quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here. Zelfs als ze maar drie minuten wegdommelt in de auto, doet ze de rest van de dag geen oog meer dicht. Op zulke dagen verheug ik me vooral erg op het avondeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef Sorbootje het volgende:
Als Isabeau (die natuurlijk al lang geen dreumes meer is, maar dat terzijde) ook maar 5 minuten slaapt in de auto, dan kunnen we het de rest van de dag vergeten. Geslapen is geslapen, dan wil ze niet meer naar bed. Terwijl ze doorgaans zo'n 2'5 a 3 uur slaapt overdag. Erg fijne dagen zijn dat dan.
Als het kan doen wij dat ook, maar ik heb niet altijd een uur over.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Wij rijden dan altijd ongeveer een uurtje rond (bij voorkeur over de snelweg) zodat ze langer slaapt. Anders is het inderdaad te kort en is ze veel te moe later.
Beetje jammer dat ze momenteel echt níets langer dan 2 seconden in d'r haar laat zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef Twinkly het volgende:
Wat een mooie foto's van je mooie meisje, ze was echt al direct Isabeau!Die vlechtjes op de een-na-laatste foto staan haar prachtig!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een lieve woorden allemaal. Ik ben er echt helemaal emoïg (?) van vandaag.
Thanks. Maaruh dan moet ik dus downloaden en branden.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef draculettetje het volgende:
Ik kom even trots doen
waar we thuis niet verder dan 4 mini losse stapjes los liep mw net bij de fysio zeker een meter los!
Truck is eerst in de rug ondersteunen en als ze haar evenwicht heeft stiekem loslaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |