik hoef zulke meisjes alleen niet als relatiemateriaal aangezien ik d'r niet echt opgewonden van kan worden, zelfde met dunne meisjes zonder enige vormen (dát vind ik nog lelijker).
Helaas vind ik mensen heel erg snel lelijk, dit hoor ik ook vaak in m'n omgeving, maar goed, ik verwacht sowieso iemand die bezig is met haar lichaam en sporten belangrijk vindt, dat doe ik zelf namelijk ook.
Ik wil voor jou wel een uitzondering maken, ping me chumeit gr gr.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
Wie valt op een dik meisje van 19? bel me. grgr ktnxbai.
Op de foto's die je hier hebt geplaatst ben je heul niet dikquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ja vast.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel een slank meisje krijgen.
Het is dat je veel te lang voor me bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ohja, sorry Benzin. Ik zou het niet meer zeggen he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de foto's die je hier hebt geplaatst ben je heul niet dik
Ja zeg ik was eerder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, sorry Benzin. Ik zou het niet meer zeggen he.Daten dan maar?
Tuurlijk wel. Je kan het compenseren met andere dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vast.
Maar je kan niet verwachten wat je zelf niet hebt.
Op de foto zag je er helemaal niet dik uit. Verder zou ik, uitgaande van wat ik van jou gezien heb, iemand met jouw figuur echt niet afwijzenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je kan het compenseren met andere dingen
Indeed. Kate Middleton als voorbeeld; heel Nederland (bij wijze van) geilt op haar maar ik vind haar echt veel te mager. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar opgewonden van kan raken, zo plat. Net een kind van tien als je die ziet staan in mijn ogen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Doe mij maar liever een pondje meer.... absoluut geen dikke vrouw; daar hou ik ook niet van; en een leuk gezicht is een must. Maar ze mag verder wel flink wat rondingen hebben.
Je had al een keer aangeboden om wat te gaan drinken in Rotterdam en dat moeten we dan maar eens doen dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, sorry Benzin. Ik zou het niet meer zeggen he.Daten dan maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een aardige kop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je kan het compenseren met andere dingen
Nee; ik heb een paar mensen genegeerd, maar ik moest ff snel naar de supermarkt net; vandaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Werd ik nou trouwens bewust genegeerd door axel? :p
Ik herken sommige uitspraken overigens wel, qua uiterlijk sta ik ook nog verbaasd dat er mannen zijn die mij willen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Je had al een keer aangeboden om wat te gaan drinken in Rotterdam en dat moeten we dan maar eens doen dan.Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te mager vind ik haar niet, slank is ze wel. Van die vel-over-been armen vind ik wel erg lelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Indeed. Kate Middleton als voorbeeld; heel Nederland (bij wijze van) geilt op haar maar ik vind haar echt veel te mager. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar opgewonden van kan raken, zo plat. Net een kind van tien als je die ziet staan in mijn ogen.
Je negerpiemel, jewaits.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een aardige kop.
Verder heb ik niet zoveel te compenseren.
Nou ja mijn innerlijk, maar het oog wil ook wat.
Zoals madonna tegenwoordigquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Te mager vind ik haar niet, slank is ze wel. Van die vel-over-been armen vind ik wel erg lelijk
Je vind jezelf echt lelijk he?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een aardige kop.
Verder heb ik niet zoveel te compenseren.
Nou ja mijn innerlijk, maar het oog wil ook wat.
Nee joh, heb een goede kop.quote:
Cassandra kan voor me vouchen dat ik me netjes gedraag en hartstikke lief benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Cassandra kan voor me vouchen dat ik me netjes gedraag en hartstikke lief ben
Getuigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Cassandra kan voor me vouchen dat ik me netjes gedraag en hartstikke lief ben
Ik kan wel voor hem instaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:Hierzo http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/vouch
Echt heel veel studenten hebben een buikje ofzo, boeiend, zij zitten er ook niet mee. En de meeste vrouwen volgens mij ook niet. (Kijk maar naar die gasten bij het corpsquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, heb een goede kop.
Daar is ook alles mee gezegd dat wel.
Ik denk dat marktwerking niet zomaar van toepassing is op de verhouding man-vrouw. Dat vrouwen vallen op mannen die initiatief tonen/dominant zijn is al eeuwen oud. Je ziet juist dat dit op dit moment langzaam een beetje aan het veranderen is en dat vrouwen juist beetje bij beetje meer initiatief beginnen te tonen en dominanter worden. De vraag is tot in hoeverre dit door gaat zetten, of dat de biologische "hard-wiring" in onze genen toch de overhand heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
In meerdere onderzoeken van economen blijkt dat een klein tekort t.o.v. de vraag enorme gevolgen voor een markt hebben. Zeker in het geval dat er sprake is van een primaire levensbehoefte zullen mensen heel veel doen om deze te bevredigen. Een klein verschilletje kan heel veel ellende veroorzaken.
Daarnaast is dat verschil afhankelijk van het gebied, die 0.4% is een gemiddelde en zal flink kunnen verschillen per gebied/stad. Op sommige plekken kunnen enorme tekorten zijn.
Meeste bij mij in de klas zijn gewoon slank anders.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Echt heel veel studenten hebben een buikje ofzo, boeiend, zij zitten er ook niet mee. En de meeste vrouwen volgens mij ook niet. (Kijk maar naar die gasten bij het corps)
Vroeger was ze trouwens wel dikker zie ik nu trouwens. Maar ze heeft wel een mooi hoofd, ik heb een vriendin die lijkt precies op haar alleen is iets dikker met rondingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Te mager vind ik haar niet, slank is ze wel. Van die vel-over-been armen vind ik wel erg lelijk
Jamaar, die hebben vast wel iets anders (puistjes, slechte kledingstijl, verlegen, rotkop noem maar op). Je hoeft ook niet de knapste van de klas te zijn, maar ik denk niet dat je de lelijkste bent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Meeste bij mij in de klas zijn gewoon slank anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |