draakje, fijn dat het goed gaat met het slapen, dat een osteopaat daar dan de uitkomst voor is.
Wolf en Niels in dezelfde klas, dat zou wel heel leuk zijn zeg.
As, Noortje is ook fan van soep! Ik had van de week zelf mosterdsoep gemaakt, ik hou het nog een beetje tegen omdat er ook room in zit, maar het liefst zou je alleen maar soep eten. Het liefst met brood dat je er zo lekker in kunt dopen.

Qua eten, Noortje eet ook de ene keer heel goed en de andere keer heel slecht. We hadden van het weekend voor het eerst risotto voor d'r en dat vond ze wel heel lekker, stukje vis erbij en erwten dan is het goed. Dat schuift ze echt zo naar binnen, het liefst met de handen.
Komkommer eet ze niet, ze probeert het wel, stukjes afhappen maar die spuugt ze weer uit, gaat ook op voor appels in zijn hele vorm, peer etc etc. Ze krijgt haar fruit in de vorm van een knijpfruitje anders eet ze alleen maar banaan. Fruit vind ik echt het moeilijkst eigenlijk. Ik moet 'r gewoon stukken voorzetten, maar wat geven jullie allemaal??
Patat lust ze wel maar dat krijgt ze nog niet als hoofdmaaltijd. We eten het zelden trouwens. Ik vind het jammer dat ze geen boerenkoolstamp lust, of tenminste nog niet. Ze heeft heel veel dingen nog nooit op en ik kan natuurlijk niet van d'r verwachten dat ze alles ineens zomaar lust. Hoe doen jullie dat, dan niets eten of iets anders eten?
We hebben gister contact gehad met de HA met de mededeling dat we een doorverwijzing willen naar een kinderarts. We moeten dus eerst langs komen en zouden pas vrijdag kunnen omdat het zo druk is. Nou ik vind dat een hele slechte zaak eigenlijk dus heb aangedrongen op eerder, nu kunnen we woensdagochtend terecht. Huisarts zei in het telefonisch consult dat hij niet verwacht dat de kinderarts iets kan doen. Ik wil sowieso weer een doorverwijzing naar KNO en dan niet die waar we de vorige keer waren maar gewoon die hier in de stad. Want die we eerst hadden was echt niet fijn.
Volgens HA hadden we al veel eerder terug moeten komen, zijn collega vond het niet nodig, die zegt 'kindjes zijn nou eenmaal vaak ziek, niet veel aan te doen'. Ik had bij haar echt het gevoel dat we een stelletje zeurpieten zijn en we alleen maar dure tijd van haar in beslag nemen. Dan is voor mij de drempel al weer te hoog om maar weer te bellen, want ja, kindjes zijn nou eenmaal vaak ziek.
Enniewee, met Noortje gaat het verder wel goed, ze is nog steeds een blij ei eigenlijk, kijk maar: