ja maar niet van mij ICT'erquote:
watskeburtquote:
ja over 2 minutenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef xCore het volgende:
moet jij niet een aanrijding gaan veroorzaken manneke?
gaat je niet aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Kutstudent het volgende:
lell, ben jij nou echt 26 of lul je maar wat in je fobo?
Wat moet jij nou weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:29 schreef Kaasrol het volgende:
h kut het gaat over leeell, niet over etsu.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:29 schreef Kaasrol het volgende:
leeell, dat kan jij vast wel zien. Wat zijn de laatste 2 letters van zijn wachtwoord?
je hoort er nog niet bij imoquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer?TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeer terechte klacht mattiejquote:
Hoe oud je bent? Is dat zo persoonlijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef leeell het volgende:
maar niet zozeer kliekjes, eerder mensen die ik niet goed genoeg ken om dat te delen
KPD, allesquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe oud je bent? Is dat zo persoonlijk?
arm schaapquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Dastan het volgende:
En ook ander gezeur trouwens, om niet te doen voorkomen dan ik zo'n sociaal geïsoleerde zak ben.
En dat vind jij leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben 20, maar mensen denken dat ik 23 of 24 ben door die kalende grafkop van me.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan moet ik uit huis en dat wil maar niet lukken.
Ben jij niet zo'n klein opdondertje met een grote bek?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben 20, maar mensen denken dat ik 23 of 24 ben door die kalende grafkop van me.
Eerder een grote opdonder met een grote bek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben jij niet zo'n klein opdondertje met een grote bek?
Triestquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerder een grote opdonder met een grote bek.
Niet zozeer een grote bek op de manier die jij denkt, als jij tenminste denkt wat ik denk dat jij denkt.quote:
Ik dacht eerder aan grote bek op het internet en voor de rest niks voor stellen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet zozeer een grote bek op de manier die jij denkt, als jij tenminste denkt wat ik denk dat jij denkt.
Kom een keer langs in Delft zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan grote bek op het internet en voor de rest niks voor stellen.
Ik vind dat de traditionele namen weer terug moeten komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Benjamin is een prachtige naam.
Delftquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom een keer langs in Delft zou ik zeggen.
Gezellig doen we.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom een keer langs in Delft zou ik zeggen.
Waarom niet gewoon heel origineel Jan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind dat de traditionele namen weer terug moeten komen.
Derhalve noem ik mijn zonen later Frans en Gerard
Ja, tegenwoordig allemaal hippe namen alles.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind dat de traditionele namen weer terug moeten komen.
Derhalve noem ik mijn zonen later Frans en Gerard
Beerquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig allemaal hippe namen alles.Boaz heet een kindje uit een andere klas.
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:05 schreef Nectar het volgende:
thatim ik an niet op je dms reageren naab
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit net scheten te laten met behulp van een flesje bier.
zag een bekende posten en klikte en het gaat daar echt nergens overquote:
Tmi.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit net scheten te laten met behulp van een flesje bier.
Jaja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zag een bekende posten en klikte en het gaat daar echt nergens over
[..]
Tmi.
users die overal worden uitgekotstquote:
Vrouwen poepen helemaal niet. Slecht voorbeeldquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik bedoel, ik zet nu toch ook niet hier dat ik aan het poepen ben?![]()
Ik dacht dat dat de bedoeling wasquote:
Nee, daar zit je fout.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vrouwen poepen helemaal niet. Slecht voorbeeld
Je hebt gelijk inderdaad. In dat geval heb ik geen idee hoe ik haar post moet interpreterenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, daar zit je fout.
Mooie vrouwen poepen niet.
Dat ik eigenlijk met een zak over mn kop rond moet lopen. Maar ik ben asociaal en geef geen neuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad. In dat geval heb ik geen idee hoe ik haar post moet interpreteren
Er is zelfs een hyves over mooie vrouwen die niet poepen. Heeft meer dan 1000 leden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad. In dat geval heb ik geen idee hoe ik haar post moet interpreteren
Ik heb weleens met een meisje gezoend die een Ik heb met .... gezoend Hyves hadquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Er is zelfs een hyves over mooie vrouwen die niet poepen. Heeft meer dan 1000 leden.
Ja. Gisteren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie wel eens zoveel geleerd dat je er koppijn van kreeg?
Waar zit je nou bij? Ik zeg het als jij het zegt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb weleens met een meisje gezoend die een Ik heb met .... gezoend Hyves had
Ik ben corpsbal in Amsterdamquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waar zit je nou bij? Ik zeg het als jij het zegt.
ik leer nooitquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja vorig jaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
geen ideequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
Maar hoezo zijn Arabieren eigenlijk pretentieus?
Misschien omdat corpulentie.quote:
Gewoon, dat idee heb ik, als iemand namelijk al 19 is en nog net pas zijn theorie heeft gedaanquote:
Wat erg nou, ik heb mijn theorie gehaald op mijn negentiende. Ik kan niet autorijden!111!!!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon, dat idee heb ik, als iemand namelijk al 19 is en nog net pas zijn theorie heeft gedaan
Wil je zeggen van wel dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat erg nou, ik heb mijn theorie gehaald op mijn negentiende. Ik kan niet autorijden!111!!!!!!
Alsof jij altijd zo vriendelijk bent tegenover mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo denigrerend over mij doet.
vet coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik rij tegenwoordig naar Stage, vet kicken!
Ja he! Alleen het waaide keihard vandaag, mn auto ging helemaal naar rechts door de wind. Ik was bang.quote:
Wowie, das wel gevaarlijk :Squote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he! Alleen het waaide keihard vandaag, mn auto ging helemaal naar rechts door de wind. Ik was bang.
Ik doe heul niet sarcastischquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA doe niet zo sarcastisch dan.
Oh k.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik doe heul niet sarcastisch
btje breezah nu hihi :$ :S
Komt wel goed toch? Kijken wel even ter plekke.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan al enig idee voor morgen?
Ik zeg een luguber Turks zaakje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Komt wel goed toch? Kijken wel even ter plekke.
Altijd leuk. Alhoewel ik tegenwoordig natuurlijk meer in ben voor iets Egyptisch.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg een luguber Turks zaakje.
Ook goed! We zien wel. Hihi. Ik denk dat ik daarna weer terug ga naar school en alvast ga voorbereiden op de stageweek na de herfstvakantie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd leuk. Alhoewel ik tegenwoordig natuurlijk meer in ben voor iets Egyptisch.
Kapsalonquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg een luguber Turks zaakje.
Maakt niet uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We gaan ontbijten man.Doe normaal.
Hopelijk op kamers wonen voordat de echte kou komt. Geen last van vertragingen.quote:
Ik ging 1x met de trein in de winter toen, en dat was met zo'n hevige sneeuwstorm, alles lag plat enzo, dus we gingen 3 uur lang met de bus om in Utrecht te geraken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb nooit last gehad van vertragingen door het weer vorig jaar winter.Zeikerds.
Dat ligt er natuurlijk aan waar het over gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil geen topic openendus ik vraag het hier.
Wie van deze mensen die zich momenteel vervelen hebben zin om mij te helpen met mijn betoog. Ik snap alles wel ik heb alleen nog tegenargumenten en een goede weerlegging nodig.
Ik zou beginnen met verbaggerd te veranderen in verbaggert. Sowieso niet zo'n mooi woord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'De maatschappij verbaggerd de jeugd'
Ik ben tegen.
...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een jaar op FOK! hoera! Door FOK! heb ik een vriendje! En veel nieuwe personen ontmoet ook! Jeej! FOK! heoeoheeoeoeoeo
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met verbaggerd te veranderen in verbaggert. Sowieso niet zo'n mooi woord.
Toch niet door een docent?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]eerst werd mij verteld dat het een d was. Zelf ben ik geen ster in d/t's.
Gefeliciteerd Klinkiequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een jaar op FOK! hoera! Door FOK! heb ik een vriendje! En veel nieuwe personen ontmoet ook! Jeej! FOK! heoeoheeoeoeoeo
Niet zo moeilijk, bij tegenwoordige tijd altijd stam + t.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]eerst werd mij verteld dat het een d was. Zelf ben ik geen ster in d/t's.
Lekkere taart bedankt!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Klinkie![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geloopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, bij tegenwoordige tijd altijd stam + t.
Ik ben aan het SOGen, maar helaas heb ik een hekel aan betogen. Ik ga dus maar weer verder met hartenjagenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van deze mensen die zich momenteel vervelen hebben zin om mij te helpen met mijn betoog. Ik snap alles wel ik heb alleen nog tegenargumenten en een goede weerlegging nodig.
Ik ga niet mijn hele betoog hier ctrl-v'en dus stuur een dm/pm als je meer wilt weten over het onderwerp oid
Is geen tegenwoordige tijd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekkere taart bedankt!!!
[..]
Ik heb geloopt.
Jaa, leuk plaatjen hè!!1quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekkere taart bedankt!!!
[..]
Ik heb geloopt.
Je hoeft alleen een paar sterke argumenten te verzinnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben aan het SOGen, maar helaas heb ik een hekel aan betogen. Ik ga dus maar weer verder met hartenjagen.
Maar, ik zou alleen voor-argumenten weten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
Niet echt een duidelijke stelling, sorry.
Klaagde mijn docente ook al over.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Hij is beetje vaag. Mijn leraar Nederlands op het voortgezet onderwijs had deze stelling waarschijnlijk afgekeurd.quote:
Is het dan geen goed idee om je stelling anders te verwoorden?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klaagde mijn docente ook al over.![]()
Wacht, ik post mijn vooragrumenten zo. Dan krijg je een beeld van wat ik bedoel en misschien kan je er dan een andere stelling bij bedenken die wat 'duidelijker' is.
Ja maar ik weet niet hoe..quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Hij is beetje vaag. Mijn leraar Nederlands op het voortgezet onderwijs had deze stelling waarschijnlijk afgekeurd.
[..]
Is het dan geen goed idee om je stelling anders te verwoorden?
Is geen huiswerk. Is school, deel van examen ensowwquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DV ga weg hier dit is geen huiswerktopci hoor!!11!1!!!___!!!Oo12i912i ;OO ben ejg ek ofzo ga wegkasj;dglkajsdg :!!!:!! ::@ beetje infiltreren in mYn slowchattt aosdiga!!!!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DV ga weg hier dit is geen huiswerktopci hoor!!11!1!!!___!!!Oo12i912i ;OO ben ejg ek ofzo ga wegkasj;dglkajsdg :!!!:!! ::@ beetje infiltreren in mYn slowchattt aosdiga!!!!
Dat zou dus een voorargument kunnen zijn. Aangezien het mijn mening over de stelling versterkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Dastan het volgende:
Punt drie is wel van alle tijden.
Tegenargument is dat door de huidige maatschappij (al spreek ik liever niet in zulke termen) veel taboes heeft weggenomen en er tegenwoordig meer bespreekbaar is.
Puur algemeen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Bedoel je nu eigenlijk de huidige maatschappij of de maatschappij in het algemeen? Want punt vijf was vroeger juist nog veel meer dan nu.
Ik wil je wel met wat dingen helpen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga niet mijn hele betoog hier ctrl-v'en dus stuur een dm/pm als je meer wilt weten over het onderwerp oid
Kinderwens zeker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wil je wel met wat dingen helpen.
Goedzo. Jou heb ik nodig voor tegenargumenten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Dastan het volgende:
Hoe kan een algemene maatschappij (in de zin van samenleving) de jeugd nu verbaggeren, terwijl de jeugd daar zelf onderdeel van is?
Nou ja, je kunt natuurlijk wel de stand van de maatschappij ten opzichte van de jeugd gaan vergelijken in verschillende tijden, maar de maatschappij in het algemeen kan toch niet per definitie de jeugd verpesten of dwarsliggen? Dat moet je toch echt in een tijdbeeld plaatsen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goedzo. Jou heb ik nodig voor tegenargumenten.
Onderbouw dit eens, ik kan dit gebruiken.
Ik heb 1 bron gebruikt. De mening van Job van der Wagt en het onderzoek van Michigan komen uit die bron.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
DV, ik heb je betoog even snel bekeken. Het is mij opgevallen dat je geen bronnen van onderzoeksresultaten noemt. Een goede bron versterkt je betoog. Ik weet niet hoe het op jouw school werkt, maar bij mij op school was het "verplicht" om de bron te noemen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kinderen maken moet je toch een keer gedaan hebben.
Dankje KBquote:
Nee. Pretenderen kinderen te maken daarentegen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kinderen maken moet je toch een keer gedaan hebben.
Als ik geen kinderen krijg sterft mijn achternaam uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Pretenderen kinderen te maken daarentegen.
en je zelf ook niet veel beter bent dan doe even normaal zeg jij gekke meisjequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hé, maar niet de hard tegen mij zijn. Wat verbeteren mag best maar houd wel in je achterhoofd dat ik het vmbo t overnieuw doe en dus bij debielen in de klas zit.![]()
Maak het iets specifieker, alles wat ik zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hé, maar niet de hard tegen mij zijn. Wat verbeteren mag best maar houd wel in je achterhoofd dat ik het vmbo t overnieuw doe en dus bij debielen in de klas zit.![]()
Niet veel maar wel watquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en je zelf ook niet veel beter bent dan doe even normaal zeg jij gekke meisje
Ik zal later een van mijn bastaarden jouw achternaam meegeven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ik geen kinderen krijg sterft mijn achternaam uit.
3-5 min. Maar zit ik al overheen aangezien ik ook een powerpoint heb en een filmpje vooraf laat zien.quote:
Nou ja, nu ik erover nadenk: wat kan het mij ook schelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zal later een van mijn bastaarden jouw achternaam meegeven.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja, nu ik erover nadenk: wat kan het mij ook schelen.
Alsof dat iets is om trots op te zijn. Ik zie mezelf al aankloppen bij m'n vader. Ja, ene kutstudent heeft een bastaardkind dat onze achternaam draagt.quote:
Hmm, dat dacht ik al. Je hebt al best veel argumenten. Met dat laatste heb je wel geluk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
3-5 min. Maar zit ik al overheen aangezien ik ook een powerpoint heb en een filmpje vooraf laat zien.
Edit: ik gok dat ik nu rond de 7 min zit.
gaat niet van mijn cijfer af.
Herkansing.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef Kaasrol het volgende:
Goedverdoemme morgen organisatiekunde tentamen en ik snap er niks van
Heb je geen lekker zusje ofzo? Dan is het iig nog half jouw bloed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof dat iets is om trots op te zijn. Ik zie mezelf al aankloppen bij m'n vader. Ja, ene kutstudent heeft een bastaardkind dat onze achternaam draagt.
Die staat al op het java tentamen dat ik vandaag hadquote:
Jwl knakergeil zusjequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb je geen lekker zusje ofzo? Dan is het iig nog half jouw bloed.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef Kaasrol het volgende:
Kan je een klasgenoot niet om hulp vragen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef Kaasrol het volgende:
Leg het me uit dan.quote:
Niemand snapt hetquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je een klasgenoot niet om hulp vragen?
Had ik het te druk voor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind hetdat je niet eerder aan het belletje hebt gerinkeld ofzo.
Succes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk dat ik toch maar een topic ga openen.
Studie gaat voor!quote:
..Met andere vakken.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nu zoveel bullshit over de onrechtmatige daad gelezen dat ik zin krijg om een onrechtmatige daad te plegen.
Laatst zei je druk te zijn met dingen die niets met school te maken hadden? Of was jij dat niet?quote:
Duim voor me, ik zal het nodig hebben.quote:
Neen. Ik had het te druk met andere vakken (ahum groepsopdracht) om me te bekommeren om organisatiekunde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laatst zei je druk te zijn met dingen die niets met school te maken hadden? Of was jij dat niet?
Het komt allemaal goed!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duim voor me, ik zal het nodig hebben.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nu zoveel bullshit over de onrechtmatige daad gelezen dat ik zin krijg om een onrechtmatige daad te plegen.
Oké, bedankt, nu heb ik er weer vertrouwen in.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, bedankt, nu heb ik er weer vertrouwen in.
Gij onwetende.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, bedankt, nu heb ik er weer vertrouwen in.
Dat is nog een decennium eerder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen zei hij: KB is geboren.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Niemand vindt 't leuk hoor, ik zeg maar.
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo bleek is Jordy toch niet?
Het is hier ook niet leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Niemand vindt 't leuk hoor, ik zeg maar.
Stuur een kaartje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Jammer dat ie er niet meer is, nu komt hij dat niet te weten.
Jawel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo bleek is Jordy toch niet?
Vertel het mij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Jammer dat ie er niet meer is, nu komt hij dat niet te weten.
quote:
Zonder hoofdletter, anders komt ie niet aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Met op de envelop
Koekjestrommel1
Australië
?
Ze was verbaasd, vroeg of ik hem kende van e-matching of zo. Weet niet wat die aantijging verder te betekenen heeft. Op veel manieren heel verkeerd. Heb maar niets gezegd over FOK!quote:
O, ja, helemaal vergeten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonder hoofdletter, anders komt ie niet aan.
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze was verbaasd, vroeg of ik hem kende van e-matching of zo. Weet niet wat die aantijging verder te betekenen heeft. Heb maar niets gezegd over FOK!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whwhhahahaah xppp s000w funnie mann
Jijquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
jordys reactie niet grappig vinden kkzemmels jullie
Rot eens op, luukieboy2.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef -Vega- het volgende:
Nee, kom er net achter dat ik de film op Veronica al een keer gezien heb....
Wie ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef -Vega- het volgende:
Nee, kom er net achter dat ik de film op Veronica al een keer gezien heb....
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rot eens op, luukieboy2.
Wie is luukieboy2? Een wat heb je tegen mij?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rot eens op, luukieboy2.
Okequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
Ik verwacht weer een rel. Iedereen klaar voor?
Kom maar door.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
Ik verwacht weer een rel. Iedereen klaar voor?
Luukieboy2 is een mongool. Tegen jou heb ik een fiets, een brandblusser, een kaars en een gele prullenbak gemaakt van roestvrij staal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Wie is luukieboy2? Een wat heb je tegen mij?
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
HEB JE NOG GELEZEN WAT IK ZEI 100 PAGINA'S GELEDEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.IK HEB JE HULP NODIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zal m leren!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:26 schreef -Vega- het volgende:
Ok, dan weet ik dat ook weer. Dankje voor deze nuttige info, ik zal het tegen hem zeggen als ik hem tegenkom.
Vrijdag ofzo, lijkt me een goeie dag.quote:
Waarom niet morgen? Of nu?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrijdag ofzo, lijkt me een goeie dag.
Tijd: nog nader te bepalen
Personen: Flitskikker en Etsu
Afgesproken.
Ik had het over luukquote:
quote:
quote:
Ik kan jouw bericht gelezen hebben en dan expres gepost hebben, en dat alles in 2 seconden.quote:
Tja, ik heb dat laatst wel vaker hier.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meteen iedereen aangevallen gevoel.
Hoezo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja, ik heb dat laatst wel vaker hier.
Shit ik vergeet deze steeds te lezen. Fml.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |