ja maar niet van mij ICT'erquote:
watskeburtquote:
ja over 2 minutenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef xCore het volgende:
moet jij niet een aanrijding gaan veroorzaken manneke?
gaat je niet aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Kutstudent het volgende:
lell, ben jij nou echt 26 of lul je maar wat in je fobo?
Wat moet jij nou weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:29 schreef Kaasrol het volgende:
h kut het gaat over leeell, niet over etsu.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:29 schreef Kaasrol het volgende:
leeell, dat kan jij vast wel zien. Wat zijn de laatste 2 letters van zijn wachtwoord?
je hoort er nog niet bij imoquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer?TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeer terechte klacht mattiejquote:
Hoe oud je bent? Is dat zo persoonlijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef leeell het volgende:
maar niet zozeer kliekjes, eerder mensen die ik niet goed genoeg ken om dat te delen
KPD, allesquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe oud je bent? Is dat zo persoonlijk?
arm schaapquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Dastan het volgende:
En ook ander gezeur trouwens, om niet te doen voorkomen dan ik zo'n sociaal geïsoleerde zak ben.
En dat vind jij leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben 20, maar mensen denken dat ik 23 of 24 ben door die kalende grafkop van me.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan moet ik uit huis en dat wil maar niet lukken.
Ben jij niet zo'n klein opdondertje met een grote bek?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben 20, maar mensen denken dat ik 23 of 24 ben door die kalende grafkop van me.
Eerder een grote opdonder met een grote bek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben jij niet zo'n klein opdondertje met een grote bek?
Triestquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerder een grote opdonder met een grote bek.
Niet zozeer een grote bek op de manier die jij denkt, als jij tenminste denkt wat ik denk dat jij denkt.quote:
Ik dacht eerder aan grote bek op het internet en voor de rest niks voor stellen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet zozeer een grote bek op de manier die jij denkt, als jij tenminste denkt wat ik denk dat jij denkt.
Kom een keer langs in Delft zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan grote bek op het internet en voor de rest niks voor stellen.
Ik vind dat de traditionele namen weer terug moeten komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Benjamin is een prachtige naam.
Delftquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom een keer langs in Delft zou ik zeggen.
Gezellig doen we.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom een keer langs in Delft zou ik zeggen.
Waarom niet gewoon heel origineel Jan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind dat de traditionele namen weer terug moeten komen.
Derhalve noem ik mijn zonen later Frans en Gerard
Ja, tegenwoordig allemaal hippe namen alles.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind dat de traditionele namen weer terug moeten komen.
Derhalve noem ik mijn zonen later Frans en Gerard
Beerquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig allemaal hippe namen alles.Boaz heet een kindje uit een andere klas.
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:05 schreef Nectar het volgende:
thatim ik an niet op je dms reageren naab
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit net scheten te laten met behulp van een flesje bier.
zag een bekende posten en klikte en het gaat daar echt nergens overquote:
Tmi.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit net scheten te laten met behulp van een flesje bier.
Jaja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zag een bekende posten en klikte en het gaat daar echt nergens over
[..]
Tmi.
users die overal worden uitgekotstquote:
Vrouwen poepen helemaal niet. Slecht voorbeeldquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik bedoel, ik zet nu toch ook niet hier dat ik aan het poepen ben?![]()
Ik dacht dat dat de bedoeling wasquote:
Nee, daar zit je fout.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vrouwen poepen helemaal niet. Slecht voorbeeld
Je hebt gelijk inderdaad. In dat geval heb ik geen idee hoe ik haar post moet interpreterenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, daar zit je fout.
Mooie vrouwen poepen niet.
Dat ik eigenlijk met een zak over mn kop rond moet lopen. Maar ik ben asociaal en geef geen neuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad. In dat geval heb ik geen idee hoe ik haar post moet interpreteren
Er is zelfs een hyves over mooie vrouwen die niet poepen. Heeft meer dan 1000 leden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad. In dat geval heb ik geen idee hoe ik haar post moet interpreteren
Ik heb weleens met een meisje gezoend die een Ik heb met .... gezoend Hyves hadquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Er is zelfs een hyves over mooie vrouwen die niet poepen. Heeft meer dan 1000 leden.
Ja. Gisteren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie wel eens zoveel geleerd dat je er koppijn van kreeg?
Waar zit je nou bij? Ik zeg het als jij het zegt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb weleens met een meisje gezoend die een Ik heb met .... gezoend Hyves had
Ik ben corpsbal in Amsterdamquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waar zit je nou bij? Ik zeg het als jij het zegt.
ik leer nooitquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja vorig jaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
geen ideequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
Maar hoezo zijn Arabieren eigenlijk pretentieus?
Misschien omdat corpulentie.quote:
Gewoon, dat idee heb ik, als iemand namelijk al 19 is en nog net pas zijn theorie heeft gedaanquote:
Wat erg nou, ik heb mijn theorie gehaald op mijn negentiende. Ik kan niet autorijden!111!!!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon, dat idee heb ik, als iemand namelijk al 19 is en nog net pas zijn theorie heeft gedaan
Wil je zeggen van wel dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat erg nou, ik heb mijn theorie gehaald op mijn negentiende. Ik kan niet autorijden!111!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |