Kinderboekenweek met thema superhelden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Reilain het volgende:
Wat een leuke foto Meimel! Voor een project??
Las iets over een broccoli schotel?!
Oona heeft juist vandaag besloten dat het eerste wat ze officieel niet lust broccoli is
Mijn kleine veelvraat schuift alles naar binnen... maar broccoli was de laatste weken steeds minder in trek, maar we konden haar nog steeds voor de gek houden met een stukje tomaat of aardappel ervoorvandaag was dat einde oefening.... Helaas kregen we er maar 2/3 hapjes broccoli in!
Najavinnut al heel wat dat ze behalve broccoli dus alles lust
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Ssserpente het volgende:
Bij Lente werkt het erg goed om gek te doen met eten. Bijv. door een stuk broccoli met de steel in je mond te doen en dan te zeggen: "heeft Lente nou ook een boom onder d'r neus?"
Je wordt echt een retard als ouder.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Ssserpente het volgende:
Bij Lente werkt het erg goed om gek te doen met eten. Bijv. door een stuk broccoli met de steel in je mond te doen en dan te zeggen: "heeft Lente nou ook een boom onder d'r neus?"
Je wordt echt een retard als ouder.
Wij hadden aardappels, broccoli, uitgebakken spekjes en wat kookroomquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Whaha, Ssserpente
Dat doe ik dus echt niet he. Ze eet, of niet, maar ik ga geen vliegtuigjes of andere gekke dingen doen.
Ik had vorige week brocollistamppot gemaakt, en die vond ze erg lekker. Gewoon aardappels en brocolli koken en stampen, beetje boter erbij, lepeltje mosterd en wat geraspte kaas erdoor. Ging er heel goed in!
Serieusquote:
dat klinkt goed!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Wij hadden aardappels, broccoli, uitgebakken spekjes en wat kookroomecht héél erg lekker!
Wij doen trouwens best vaak achterlijk aan tafelmadammeke heeft regelmatig de slappe lach in elk geval.. eten doet ze toch wel
Ja en zo ver weg woon je ook weer nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:57 schreef Solagratia het volgende:
nog even verder teruggelezen Men, wat schrijven jullie veel, kan een mens ook even rustig werken?Saffier we moeten snel weer een meeten ja! En ik wil Orea ook meeten en Sonnetje en en en..
spewey: succes met het optredenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:31 schreef Spewey het volgende:
Ik ga kroost verzamelen, oudste mag kunstjes op cb vertonen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:31 schreef Spewey het volgende:
Aww Stef, had je nog behoefte aan mama?
shirtjemannen-sw-zwembroek nog ontvangen?
Ik ga kroost verzamelen, oudste jongste mag kunstjes op cbkdv vertonen.
Dat is hier volstrekt kansloos. Alles wil ze ZELF doen en dan ook precies zoals wij het doen. Anders vliegt het door de lucht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:04 schreef Asyniur het volgende:
ow de soep 'voer' ik
Je zou het ook in een beker kunnen doen.
Hier mag ook niks gevoerd worden.. dan vliegt het inderdaad door de lucht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat is hier volstrekt kansloos. Alles wil ze ZELF doen en dan ook precies zoals wij het doen. Anders vliegt het door de lucht.
Nou ja, Ivan heeft tot een paar weken geleden over het algemeen geweigerd om soep te eten, vooral als het groene soep was. Hij had haarfijn door dat het groentes waren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:08 schreef wickie het volgende:
Lijnloos, soep is DE manier om groenten naar binnen te krijgen. Ok het is even wat geknoei in het begin. Mette is inmiddels al zeer behendig en knoeit niet echt veel meer.
Oh wat grappig, dat hebben we op vakantie bij Ivan gedaan met leren snijden! Hij wilde dat ineens doen als zoals wij dat deden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:35 schreef wickie het volgende:
Ik heb Mette vorige week geleerd dat ze ook dingen kan aanprikken met haar vork. Dat vindt ze dus helemaal te vet cool, eet ze ineens allerlei dingen die ze kan prikken, ook dingen die ze eerst links liet liggen.
Komt ze ook van de grond? Dat springen zelf vindt hij al best lang interessant (met als hoogtepunt het van een verhoging afspringen op vakantie), maar hij kwam maar niet van de grond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef wickie het volgende:
En springen was hier anderhalve maand geleden een ding. Stond ik daar met hoogzwangere buik te springen samen met Mette
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan: "Basta. Finito. Afgelopen. Mama is vol."
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]![]()
Isabeau deelt de wereld in in menirren en mevjouwen.
En helaas vindt ze nog steeds dat ze een k*tje heeft. Echt, één keer een verspreking en hoppa...onthouden.
Ja, herkenbaar!quote:Staan we in de supermarkt bij de kassa. Zegt Isabeau: "Mama niet slaan!"
Ja, ze komt van de grond. Maar het lukt haar niet altijd. Als ze wil dat wij gaan springen, wijst ze naar de grond, knikt ze hevig ja en zegt ze 'mama' of 'papa'. Zo communiceert ons divaatje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Komt ze ook van de grond? Dat springen zelf vindt hij al best lang interessant (met als hoogtepunt het van een verhoging afspringen op vakantie), maar hij kwam maar niet van de grond.
Is Mette nog bezig met woordjes nabauwen?
Je ziet aan Mette gewoon dat er zoveel in zit dat eruit wil! En ze kan zich inderdaad prima begrijpelijk maken met de middelen die ze nu heeft. Ze weet echt goed wat ze wil, hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:58 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja, ze komt van de grond. Maar het lukt haar niet altijd. Als ze wil dat wij gaan springen, wijst ze naar de grond, knikt ze hevig ja en zegt ze 'mama' of 'papa'. Zo communiceert ons divaatje.
Ik ben ook voor 'plassertje', maar mijn lief merkte terecht op dat Ivan ook een plassertje heeft. Tja. Mijn ouders zeiden vroeger trouwens 'piempie' voor 'piemel', wat ik altijd een belachelijke benaming heb gevonden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben toch maar voor het brave 'plassertje' gegaan Claudia. K*tje vind ik te sexueel geladen.
Wijsneus!quote:Isabeau: "Pink! En ringvinger en middelvinger en wijsvinger en duim."
Hoppa. Uitgeluld.
Ja op praat gebied gaat hij ineens als een speer. Echt sinds en na de vakantie. Leuk om te zien. Sinds gisteren is het nadoen van een sirene een echte hit. Vanmorgen was het steeds tatu tatu tatu. Motorisch blijft het dan echt even stil staan. Meneer loopt prima aan 1 hand, maar los nog echt niet. Met een spelletje dagen we hem steeds uit, maar hij trapt er niet in. Hij moet dan overigens wel heel hard lachenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
As1981, wat gaat Yaro trouwens ontzettend snel!
Die verwacht ik hier ook nog wel ja... zo heb ik op 2/3 jarige leeftijd mijn ouders een maand lang uit de bijenkorf gehouden. In een stampvolle winkel op zaterdagmiddag in elkaar duiken en heel hard "Niet slaan papa!!!" roepen. Doet wonderenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ja en niet een keer, maar ze heeft het al meerdere keren geflikt.
"Mama niet slaan!"
"Nee mama, niet slaan he?"
Nee is van Impuls, die hebben ook creche's en NSO's. Maar er zijn in dat postcode gebied 3 voorscholen en je schrijft je in, mag een voorkeur uitspreken naar welke je kind toe wilt en dan hoor je of je kind daar ook naar toe kan maar anders moet je kind verplicht naar 1 van de andere. Wij hebben gekozen voor de voorschool die is verbonden aan de school waar de oudste 2 naar toe gaan en de jongste ook staat ingeschreven. En dat is een katholieke school.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:17 schreef As1981 het volgende:
Is dat een vrije school Faja-Lobi? Ik "ken" het systeem namelijk wel van mijn collega. Zijn kinderen zitten op de vrije school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |