Daviniaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Qua slapen, ik heb madam net met autostoel en al binnen gezet![]()
laatst ging ie 5 minuten kijken naar t zandkasteel, das was wel evenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Shandaly het volgende:
Ik zou best willen dat Lars zich soms eens zou interesseren voor de tv...![]()
Het lijkt me soms wel eens makkelijk, zo'n parkeerstandje...
Dat kende ik ook niet,tijn interesseerde zich er ook niet echt voor tot een maand of 2 geleden en morgen wordt ie 2,dus wie weet.....;-)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Shandaly het volgende:
Ik zou best willen dat Lars zich soms eens zou interesseren voor de tv...![]()
Als ik al ooit eens Sesamstraat ofzo opzet, zie ik er zelf meer van dan Lars. (En waarschijnlijk vind ik het ook leuker; jeugdsentiment) Het lijkt me soms wel eens makkelijk, zo'n parkeerstandje...
Nou dat is denk ik echt het "ding" zeg maar... Als ze de kans krijgt loopt ze de hele dag met de 3-jarigen mee daar en wil dan gewoon alles meedoen wat zij doen, ook al vind ze het stiekum/van binnen heel spannend en misschien wel eng. En ik denk dat ze zich echt wel veilig voelt op zich, dat bijten/slaan/ruzieen doet haar vrij weinig volgens mij, want het is echt een rauwdauwer met een hoge pijngrens. Ze is ook niet echt anders of zo als ze een dagje thuis is, want thuis doet/wil ze ook veel dingen waar ze eigenlijk nog wat te klein voor is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:06 schreef simmu het volgende:
lijnloos, je hebt (denk ik) zo ongeveer hetzelfde probleem als wij hier: de dreumes die (nog) niet in staat is tot goede interactie met oudere kindjes maar dat wel wil. fijn dat ze het op het kdv zo oppikken!
Check... Minke is de enige onder de 3 die de klimwand naar de glijbaan weet te beklimmen daar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:34 schreef simmu het volgende:
selene had het ook. die stuiterde op het speelplaatsje hier altijd al direct naar de grote kindjes en deed die ook na (inclusief in de touwladder klimmen enzo). het goede nieuws: het gaat vanzelf beter![]()
selene en ravi zijn nu verworden tot de plaatselijke speelplaatsmascottesinclusief de grote kindjes die ravi opzij tillen als ze vinden dattie te dichtbij iets gevaarlijks komt
en ravi die dat trouwens lachend ondergaat (als ik het doe gaattie krijsen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |