Nu niet meer, net gebeld. Probleem is opgelost.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dan is prio wel echt prio...
Ja, zeg dat welquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:46 schreef Fallen het volgende:
WWWWWWRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGHHHH!!
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MANquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu niet meer, net gebeld. Probleem is opgelost.
Kan nu naar huis
"Ambtenarenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MAN
Tijd om iets te snacken!quote:
Klinkt goed. Als ik thuis was dan was ik ze ook gaan maken.quote:
Alweer?!quote:
quote:
Ow, ik dacht dat je met 2 nu eindelijk stereoscopisch 3D kon kijken....quote:
Brilletjes komen als het goed is donderdagquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je met 2 nu eindelijk stereoscopisch 3D kon kijken....
Vroeg beginnen mag je (normaal) vroeg wegquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MAN
Sorryquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is deze , stroom in de keuken schiet eruit, kijkt stoppen na en niks aan de hand. Aardlek is er ook uit, maar die kreeg ik niet meer aan.
denk ja wtf, ik wacht wel ff en probeer het nog wel een keer met die aardlek schakelaar, en ineens werkt alles weer
Of heeft het gewoon te maken met de grote energiebesparings-actie van vandaag
Waarom sorryquote:
Ding zuigt zoveel power dat ik de jouwe nodig hadquote:
Oh lolquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ding zuigt zoveel power dat ik de jouwe nodig had
Wel kick, stop net m'n 2.5 inch externe HD in m'n tv en hij leest gewoon divx units
jaja, nog een weekje dan issie op steamquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, iedereen die Renegade Ops nog niet heeft gespeeld en wel houdt van
a) explosies
b) actiefilms uit de jaren 90
c) veel explosies
d) Desert/Jungle Strike
e) toffe arcade games
Moet hem ff proberen! De demo geeft al best een aardig beeld van de game!
PLEESTEETSION!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:03 schreef Mday het volgende:
[..]
jaja, nog een weekje dan issie op steam
Heb het nog niet uitvoerig getest maar best wel grappig.. Toch ook maar een netwerkkabel aan dat ding hangen.. Kijken hoe dat isquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol! Ja dat is wel handig he, heb het bij de mijne met een hack moeten doen
. Pakt alleen geen srt bestanden bij mij
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef GameBabe het volgende:
Ben je heel even druk en opeens is SD weer terug. Wat is er gebeurd? En ben je al papa SD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |