Tja, je kunt het ook niet doen en dan die kinderen de dupe laten worden van de stupiditeit van hun ouders. Ik denk dat deze woning voornamelijk bedoeld is voor de kinderen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik arm en kansloos ben, zonder vaardigheden, moet ik mijn even kansloze vrouw gewoon 8 kinderen laten uitpoepen waar we nooit voor kunnen zorgen, en als beloning zoeken de gemeente en een woonbedrijf dan een huis voor me?
Waar we dan geen huur voor betalen en wat we uitwonen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik arm en kansloos ben, zonder vaardigheden, moet ik mijn even kansloze vrouw gewoon 8 kinderen laten uitpoepen waar we nooit voor kunnen zorgen, en als beloning zoeken de gemeente en een woonbedrijf dan een huis voor me?
Ja inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Dergelijke paupers zouden al veel eerder verplicht gesterriliseerd moeten worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef thumbnail het volgende:
De vrouw en de man kunnen dus niet met hun verantwoordelijkheid omgaan (geestelijk gehandicapt?) en die zouden eigenlijk geen kinderen meer moeten kunnen verwekken.
Het is triest voor de kinderen want die groeien nu op als toekomstige tokkies en naar mijn mening zou je die uit huis moeten plaatsen.
Dat zou voor alle partijen het beste zijn ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Dergelijke paupers zouden al veel eerder verplicht gesterriliseerd moeten worden.
De vraag is dan waarom het gezin de vorige huurwoning heeft verlaten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb begrepen dat allerlei hulpinstanties ingeschakeld zijn, zoals jeugdzorg en schuldhulpverlening, etc. Als die mensen zelf niet mee zouden werken, zouden de kinderen allang uit huis geplaatst zijn en zou er verder niet zo een moeite voor gedaan worden.
Ze zijn er uitgezet vanwege een huurschuld. Niet goed te praten, maar ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:50 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De vraag is dan waarom het gezin de vorige huurwoning heeft verlaten.
Dat lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dergelijke paupers zouden al veel eerder verplicht gesterriliseerd moeten worden.
En beschadigingen aan het huis.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:53 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ze zijn er uitgezet vanwege een huurschuld. Niet goed te praten, maar ja.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik bedoel, ze hadden eerst hulp moeten zoeken, maar niet iedereen weet de weg..
Ja, want die weg is ook wel heel moeilijk te vinden in Nederland.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Tja, 9 kinderen moeten maken vergt wat van je rug.quote:Maar sinds Verwerda in de wao belandde door verschoven en kapotte rugwervels ("Er gaat geen dag voorbij zonder pijn") is het bergafwaarts gegaan met de familie.
We zitten reeds in een uitzichtloze situatie, weet je wat we doen. Nog een kind erbijquote:"Wat we nu nog over hebben is alles wat in én achter onze auto kan. We leven van een uitkering; moeten roeien met de riemen die we hebben", aldus de Deventenaar (55). Vroeger verdiende hij de kost bij drukkerij NDI en woonde de familie in een woning van corporatie Ieder1 aan de Christiaan Bruningstraat. Maar sinds Verwerda in de wao belandde door verschoven en kapotte rugwervels ("Er gaat geen dag voorbij zonder pijn") is het bergafwaarts gegaan met de familie. Bovendien is vader Hans ook zwaar suikerpatiënt. "We kregen begin vorig jaar grote problemen met Ieder1 toen de huurschuld was opgelopen tot 5000 euro.
Ik begreep dat lang niet alle kinderen van deze man zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:09 schreef Axia het volgende:
Bron: http://www.destentor.nl/r(...)anger-in-caravan.ece
[..]
Tja, 9 kinderen moeten maken vergt wat van je rug.
Te achterlijk zijn om hulp te zoeken, maar niet te achterlijk om binnenkort in bezit te zijn van 9 kinderenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
http://www.destentor.nl/m(...)_160657_2154319a.JPGquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, want die weg is ook wel heel moeilijk te vinden in Nederland.
Dat zeg ik niet en ik ken die mensen ook niet. Ik weet ook niet waarom ze het zover hebben laten komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, want die weg is ook wel heel moeilijk te vinden in Nederland.
Tja, zelfs de allerzwakst begaafden kunnen dit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Te achterlijk zijn om hulp te zoeken, maar niet te achterlijk om binnenkort in bezit te zijn van 9 kinderen
Ik bedoelde het ook niet als een aanval op jou persoonlijk hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet en ik ken die mensen ook niet. Ik weet ook niet waarom ze het zover hebben laten komen.
Ik vind het absurd dat mensen met 8 kinderen die leven van een uitkering, geen woning hebben toch weer een kind kunnen nemen. Zorg eerst eens dat je een goede opvoeding van die andere 8 garandeert voordat je weer een kind op de wereld zetquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als een aanval op jou persoonlijk hoor.![]()
Maar ik vind het altijd wel erg huilerig overkomen wanneer er in Nederland gezegd wordt dat mensen de dupe worden van "het systeem" omdat "de weg naar de juiste instanties niet gevonden kan worden".
Eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vind het absurd dat mensen met 8 kinderen die leven van een uitkering, geen woning hebben toch weer een kind kunnen nemen. Zorg eerst eens dat je een goede opvoeding van die andere 8 garandeert voordat je weer een kind op de wereld zet
Je bedoelt uit de tent plaatsenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:20 schreef Lily1987 het volgende:
Jeugdzorg kan deze kinderen met gemak uit huis plaatsen.
Je krijgt alleen hulp van een gemeente als je binding hebt met de regio. Ben van mijn 16e tot ongeveer 20 dakloos geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als een aanval op jou persoonlijk hoor.![]()
Maar ik vind het altijd wel erg huilerig overkomen wanneer er in Nederland gezegd wordt dat mensen de dupe worden van "het systeem" omdat "de weg naar de juiste instanties niet gevonden kan worden".
die leeftijd kan ik volledig begrijpen dat je het systeem niet doorhebt en niet weet waar en hoe je je weg moet vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:33 schreef lipper het volgende:
[..]
Ben van mijn 16e tot ongeveer 20 dakloos geweest.
Inderdaad, deze vrouw heeft geen huis nodig, ze heeft een prop in haar doos nodig.... tering... kansloos en dan toch even 9 kinderen denken te kunnen uitpoepenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Kinderen zijn ten aller tijden de dupe van de domme beslissingen van hun ouders... dit is echt geen uniek geval.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, je kunt het ook niet doen en dan die kinderen de dupe laten worden van de stupiditeit van hun ouders. Ik denk dat deze woning voornamelijk bedoeld is voor de kinderen.
De kinderen uit huis halen dan, duidelijk dat de ouders er niet voor kunnen zorgen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, je kunt het ook niet doen en dan die kinderen de dupe laten worden van de stupiditeit van hun ouders. Ik denk dat deze woning voornamelijk bedoeld is voor de kinderen.
Check. Uit huis plaatsen zou een goede optie zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:20 schreef timmmmm het volgende:
En het is natuurlijk onzin om die arme mensen zo zielig te vinden, omdat ze er niets aan kunnen doen/je de omstandigheden niet weet/ze geen hulp konden of durfden zoeken.
Zelfs onder al die verschrikkelijk zielige omstandigheden is het gewoonweg misdadig niet 1, niet 3, niet 5, maar verdomme NEGEN kinderen in die omstandigheden te plaatsen.
Waar is dat duidelijk dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De kinderen uit huis halen dan, duidelijk dat de ouders er niet voor kunnen zorgen.
Dit dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:20 schreef timmmmm het volgende:
En het is natuurlijk onzin om die arme mensen zo zielig te vinden, omdat ze er niets aan kunnen doen/je de omstandigheden niet weet/ze geen hulp konden of durfden zoeken.
Zelfs onder al die verschrikkelijk zielige omstandigheden is het gewoonweg misdadig niet 1, niet 3, niet 5, maar verdomme NEGEN kinderen in die omstandigheden te plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |