quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wel de 'mazzel' dat het lijntje tussen extreem aankomen of afvallen erg dun is. Wanneer ik dus onder dat kritische lijntje kom vliegen de kilo's er redelijk makkelijk af. Dus afvallen gaat me vrij 'makkelijk' af. Maar ik heb wel moeite met op gewicht blijven. De verleiding blijft
Ik maak dus af en toe maar dit soort 'voor-na' collages als prikkeling
[ afbeelding ]
(dit was -43.5KG)
Dus zo zag je er uit op mn 31 verjaardag. Goed manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 1 dan![]()
[ afbeelding ]
Links Oktober 2010
Rechts 29 Mei 2011.
Je bent echt een leuke vent gewordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 1 dan![]()
[ afbeelding ]
Links Oktober 2010
Rechts 29 Mei 2011.
Wauwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 1 dan![]()
[ afbeelding ]
Links Oktober 2010
Rechts 29 Mei 2011.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 1 dan![]()
[ afbeelding ]
Links Oktober 2010
Rechts 29 Mei 2011.
Zorg ervoor dat je die leuke man blijftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja dat hoor ik vaker
Vind het bijna jammer dat ik 'm al die jaren verstopt heb
Vanmiddag weer 5KM. Kijken of ik m'n PR scherper kan zetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je die leuke man blijft![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:27 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
![]()
![]()
terug van de laatste start tu run, voor t eerst n duurloop gedaan van 5km,uiteraard met lopen tussendoor, en we waren na 40min binnen, zo trots op mezelf!
Ja werkte het goed? Ook voor je vriend?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb les 7 gehaald (1-2-3-3-3 min)In een lange broek en mouwloos shirtje, lekker in het zonnetje
En Endomondo werkt leuk!
Ja, hij heeft me kunnen volgen, dus de test is geslaagd. Maandag weer, maar dan in het donkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja werkte het goed? Ook voor je vriend?
Goed gedaan zeg!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:27 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
![]()
![]()
terug van de laatste start tu run, voor t eerst n duurloop gedaan van 5km,uiteraard met lopen tussendoor, en we waren na 40min binnen, zo trots op mezelf!
Fier! Fier!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed gedaan zeg!
Je mag zeker trots op jezelf zijn, echt een hele knappe prestatie!
Mooi zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, hij heeft me kunnen volgen, dus de test is geslaagd. Maandag weer, maar dan in het donker
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja dat hoor ik vaker
Vind het bijna jammer dat ik 'm al die jaren verstopt heb
En wat is je plan voor nu?quote:
Mwa, dat is niet nodig, maar hij vind het wel een prettig idee voor als ik aan het sporten ben buiten, in m'n eentje, in het donker. Is ie ook weer gerustgesteld. En ik vind het ook wel leuk om terug te zien merk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi zoWij hebben allebei ook Google Latitude voor als we niet aan t sporten zijn
Alleen is die vrij langzaam qua updaten waar je bent.
We hebben zelfs een Fok! team he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, dat is niet nodig, maar hij vind het wel een prettig idee voor als ik aan het sporten ben buiten, in m'n eentje, in het donker. Is ie ook weer gerustgesteld. En ik vind het ook wel leuk om terug te zien merk ik.
En stom toevallig was een bekende van me ook een gebruiker van Endomondo, dus ik heb nu al twee vriendjes
Een 5 km loop bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:27 schreef scrub_nurse het volgende:
ik blijf op donderdagavond en zaterdagochtend trainen bij de athletiekvereniging, en dan over een tijdje als ik aan een stuk kan rennen eens een duurloop uitzoeken in de regio
Oh really? Ik ga me meteen aanmelden!quote:
En geaccepteerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh really? Ik ga me meteen aanmelden!
Thanksquote:
Goeiedag zeg, wat een verschilquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 1 dan![]()
[ afbeelding ]
Links Oktober 2010
Rechts 29 Mei 2011.
75F hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Zijn er in dit topic ook nog dames te vinden met een grote cupmaat, en hier goed mee kunnen lopen?
M'n vriendin heeft al helemaal goede schoenen, hardloopkleding e.d. gehaald en wilde dus ook met me mee gaan lopen. Jammer genoeg kan ze gewoon niet lekker lopen, omdat ze vrij grote borsten heeft (cup F). Ze heeft al wat andere (sport)beha's geprobeerd wat uiteindelijk ook niet echt het gewenste effect gaf, waardoor ze er maar weer mee is gestopt.
Heeft iemand misschien een tip hoe we hier verder mee kunnen gaan? Het lijkt erop dat ze zonder goede beha echt niet verder komt.
Wow! De eerste de beste keer!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
31.30 ... geef me nog 2 a 3 5km's en ik zit ook onder het half uur
Nja..dan heeft ze nog geen goede aangehadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar ze dus last van heeft, is dat ze dus niet normaal kan rennen zonder dat ze alle kanten op 'springen'. Hoewel je dan sowieso al niet prettig loopt als er iemand in de buurt is, zal het vast ook niet erg lekker aanvoelen..
Nu was ze wel eens eerder op zoek gegaan naar een sportbeha, maar kwam ze uiteindelijk toch met lege handen thuis omdat ie 'in de winkel al niet lekker zat'. Nu draag ik die dingen zelf natuurlijk niet dus ik kan haar ook moeilijk vertellen dat dat zo hoort
Ik loop zelden met Yur samenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Okee, da's duidelijk!
Zal wel even wennen worden als we samen kunnen lopen. De vorige keer waren we nog geen 2km van huis en was ze al moeMaar goed, nu is ze ook aan het zwemmen en gaat elke week wel een keertje naar de sportschool, wie weet is haar conditie ook wat verbeterd.
Bedankt zover
Met haar meelopen doe ik dan meer als 'herstelrondje', met m'n eigen rondje loop ik een stuk sneller en langer. Twee dagen later een rondje joggen op 8km/h gemiddeld is altijd wel lekker, dan kan ik er twee dagen later weer volop tegenaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop zelden met Yur samenHij loopt te hard en heeft een veel betere basisconditie. Soms starten we wel samen (bv in een park), maar dan lopen we allebei een andere kant op oid
Ik had me idd ook flink verkeken op de temperatuurquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Meh, 29:59 over 5KM... Baggertijd.
En ik vond het nog behoorlijk warm
Die heb ik ook een, staat aleen geen merkje op, en weet niet meer waar gehaaldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb er 1Volgens mij bij de Perry Sport gekocht, van het merk B-lite.
[ afbeelding ]
Dit dus. Met klittenband en knipperende lichtjes10 euro volgens mij
Doet het iig prima, was effe beetje klooien om de 1e keer aan te krijgen (je moet zo'n..papiertje uit de batterijen trekken), maar prima ding.
Ook hier bv verkrijgbaar:
http://www.ipodhoes.nl/bl(...)met-leds-p-2259.html
Goed man. Respect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 1 dan![]()
[ afbeelding ]
Links Oktober 2010
Rechts 29 Mei 2011.
Jah, het gaat. Na vandaag zou het grootste gevaar voor twee weken geweken moeten zijn, en vooralsnog schijnt de zon, dus het ziet ernaar uit dat we het gaan redden. Wat niet wegneemt dat er een afschuwelijke ramp gaande is 'upcountry'. Ik ben benieuwd wat dat ook nog voor logistieke gevolgen heeft de komende tijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Houd je het nog een beetje vol in BKK? Is het nog te doen met het 'waterprobleempje'?
Succesquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:48 schreef GotC het volgende:
Zo, even m'n supergezonde ontbijt (magere kwark+muesli+honing en glas Slimpie) erin werken en dan fijn stukje lopen
Les 18..
Pffff nou ik heb net les 19 gedaan in lange mouwen+3 kwart broek. Snikheet! Maar bij les 4 wandel je nog best veel..quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:25 schreef Vincent17 het volgende:
Straks les 4. Ben even aan het twijfelen of het in een short kan.
En terug. Weer 5km achter de rug. Ik moet altijd eerst 2km fietsen, zet m'n fiets dan bij een busstation omdat ik vanaf daar veilig op een fietspad kan lopen. Het fietsen was wel wat fris, maar met het hardlopen was korte broek en shirt goed te doen. Met de wind in de rug op het laatste stuk (voelt aan als windstil) was het zelfs flink warm in de zon.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:31 schreef Niara het volgende:
Mooie foto's E.T.!
Goed gedaan GotC. en succes xFriendx.
Als ik zo ga lopen zal ik gewoon kort gaan, maar een jas meenemen denk ik.
Thanksquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:31 schreef Niara het volgende:
Mooie foto's E.T.!
Goed gedaan GotC. en succes xFriendx.
Als ik zo ga lopen zal ik gewoon kort gaan, maar een jas meenemen denk ik.
Gewoon nog een keerquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, het is bijna jammer dat ik gisteren al gelopen heb
Nee, ik heb besloten dat ik me aan het schema van Evy ga houdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon nog een keerWe zullen je onderweg aanmoedigen
Niet verstandig ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon nog een keerWe zullen je onderweg aanmoedigen
Geen idee, zal per persoon iets verschillen. Elke dag lijkt me idd niet goed, maar een keer twee dagen achter elkaar is niet altijd meteen schadelijk.quote:
Rust is even belangrijk als het lopen zelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, zal per persoon iets verschillen. Elke dag lijkt me idd niet goed, maar een keer twee dagen achter elkaar is niet altijd meteen schadelijk.
Je bent goed bezigquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga morgen pas weer lopen hoor mensen, geen zorgenik wil het schema volgens, zodat ik zeker weet dat ik het goed doe. Daarom loop ik ook met Evy, omdat ik anders geen idee had wat ik aan het doen ben. En omdat ik het dan niet weet, ik mogelijk snel weer opgeef. En dat wil ik niet. Evy vertelt me wat ik moet doen, dat doe ik, en dat motiveert me
![]()
Maandag dus pas weer!
Je loopt wel elke dag?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik doe dan wel met je mee, morgenavond ook weer lopen
Als het goed is is het dan nog droog, zal alleen wat frisser zijn in de avond. M'n vest dus maar weer mee dan.
Ik heb er 2, en een hesje. Sowieso zou ik wel een hesje aandoen, en die lichtjes zijn gewoon goed.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef Vincent17 het volgende:
Iemand ervaring met die licht-armbandjes? Lijkt me wel fijn voor in het donker? Hoe vallen jullie op?
Nee niet elke dag. Ik fitness zo'n 2x in de week, 1 dag squash en tussendoor loop ik hard. Hoe vaak ik loop wisselt wel eens. Kan 3x in een week zijn maar ook 1. Ik heb niet echt een vast schema. Ik heb nu een rondje van een ruime 5 km (5,25) dat ik regelmatig loop. Ik wil meer proberen maar ik moet eerst op de fiets even een rondje uitzoeken wat iets langer is en dan zal dat mijn nieuwe doel worden. Iets tussen de 6 en 7 km zou een mooie nieuwe stap zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Je loopt wel elke dag?
Qua weer schijnt t morgen nog wel lekker te zijnOngeveer t zelfde als vandaag
Ja he! Ik heb het gevoel dat ik die structuur gewoon nodig heb, om iets op te bouwen. En het is ook gewoon wel leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent goed bezig
Ik zou zonder Evy ook maar gewoon wat aankloten, dit geeft tenminste wat..rust oid
Ik ga pas om 19:00 uur, en dat is als alles op het werk meezit. Dat verwacht ik van wel, maandag en woensdag zijn meestal niet de drukste dagen, dus dat zijn m'n loopdagen. Maar dat geeft niet, want als het goed is komt morgen ook m'n lange-mouwen-loopshirtje dat ik op Marktplaats heb gescoord. Kan ik dat jogging-vestje thuis laten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik doe dan wel met je mee, morgenavond ook weer lopen
Als het goed is is het dan nog droog, zal alleen wat frisser zijn in de avond. M'n vest dus maar weer mee dan.
Same here, ik probeer ook de fietspaden aan te houden, wel zo veilig. En ik ga ook meestal pas rond die tijd. Na het werk eerst naar huis, eten, afwassen en dan kan ik gaan lopen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga pas om 19:00 uur, en dat is als alles op het werk meezit. Dat verwacht ik van wel, maandag en woensdag zijn meestal niet de drukste dagen, dus dat zijn m'n loopdagen. Maar dat geeft niet, want als het goed is komt morgen ook m'n lange-mouwen-loopshirtje dat ik op Marktplaats heb gescoord. Kan ik dat jogging-vestje thuis laten.
Qua zichtbaarheid heb ik eigenlijk alleen nog maar zo'n lichtjesarmband. Maar goed, in het donker heb ik m'n route zo uitgestippeld dat ik niet op de autowegen kom, maar op de stoepen blijf. En een minimaal stukje fietspad meepak. Maar ik wil nog wel een hesje halen eigenlijk.
Het scheelt dat ik in de buurt van m'n huis wel aardig wat loopmogelijkheden heb. Ik kom van het station naar huis op de fiets, kleed me dan om, en ga rennen. Ik ga daarna pas eten, is dat slecht eigenlijk? Uiteraard eet ik voor ik ga rennen wel iets van fruit, een appel of een banaan of zo. Maar ik moet er niet aan denken dat ik met een hele maaltijd op moet gaan rennen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same here, ik probeer ook de fietspaden aan te houden, wel zo veilig. En ik ga ook meestal pas rond die tijd. Na het werk eerst naar huis, eten, afwassen en dan kan ik gaan lopen.
Wanneer het kouder begint te worden doe ik meestal een shirt aan, daarover vervolgens een shirt met lange mouwen. Zodoende is het middenstuk iets dikker gekleed dan de armen. Ook heb ik dan een vest mee om m'n middel. Die doe ik aan voor en na het lopen wanneer ik op de fiets zit. Vooral er na wel belangrijk want tijdens het afkoelen na het lopen hou ik liever de warmte nog vast tot ik weer thuis ben.
Ook dat eten verschilt per persoon denk ik. Ik eet wel eerst omdat ik om een uur of 4 al rammel in de maag en als ik bij thuiskomst meteen moet lopen dan trek ik dat niet, zelfs niet met een banaan op. Ik eet dus eerst en dan was ik ook eerst af, dan kan het nog even zakken voor ik ga lopen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik in de buurt van m'n huis wel aardig wat loopmogelijkheden heb. Ik kom van het station naar huis op de fiets, kleed me dan om, en ga rennen. Ik ga daarna pas eten, is dat slecht eigenlijk? Uiteraard eet ik voor ik ga rennen wel iets van fruit, een appel of een banaan of zo. Maar ik moet er niet aan denken dat ik met een hele maaltijd op moet gaan rennen...
Ook al zo'n sportieve familie?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja he! Ik heb het gevoel dat ik die structuur gewoon nodig heb, om iets op te bouwen. En het is ook gewoon wel leuk.
Trouwens, m'n moeder (55 jaar) loopt nu ook met Evy! En dat terwijl ze van de zomer zelfs al 10km heeft gelopen met m'n zusje van 15 jaar. Maar ze vindt het zo leuk, dat ze nu Evy 5-10km aan het doen is![]()
Overigens was dat stiekem ook een beetje een motivatie van mij om te gaan lopen. Ik ben toen gaan kijken, voor support. Toen ik m'n moeder en zusje zag gaan, dacht ik, godverdomme, dat moet ik ook kunnen!Gaat nog even duren, bij nader inzien, maar het begin is gemaakt
Volgend jaar loop ik met ze mee
[..]
Ik ga pas om 19:00 uur, en dat is als alles op het werk meezit. Dat verwacht ik van wel, maandag en woensdag zijn meestal niet de drukste dagen, dus dat zijn m'n loopdagen. Maar dat geeft niet, want als het goed is komt morgen ook m'n lange-mouwen-loopshirtje dat ik op Marktplaats heb gescoord. Kan ik dat jogging-vestje thuis laten.
Qua zichtbaarheid heb ik eigenlijk alleen nog maar zo'n lichtjesarmband. Maar goed, in het donker heb ik m'n route zo uitgestippeld dat ik niet op de autowegen kom, maar op de stoepen blijf. En een minimaal stukje fietspad meepak. Maar ik wil nog wel een hesje halen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |