abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102987127
2 jaar!!

Van harte gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_102987270
quote:
:D waar heb je die gevonden? O+ ^O^
pi_102987367
Dank jullie wel. Ik zit in het treinTJE en moet ervan sniffen...
pi_102987396
Sorbootje en B. van harte gefeliciteerd!!! Isabeau ook natuurlijk, 2 jaar al zeg. Grote meid!!!
Feestje is al gevierd, maar dat maakt de dag niet minder bijzonder, geniet ervan! (ook al is het op je werk)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:53:53 #205
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102987421
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:05:05 #206
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_102987492
Gefeliciteerd Isabeau *O* *O*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_102987516
Sorbo,gefeliciteerd mrt je dame!
Wat gaat t hard he?

Weet nog goed dat ik 2jr geleden een sms kreeg dat je bevallen was en ik in t zkh lag met hoge bloeddruk en gebroken vliezen......
pi_102987613
Oh ja, toen had ik nog geen smartphone. Nu zou ik gewoon mijn kind eerst tweeten en dan pas zelf kijken :P

Maar die twee jaar zijn inderdaad ontzettend snel voorbij gevlogen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:25:40 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102987730
Sorbo, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*

Gebruik van verkleinwoordjes: soms wel en soms niet. Ik zeg bijv wel: hoe doet het paardje? Maar mijn kind krijgt nooit kaasje of vleesje op zijn brood en we zijn ook niet naar een schooltje gaan kijken :N
pi_102987886
Dan moet ik nu ook maar zo'n gezellig fotooverzichtje spammen. Ik zal het iets bescheidener houden dan mijn vakantiespam. ;)

12 oktober 2009 5.20u werd dit prachtige meisje geboren. Ik kon niet geloven dat ik zo'n perfect meisje op de wereld had gezet.

Al snel deed ze niets anders dan lachen

En schattig zijn

<3

De haartjes werden steeds lichter en de ogen steeds donkerder

Toen ze een maand of tien was begon ze te praten en sindsdien praat ze ALTIJD. (ja oke, als ze slaapt is ze wat rustiger)

En toen was ze één jaar!

En nog steeds een vrolijk grietje

:D

En objectief als ik ben vind ik haar nog steeds een beetje mooier worden

En nu is ze alweer TWEE.

*zucht*

[ Bericht 0% gewijzigd door Sorbootje op 12-10-2011 08:44:30 ]
pi_102987895
Huh? Die foto van die verjaardagsbuit was niet de bedoeling. Even vervangen nog.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:43:38 #212
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102987932
Sorbootje, gefeliciteerd met ISABEAU!!
Al twee!!!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:48:17 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102987988
aaaah ik heb hier een boze dreumes, ze is echt met het verkeerde been uit bed gestapt en is alles in de rondte aan het smijten... gezellig. :')
pi_102988125
Oh heerlijk Becky, sterkte ermee!
pi_102988509
Sorbootje en Isabeau, van harte gefeliciteerd!!
Wat een prachtige fotospam ook weer... ben echt fan :D

Zal vanavond eens een poging doen goed bij te lezen en me voornemen wat meer te posten. Het gaat hier allemaal razendsnel tegenwoordig, moet er echt tijd voor maken...

Lars was vanochtend ook al niet te genieten Becky, zou het aan het weer liggen? (Had 'm toch echt met twee benen tegelijk uit bed getild, dus daar kan het niet aan liggen ;) )
pi_102988513
gefeliciteerd isabeau en sorbootje *O* *O* *O*

tot bij de peuters :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102988607
gefeliciteerd sorbo!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102988688
Becky en Shandaly, succes met jullie humeur-dreumessen... :*

Mijn muppet heeft gisteren zowaar ook weer heerlijk een schaammomentje uitgehaald. Mijn ouders waren met haar naar het dorp gelopen om te winkelen en koffie te drinken. Roept Minke ineens keihard: "BOE!!!" naar een mevrouw. Tja, de mevrouw had wel een wit met zwarte vlekken jas aan, ):O Oeps... Maar ik geloof dat ze de lol er wel van in kon zien... :+
pi_102988724
Gefeliciteerd Sorbootje! En wat een prachtige foto's
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:33:25 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102988754
ik kom ook ff binnenvallen

Gefeliciteerd Sorboo met je moooooooie meid!! *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102989597
Isabeau en familie: Gefeliciteerd! :)

Minke haha ik moest hardop lachen.
pi_102989831
Gefeliciteerd lieve Isabeau en Sorbootje O+ *O* O+ *O* O+ fijne dag gewenst vandaag, erg jammer van het slechte weer
Wat een mooi foto overzicht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102990030
Ik ben aan het werk Poppejans en Isabeau is op het KDV. Ik heb geen vrije dagen meer en we hebben zondag al een feestje voor haar gevierd. Mijn ouders halen haar halverwege de middag op en we eten samen pannenkoeken vanavond.<3
pi_102990036
Thanks allemaal!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:22:41 #225
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102991324
Sorbo gefeliciteerd met Isabeau haar 2de verjaardag!!! *O*
pi_102991571
Sorbo en Isabeau gefeliciteerd met je tweede verjaardag. Wat een heerlijke fotospam! Ondanks dat je moet werken Sorbo toch een fijne dag. Vanavond lekker pannenkoeken eten.

Minke :D

Door het spreken hier over verkleinwoorden, wordt ik er steeds aan herinnerd als ik het zeg. En dat is toch regelmatig. Zoals net nog. Yaro kom je een appeltje eten. Gelukkig was het een kinderappel en was deze ook niet zo heel groot.

Toch nog even snel naar de Primark geweest. De buit onder een spoiler
SPOILER
pi_102991811
Ik verlang weer naar het mooie weer. Yaro was op de terugweg in de auto in slaap gevallen. Hij was echt moe en bij mooi weer had ik hem zo over kunnen leggen in zijn bed. Maar nu moest ik eerst zijn schoenen en zijn jas uit doen. Als gevolg dat hij weer klaar wakker was.
Nu is hij nog steeds actief na zijn hazenslaapje van 5 min. Hopelijk gaat hij straks nog wel even lekker slapen.
pi_102991894
Als Isabeau (die natuurlijk al lang geen dreumes meer is, maar dat terzijde) ook maar 5 minuten slaapt in de auto, dan kunnen we het de rest van de dag vergeten. Geslapen is geslapen, dan wil ze niet meer naar bed. Terwijl ze doorgaans zo'n 2'5 a 3 uur slaapt overdag. Erg fijne dagen zijn dat dan.
pi_102992062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef Sorbootje het volgende:
Als Isabeau (die natuurlijk al lang geen dreumes meer is, maar dat terzijde) ook maar 5 minuten slaapt in de auto, dan kunnen we het de rest van de dag vergeten. Geslapen is geslapen, dan wil ze niet meer naar bed. Terwijl ze doorgaans zo'n 2'5 a 3 uur slaapt overdag. Erg fijne dagen zijn dat dan.
Same here. Zelfs als ze maar drie minuten wegdommelt in de auto, doet ze de rest van de dag geen oog meer dicht. Op zulke dagen verheug ik me vooral erg op het avondeten. :')
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 12:05:49 #230
5428 crew  miss_sly
pi_102992684
Wij rijden dan altijd ongeveer een uurtje rond (bij voorkeur over de snelweg) zodat ze langer slaapt. Anders is het inderdaad te kort en is ze veel te moe later.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102993308
mmm hoop niet dat, dat hier ook gaat komen. Hiervoor verviel wel het tweede slaapje door die 5 min dommelen in de auto, maar aangezien we er nu nog maar 1 hebben.
Hij ligt nu op bed, was doodmoe en niet te genieten. Hopelijk valt hij zo in slaap.
pi_102993755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Wij rijden dan altijd ongeveer een uurtje rond (bij voorkeur over de snelweg) zodat ze langer slaapt. Anders is het inderdaad te kort en is ze veel te moe later.
Als het kan doen wij dat ook, maar ik heb niet altijd een uur over.
pi_102993874
Juh dat van dat slapen klinkt bekend. We blijven dan gerust in de auto zitten tot mevrouwtje weer wakker is want anders is de rest van de dag kansloos.

Sorbootje, gefelicteerd met je peuter! *O* Als er iemand is die echt dreumes-af is dan is het Isabeau wel. Geniet van de pannenkoeken vanmiddag.

Mijn dreumes heeft me lekker laten uitslapen vandaag O+ OK, we hebben wel een korte pitstop gehad om 3 uur vannacht omdat de luier over liep en er dus even een schone pyjama nodig was+ tv kijken+ wat te eten. Nouja, ik kan me er niet eens meer aan storen eigenlijk.

Net heeft ze heerlijk gespeeld in het indoor speelgedoe waar ik zonodig op de fiets naartoe moest. We zijn wel als verzopen katjes thuisgekomen, maar goed :')
pi_102994225
*O* *O* O+ w/ Wow, Isabeau is 2 jaar!!!!!!! w/ O+ *O* *O*

OMG, nu is Niels echt bijna jarig :o
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102994292
Wat een mooie foto's van je mooie meisje, ze was echt al direct Isabeau! O+ Die vlechtjes op de een-na-laatste foto staan haar prachtig! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102994776
Sorbo gefeliciteerd! Je meisje 2! Een heuse echte peuter
pi_102995157
Minke ik moest ook hardop lachen!

As goeie buit hoor hopelijk gaat hij nog slapen

herkenbaar over dat in de auto slapen als het kan rijden we dan ook wat extra door

vanmorgen had ik mini in de draagzak op mn rug met draagjas erover en we hebben bekijks gehad! Mini genoot ervan..
pi_102996253
Wat een lieve woorden allemaal. Ik ben er echt helemaal emoïg (?) van vandaag.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef Twinkly het volgende:
Wat een mooie foto's van je mooie meisje, ze was echt al direct Isabeau! O+ Die vlechtjes op de een-na-laatste foto staan haar prachtig! O+
Beetje jammer dat ze momenteel echt níets langer dan 2 seconden in d'r haar laat zitten.
pi_102996415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een lieve woorden allemaal. Ik ben er echt helemaal emoïg (?) van vandaag.
O+

Ik word emoïg omdat Isabeau 2 jaar is en Niels dus ook bijna :')
Van de week is twee huizen verder een meisje geboren en ik werd helemaal emo van het versierde huis. Herfst + baby geboren = *snif*
pi_102997691
Even een 'ik voel me een slechte moeder' moment.

Mart wilt helemaal niets. Niet slapen, niet spelen. Alleen maar op de bank zitten en de tv aan.
Normaal is hij heel erg bewegelijk en speelt hij de hele tijd door. En hebben we de tv alleen in de ochtend 30 min en tijdens het eten koken ook weer zn 30 min aanstaan.

Maar nu dus al vanaf vanochtend omdat hij echt niets wilt.

Gewoon laten zo vandaag? Keertje kan geen kwaad.
Naar buiten is ook geen optie, regen regen regen! En de regen jas ligt nog in de auto.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:49:31 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102997889
Minke :D

ymme, gewoon laten gaan. Harry zit echt wel meer uren achter de tv omdat ik soms gewoon echt niet meer kan en ik geloof niet dat hij er onder lijdt ;)

Draak, wat leuk!

Ow en hier hetzelfde hoor: eenmaal een minislaapje gedaan, dan wordt er niet meer geslapen met inderdaad een heel gezellige middag voor de boeg dan ;)

Nielsje ook al bijna 2 :o
pi_102998009
Hij zit nog steeds op de zelfde plek als een 45 min geleden.
Hij gaat helemaal op in de programma's van Nick Jr.
Nou ja daar leert hij ook vast weer wat van. *en toch voelt het niet goed*.

Ik ben nogal 'tegen' tv/games etc en maar niet spelen en/of lekker buiten spelen.
Actief bezig wezen en gezond eten. Maar voor een keertje moet dit natuurlijk wel kunnen, dat weet mijn verstand maar mijn gevoel nog niet.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:55:59 #243
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102998100
Minke! _O- Hahaha!

Isabeau en Sorbo gefeliciteerd!! *O*

Hier is het ook, als Tirza geslapen heeft in de auto en al is het maar een paar minuten, dan slaapt ze daarna niet meer. Op de oprit verder laten slapen werkt ook niet, want zo gauw als we de oprit oprijden wordt ze wakker en zegt ze "Thuis"! Dus ook slapend uit de auto en overhevelen in bed gaat 'm niet worden! ;)

Ze had vanmorgen weer een nieuw woord! Haar pyjamieja moest uit! O+

En nog eentje voor het raad-het-dreumes-woord: Appok!
(heb 'm al eens eerder vermeld, dus wie op heeft gelet, die weet het!)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103000978
Even een klein vraagje:

Zowel oma als mart vinden Igloo-gloo (tekenfilm met zeehondjes) helemaal geweldig.
Echt liggen ze samen in een deuk. :D
Maar nu wilde ik voor de sinterklaas een dvd geven. Maar zijn ze nou echt niet op dvd te koop?
pi_103001090
pi_103001286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:18 schreef simmu het volgende:
pst:

klikkerdeklik

O-)
Thanks. Maaruh dan moet ik dus downloaden en branden.
Geen idee of ik dat uberhaut met mijn lappie kan.
pi_103001931
Ik kom even trots doen
waar we thuis niet verder dan 4 mini losse stapjes los liep mw net bij de fysio zeker een meter los!
Truck is eerst in de rug ondersteunen en als ze haar evenwicht heeft stiekem loslaten...
pi_103002653
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef draculettetje het volgende:
Ik kom even trots doen
waar we thuis niet verder dan 4 mini losse stapjes los liep mw net bij de fysio zeker een meter los!
Truck is eerst in de rug ondersteunen en als ze haar evenwicht heeft stiekem loslaten...
*O* *O* *O*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:59:32 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103002843
Yay voor lopende minidraak! *O*
pi_103003056
Wat goed van mini draak :)
^O^