Tja, je kunt het ook niet doen en dan die kinderen de dupe laten worden van de stupiditeit van hun ouders. Ik denk dat deze woning voornamelijk bedoeld is voor de kinderen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik arm en kansloos ben, zonder vaardigheden, moet ik mijn even kansloze vrouw gewoon 8 kinderen laten uitpoepen waar we nooit voor kunnen zorgen, en als beloning zoeken de gemeente en een woonbedrijf dan een huis voor me?
Waar we dan geen huur voor betalen en wat we uitwonen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik arm en kansloos ben, zonder vaardigheden, moet ik mijn even kansloze vrouw gewoon 8 kinderen laten uitpoepen waar we nooit voor kunnen zorgen, en als beloning zoeken de gemeente en een woonbedrijf dan een huis voor me?
Ja inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Dergelijke paupers zouden al veel eerder verplicht gesterriliseerd moeten worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef thumbnail het volgende:
De vrouw en de man kunnen dus niet met hun verantwoordelijkheid omgaan (geestelijk gehandicapt?) en die zouden eigenlijk geen kinderen meer moeten kunnen verwekken.
Het is triest voor de kinderen want die groeien nu op als toekomstige tokkies en naar mijn mening zou je die uit huis moeten plaatsen.
Dat zou voor alle partijen het beste zijn ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Dergelijke paupers zouden al veel eerder verplicht gesterriliseerd moeten worden.
De vraag is dan waarom het gezin de vorige huurwoning heeft verlaten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb begrepen dat allerlei hulpinstanties ingeschakeld zijn, zoals jeugdzorg en schuldhulpverlening, etc. Als die mensen zelf niet mee zouden werken, zouden de kinderen allang uit huis geplaatst zijn en zou er verder niet zo een moeite voor gedaan worden.
Ze zijn er uitgezet vanwege een huurschuld. Niet goed te praten, maar ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:50 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De vraag is dan waarom het gezin de vorige huurwoning heeft verlaten.
Dat lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dergelijke paupers zouden al veel eerder verplicht gesterriliseerd moeten worden.
En beschadigingen aan het huis.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:53 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ze zijn er uitgezet vanwege een huurschuld. Niet goed te praten, maar ja.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik bedoel, ze hadden eerst hulp moeten zoeken, maar niet iedereen weet de weg..
Ja, want die weg is ook wel heel moeilijk te vinden in Nederland.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik bedoel, ze hadden eerst hulp moeten zoeken, maar niet iedereen weet de weg..
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Tja, 9 kinderen moeten maken vergt wat van je rug.quote:Maar sinds Verwerda in de wao belandde door verschoven en kapotte rugwervels ("Er gaat geen dag voorbij zonder pijn") is het bergafwaarts gegaan met de familie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |