abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103003127
Goed van dat kleine draakje! :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:07:42 #252
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103003192
Minidraak!! Jeeej, lopen!!

Minke, ik moest ook lachen, zie Noortje er ook wel voor aan haha.

Wij hebben voor Noortje weer een doorverwijzing naar een KNO-arts, dat is een fijnere arts dan we in Voorburg hadden dus ik hoop dat het wat wordt.

Ymme, wij hebben hier ook een moeilijke dame vandaag, volgens mij ligt het aan het weer....
pi_103003539
Even een ego postje, Nog niet bijgelezen, mijn muppet heeft ineens door hoe je van lig naar zit kan!!! Eindelijk lukt het haar O+
pi_103003581
Leia wat goed! Fijn orea ze doet het gewoon helemaal zelf!
pi_103003728
Wat leuk jullie enthousiaste reacties!

Becky fijn dat je naar een arts kan waar je je prettig bij voelt..
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:26:03 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103003964
Yay voor Leia! *O*
pi_103004555
lekkere nieuwtjes hier vandaag :Y

zal ik meedoen? mijn spul heeft vandaag (voor het eerst in 2 weken zowat) een middagslaapje gedaan :Z
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:48:14 #258
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103004726
lsabeau gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Minke, briljante actie "boe!" _O-

Qua slapen, ik heb madam net met autostoel en al binnen gezet :z

Becky, wat naar dat het zo blijft kwakkelen.

*O* voor minidraak en Leia! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:52:30 #259
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103004869
*O* voor minidraak
*O* voor Leia!

Becky, fijn dat je een doorverwijzing hebt!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:53:37 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_103004906
Leia *O*

En het is het weer denk ik ja :D Hoop ik wel in ieder geval :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103005921
Leia en Minidraak! *O* *O*

Als Rienk in de auto slaapt laat ik hem lekker zitten. Raam op een kiertje en om de zoveel tijd even door het raam kijken of ie al wakker is. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_103007891
Minidraak *O* wat goed!

Beck wat super fijn! Aktie in de tent :Y

Zodra ik de auto op de parkeerplaats zet en de sleutel omdraai is de muppet wakker :') of ze nou al 3 uur (bij wijze van dan) heeft liggen slapen in de auto, of net in slaap is gevallen.. soort van radar heeft ze! (bij het stoplicht heeft ze het niet :') niet dat ik dan de sleutel omdraai :P)

Ik kon net bij het tanden poetsen en naar bed brengen even goed in haar bekkie kijken en voelen, maar OMG... haar hele bovenkaak zijn de voorste tanden door :o de 2 voortanden (1 al een heel stuk, de andere nét) 1 hoektand was al door, de andere nu net een randje, en de tanden dáárnaast (geen idee hoe die heten :')) ook al :o gewoon, zomaar :o ze moeten er nog wel helemaal uit, ziet er wel raar uit :') maar het ergste stuk hebben we gehad, het door het tandvlees breken..

Onder zijn het nog steeds de 2 voor die door zijn en 1 hoektand helemaal. En er zitten in de onderkaak 2 bobbels, aan elke kant 1 :X daar waar kiezen moeten komen..

En mijn meisje heeft er of weinig last van óf ze laat het niet merken :{ elke avond is ze wel minstens 1 keer eventjes overstuur ;( maar dan even 5 minuutjes beneden zitten, Dentinox smeren en ze slaapt de hele nacht.. that's it.. Ik heb een bikkel! O+
pi_103008053
Becky en Shandaly, sterkte met de dreumes-humeurtjes ;)

Minke heeft humor :Y ):O

As: vroegah legden wij thomas bij een langere autorit alvast slaapklaar: geen schoenen of jas en met dekentje over m heen.... overleggen ging prima, bij lucas nog niet uitgeprobeerd .

Octo: naar het indoor speelgedoe omdat het regent en je dan nat laten regenen op de fiets _O-

Over tv: hier mag lucas niet teveel :') tv kijken, we wisselen dat af met de ipad en filmpjes op de pc >:)

Tirza O+ mooi woord: pyjamieja O+
raad de dreumes woord: kapot? k heb niet opgelet, duss zal wel vaut sein.

Draculettetje: wat knap van je mini oO< *O*

Becky: wat fijn dat je n doorverwijzing hebt, op naar de oplossing :Y ^O^

Orea: wat fijn dat je muppet van lig naar zit gaat *O* was dat lastig voor haar? k zal ns een eindje teruglezen :@

Simmu: dat :z zijn idd leuke nieuwtjes voor zo'n goednieuwsdagje

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Qua slapen, ik heb madam net met autostoel en al binnen gezet :z
Davinia _O- brilliant *)
maarruh vertel ns hoe je dat doet: hier moet dan de rugleuning naar voren geklapt worden... ik heb zo'n vermoeden dat n kind daar wakker van wordt...
wat doe jij wat ik niet kan/weet/doe? :?

edit: o en een :Y) *) *O* voor het gebit van Orea's muppetje O+
pi_103008537
Lastig, lastig.. mijn dametje is lichamelijk niet een van de snelste :D ze billenschuift, kruipt niet (nooit gedaan ook :P) staan euh :? vinden we nog helemaal niks :N , laat staan lopen!

Maar, we moesten haar wel zittend neerzetten, want zelf gaan zitten lukte echt niet en leverde heel veel frustratie op! Nu doet ze het dus zelf en zie ik haar soms ineens liggen :? vanuit het niets (terwijl ze even daarvoor zat) en even later billenschuift ze weer vrolijk in een soort spagaat voorbij O+ :D

Nu dus ook gezien hoe ze het doet en op de opvang waren ze ook helemaal *O* (ze is nu 14,5 maand overigens ;))
pi_103009004
Orea, dat is wel een grote ontwikkeling zeg, dat ze nu dan zelf dat initiatief kan nemen om te gaan zitten! *O* Voor haar fijn en voor jullie ook, lijkt me als de frustratie nu afneemt... :Y hoewel frustratie en dreumes volgens mij soms bij elkaar horen ;)
pi_103009267
Ik herken zoveel van je verhaal orea! Alleen staan deed mini wel...
Maar he ze komen er wel! En jee wat een tanden zo ineens!

Davina wat een oplossing!

Simmu ook al goed nieuws wat fijn!
pi_103009751
Sorbo en Isabeau gefeliciteerd!!!

*O* Voor Leia en minidraak!

En jeetje wat gaat ze hard met tanden opeens! Ze haalt Floris in ;) Daar zitten we op 4 tanden boven, 2 kiezen boven, en onder 3 tanden.
pi_103010005
Fijn Becky, hoop dat deze arts wel wat voor Noortje kan betekenen. :*

Even een woohoo voor minidraak! *O*

En Go Bikkel! *O* Een hele verzameling tandjes erbij en zelf gaan zitten, goed bezig jij! ^O^
pi_103015541
Wat een boel goed nieuws overal! Tandjes, stapjes, verjaardagen, slaapjes! *O* (en dan ben ik vast nog een hoop vergeten ook)

Het is vandaag nog best meegevallen met Lars z'n humeur hoorde ik van z'n papa en de juffen van het kdv. Blijkbaar was het alleen vanochtend met mij niet leuk :{ Al is Lars de laatste tijd wel meer erg wisselvallig gehumeurd. Stemmingswisselingen waar een vrouw in de overgang niet tegenop kan! Hopelijk slechts een fase (zat er niet een Oei ik groei sprongetje rond de 17 maanden?)

Lars is ook druk bezig met stapjes zetten. Hij kan al echt een paar meter los lopen in de woonkamer, van papa naar mama en terug, maar dat hij dat dan ook overal zou kunnen, dat snapt ie nog niet. Verder vindt hij lopen werkelijk hilarisch, en krijgt hij er elke keer de slappe lach van... En hoe harder hij erom moet lachen, hoe lastiger het lopen wordt natuurlijk :D Ach, voor z'n 16e loopt ie vast wel...

Zelf toetjes eten is ook helemaal hip tegenwoordig:
Even dat filmpjestopic weer opgraven...
pi_103016013
Jeetje wat een goed nieuws vandaag.
Gooi er even wat *O* *O* *O* tegenaan

Minidraak die kan lopen.
Leia die zelf kan zitten + een inhaalslag met tanden aan het maken is.
Noortje die een doorverwijzing heeft gekregen al is de reden minder leuk
Simmu die twee slaapkopjes had vandaag
En Lars die ook al aan het lopen is en zelf zijn toetje kan eten.

Hier heeft Yaro gelukkig nog wel bijna twee uur geslapen vanmiddag. Kon ik zelf ook even liggen. Afgelopen twee dagen kan hij zichzelf niet vermaken. Ik vermoed dat het met doorkomende kiezen te maken heeft. Het enige wat hij wil is op mijn mobiel Uki kijken of buiten spelen.

Wel leuk om te lezen hoe jullie allemaal omgaan met slapende kindjes in de auto en hoe ze reageren. Op zich vond ik het een goede tip van Cooki. Maar het was nu helemaal niet het plan dat hij in de auto in slaap zou vallen. Ineens vond ik het wel heel stil achterin en sliep meneer.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:48:09 #271
259886 pessie
pi_103016475
Lars *O* Ik zie het Nathan echt niet doen bij 17 maanden, wat gaat hij snel zeg! En hij eet zo netjes!!!

As, dat hebben wij inderdaad ook, het onbedoeld in de auto in slaap vallen.
Ik heb van de bieb DVD's met Uki gehaald *O*

Leia heeft Nathan echt met vlag en wimpel ingehaald met al die tanden. Meneer zit nu op 4 boven en 2 onder. Sinds gisteren trouwens, toen zag ik opeens rechtsboven een extra. Wel zit er al ruim een maand een kies die op doorkomen staat, zal nog wel even gaan duren volgens mij.

Ik denk dat Nathan wel wat last heeft van de BMR prik van vorige week, hij slaapt echt heel veel. Vanochtend tot 10, tussen de middag nog 75 minuten en aan het einde van de middag heb ik hem er weer ingegooid wegens vermoeidheid en sliep hij weer ruim een half uur. Ben benieuwd wat vannacht brengt aangezien hij afgelopen nacht bij ons in bed heeft geslapen (werd gisteravond volgens mij wakker met een nachtmerrie en wilde echt zn eigen bed niet meer in, hij was zo ontzettend zielig).
pi_103016621
Zielig Pessie dat hij er toch nog zo'n last van heeft. Maar als hij er met meer slapen door heen komt, is dat ook nog wel te over zien.
Die dvd's wil ik ook nog halen ja. Meneer is echt bezeten van Uki. Toen ik een filmpje liet zien kan K3 Kusjesdag (iets wat hij normaal echt leuk vind). Ging hij huilen en riep hij heel zielig Uki Uki Uki.
pi_103016751
Ik zou best willen dat Lars zich soms eens zou interesseren voor de tv... :X
Als ik al ooit eens Sesamstraat ofzo opzet, zie ik er zelf meer van dan Lars. (En waarschijnlijk vind ik het ook leuker; jeugdsentiment) Het lijkt me soms wel eens makkelijk, zo'n parkeerstandje...
pi_103016963
Kan ik me voorstellen hoor Shandaly. Hier staat meestal in de ochtend de tv aan op telekids. Dan kan ik even in huis wat rommelen. Yaro gaat er ook niet voor zitten. Die reageert alleen op de begin en eind muziekjes. Behalve dus als Uki op de tv komt. Het maakt niet uit waar hij dan zit, dan komt hij met een noodvaart aangekropen en blijft hij geboeid kijken tot het eind.
pi_103017124
* Shandaly gaat maar eens googlen op Uki
pi_103017166
Gewoon op Youtube intypen Shandaly
pi_103017424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Shandaly het volgende:
Het lijkt me soms wel eens makkelijk, zo'n parkeerstandje...
laatst ging ie 5 minuten kijken naar t zandkasteel, das was wel even :o
maar hij kijkt 3 seconden en gaat fdan weer verder
tis wel soms afleiding aan t eind van de middag als ie moe begint te worden
maar kan m helaas niet voor de tv zetten en gaan koken ofzo...dan hangt meneer aan mn benen

Uki vind ie ook niet boeiend :D
pi_103017897
TV is hier een uitkomst O+ soms 's morgens even 10 min plop (of bumba :X) als ik me aankleed en doe (en soms scharrelt ze gewoon lekker rond zonder tv :P) en baby tv is sowieso helemaal de bom! Sesamstraat vind ze ook steeds leuker! :Y En maar heftig meezwaaien op het einde :W :D

Liefst in de wipper, onderuit, arm omhoog, benen over elkaar gevouwen. Chillstand. Speentje erbij en Monsieur Lapin (waar zouden we zijn zonder Monsieur Lapin.. we hebben er 7 (verschillende maten) en oh wee als er 1 niet in bed bij haar ligt :') dan slaapt ze niet) maar enfin... echt haar momentje O+ meestal zo vlak voor het eten als ze hangerig wordt!

En dan wiegt ze zichzelf zo lekker heen en weer in haar wipper O+
pi_103017992
*O* voor minidraakje en Leia!

Ik heb hier een tv-junkie, hij vind het echt heerlijk om lekker te zitten, het liefst tegen mij of z'n vader aan en lekker te kijken.
Hij ligt echt in een deuk van Mio Mao en bij liedjes klapt of danst hij mee.
Als hij tijdens het spelen iets leuks of bekends hoort gaat ie altijd even kijken.
Op z'n verjaardag zaten er ongeveer 40 mensen in huis en zelfs toen ging die even kijken toen hij moe was.
Ik laat hem lekker hoor, als het later zo'n gamer word hou je dat toch niet tegen en we doen genoeg activiteiten. Hij kan nu ook lekker zelf spelen en z'n ontwikkeling is ook goed.

Hij zegt ook al heel lang Daar! en dat heeft ie echt van baby-tv,haha
pi_103018033
babytv is voor baby's, aldus Floris
nick jr en zappelin 24 gaan dan nog.
hij vind de wereld is mooi wel leuk (k3 :') = dansen, stoere vent is t :P)
pi_103018129
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Shandaly het volgende:
Als ik al ooit eens Sesamstraat ofzo opzet, zie ik er zelf meer van dan Lars. (En waarschijnlijk vind ik het ook leuker; jeugdsentiment) Het lijkt me soms wel eens makkelijk, zo'n parkeerstandje...
Dat kende ik ook niet,tijn interesseerde zich er ook niet echt voor tot een maand of 2 geleden en morgen wordt ie 2,dus wie weet.....;-)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:28:28 #282
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103019136
;) Hier nog een tv junki.. Het liefst languit op mij liggend naar bumba..
Meestal bij de laptop.. en meestal eventjes een kwartiertje voor het eten als de koek op is ;)
Vaak met een half schermpje ;) kan ik aan de andere kant nog een beetje forummen!

Orea wat klinkt dat heerlijk ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103019395
Reilain wat ziet dat er heerlijk uit. Dat zou hier nooit lukken. Ik laat Yaro niet meer achter mijn laptop. Hij heeft al twee keer de spatiebalk uit mijn notebook gesloopt en daar wordt hij niet beter van kan ik zeggen.
Is wel balen, want op mijn telefoon kan ik niet inloggen op Fok, dus loop ik soms giga achter.
pi_103019418
baby-tv is hier de laatste tijd ook steeds minder, behalve als hij moe is of als ze echte kindjes laten zien.
kanaal JimJam is precies goed voor deze fase.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:34:14 #285
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103019501
As dit is ook echt genieten hoor ;) Meestal heeft ze haar ene handje op mijn wang of zit wat te friemelen aan haar eigen of mijn haar... O+ .... Helemaal in chill-stand..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103019595
Doe mij er ook zo 1. Zie je ik MOET gewoon ook een heel lief schattig knuffelig meisje.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:40:56 #287
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103019832
:') Ze heeft ook wel wat te compenseren hoor.... want achter dat lieve knuffelige meisje schuilt ook een temperamentje goed voor 3 kindjes tegelijk ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103020789
jim jam is het hier ook helemaal!
Soms mag ze even kijken als ze niet mee kan met de hond uitlaten
the hoobs vind ze geweldig
maar k3 mag er ook zijn hoor
of foto's/filmpjes van zichzelf op mijn telefoon (altijd even lekker wakker worden sochtends samen in bed)

van de week heeft ze een (nep) poang stoeltje van opa en oma gekregen, en daarin je eigen boekjes of tv kijken is het natuurlijk helemaal, de stoel zelf wordt regelmatig gebruikt om te knuffelen of om tegenaan te hurken?

Lars wat zit jij daar lekker je toetje op te eten zeg!

Yaro wat fijn dat je goed geslapen hebt, en mama dus ook even

Nathan hopelijk krijg je toch niet teveel last van die prikken

Rellain dat ziet er ook gezellig uit hoor!
pi_103027730
ik had gister echt mijn bek moeten houden ;(

wat een kutnacht. ik denk dat het echt een betere optie is dat ik het loslaat met de middagslaapjes (ook al valt ravi dan in de box of op de grond in slaap :X ) en mijn zegeningen tel dat dan de nachten iig ok gaan. tis alleen ellendig dat het ventje eigenlijk dat middagslaapje echtechtecht nodig heeft
pi_103027907
Oh Simmu, dat zuigt! :* En is Ravi alleen naar boven geen optie 's middags? Dus dat ie zonder Selene kan slapen rustig en dat ze 's avonds weer gezellig samen gaan slapen?

Orea, wat goed van je Bikkeltje!!! En die tanden, dude... die gaat als een malle inene!

Nathan, :* hopelijk vandaag weer een beetje beter?

@tv-kijken, Minke kijkt niet heel veel denk ik behalve als we thuis zijn. Door de weeks mag ze 's avonds Sesamstraat kijken (thank god for Z@pp24 waar het gewoon om half 7 wordt uitgezonden) en op mijn vrije dag kijken we 's ochtends De wereld is mooi... Ze is fan van Bumba en Pocoyo (op de mediaspeler) en Nijntje. Soms komt ze wel es bij me vragen om de "Tiesie" maar ik probeer er niet te veel aan toe te geven. En soms kijkt ze gewoon met ons mee :+

Gister toen ik haar op het kdv ophaalde nog even blijven hangen en met de 2 medewerkers daar gesproken. Ze was weer gebeten (ouders van de vermoedelijke dader zijn aangesproken, maar ze weten het niet zeker omdat Minke niet aan het huilen was of zo, dus ze zagen het pas later...) maar hebben het idee dat ze wel heel vaak in conflict-situaties zit op een dag. Probleem is eigenlijk dat ze veel stoerder doet dan ze is, dus de grote kindjes uitdaagd om vervolgens eigenlijk best bang te zijn... En als ze iets ziet wat ze wil roept ze MIJ! en vervolgens lijkt het haast wel of ze echt overtuigd is dat het van haar is, inclusief huilen en dikke tranen als ze het niet krijgt of slaan (ook de 3+ers) als het weer van haar wordt afgepakt (wat logisch is aangezien zij het eerst afpakte)... Ze wil gewoon heel erg veel maar kan het nog niet allemaal (aan). Ze gaan haar nu wat specifieker observeren om te kijken hoe we (zowel zij op kdv als wij haar ouders) daar mee om kunnen gaan of hoe we haar kunnen helpen om minder gefrustreerd de dag door te komen... Ben heel benieuwd wat er uit komt, en waar het gister nog even stak, ben ik nu wel blij dat ze ons helpen hiermee.
pi_103028017
ravi wil niet zomaar slapen zonder selene :N dat doettie slechts eens per 2 a 3 weken, als hij echtechtecht doodop is (en selene een psz middagje heeft)

vergis je niet; het is ravi die steeds het keten triggert hoor! helaas ligt de oplossing bij selene. die moet leren om ravi te negeren en er niet steeds op in te gaan. vannacht was het (3 x) selene die eruit kwam en ravi die dan prompt gaat huilen. selene kachelde er steeds uit om bij ons te komen liggen (wat de papa hier dan weer niet wil, dus vanochtend om 6 uur sjaggo papa, huilende selene en dus huilende ravi. ook goedemorgen)
pi_103028073
Ah ja, ik had al wel door dat Ravi graag keet met Selene, maar dacht dat als ze er niet bij zou zijn het misschien rustiger zou lukken. Maar da's geen beste start van de ochtend inderdaad... bluh...
pi_103028098
Simmu :*

Lijnloos ik kan me voorstellen dat het even stak, is ook nooit leuk te horen
wel fijn dat ze gaan kijken uiteindelijk gaat het erom dat zij zich daar ook veilig en fijn voelt...
Merk je trouwens verschil bij haar als ze thuis komt van kdv?

Wij zijn weer 2 daagjes met ons 2tjes! Straks lekker zwemmen, heb er zin komt een onderwater fotograaf !
pi_103028206
lijnloos, je hebt (denk ik) zo ongeveer hetzelfde probleem als wij hier: de dreumes die (nog) niet in staat is tot goede interactie met oudere kindjes maar dat wel wil. fijn dat ze het op het kdv zo oppikken!
pi_103028412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:06 schreef simmu het volgende:
lijnloos, je hebt (denk ik) zo ongeveer hetzelfde probleem als wij hier: de dreumes die (nog) niet in staat is tot goede interactie met oudere kindjes maar dat wel wil. fijn dat ze het op het kdv zo oppikken!
Nou dat is denk ik echt het "ding" zeg maar... Als ze de kans krijgt loopt ze de hele dag met de 3-jarigen mee daar en wil dan gewoon alles meedoen wat zij doen, ook al vind ze het stiekum/van binnen heel spannend en misschien wel eng. En ik denk dat ze zich echt wel veilig voelt op zich, dat bijten/slaan/ruzieen doet haar vrij weinig volgens mij, want het is echt een rauwdauwer met een hoge pijngrens. Ze is ook niet echt anders of zo als ze een dagje thuis is, want thuis doet/wil ze ook veel dingen waar ze eigenlijk nog wat te klein voor is.
pi_103028736
selene had het ook. die stuiterde op het speelplaatsje hier altijd al direct naar de grote kindjes en deed die ook na (inclusief in de touwladder klimmen enzo). het goede nieuws: het gaat vanzelf beter :*

selene en ravi zijn nu verworden tot de plaatselijke speelplaatsmascottes ;) inclusief de grote kindjes die ravi opzij tillen als ze vinden dattie te dichtbij iets gevaarlijks komt :P en ravi die dat trouwens lachend ondergaat (als ik het doe gaattie krijsen }:| )
pi_103028779
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:34 schreef simmu het volgende:
selene had het ook. die stuiterde op het speelplaatsje hier altijd al direct naar de grote kindjes en deed die ook na (inclusief in de touwladder klimmen enzo). het goede nieuws: het gaat vanzelf beter :*

selene en ravi zijn nu verworden tot de plaatselijke speelplaatsmascottes ;) inclusief de grote kindjes die ravi opzij tillen als ze vinden dattie te dichtbij iets gevaarlijks komt :P en ravi die dat trouwens lachend ondergaat (als ik het doe gaattie krijsen }:| )
Check... Minke is de enige onder de 3 die de klimwand naar de glijbaan weet te beklimmen daar... :') Gelukkig is die hele constructie nu weg en komt er een ontdektuin O+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:43:52 #298
259886 pessie
pi_103028960
Simmu :* wat een manier om wakker te worden

Lijnloos :*

Nathan is er verder niet heel vervelend van, hij slaapt alleen veel meer dan normaal, mijn zegen heeft ie! Oeps klimgeit!
*dat-ging-net-goed* O-)
pi_103036618
Het zwemmen was wederom fantastisch! Ben zo benieuwd naar de fotos
en daar waar ze in het ondiepe niet zonder bandjes kon lopen liep ze, en ook daar waar het te ondiep was deed ze duidelijk meer pogingen! De rest liep ze op dr hurken en ook daar heeft de fotograaf foto van gemaakt...

Lijnloos op zich fijn dat ze thuis niet anders is of op kdv last van heeft :*

Pessie lekker laten slapen dan
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:34:24 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103047239
Draak, dat klinkt leuk! Ben benieuwd naar de foto's! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')