Ik vind het altijd zo jammer dat je zelden tot nooit een journalist ziet die dan het lef heeft de vraag te stellen die bij iedereen voorop de tong ligt "waarom dan toch zoveel kinderen? Ben je achterlijk ofzo?"quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Een gelovige eikel![]()
Hier iets uitgebreider http://www.destentor.nl/r(...)anger-in-caravan.ece
[ afbeelding ]
Zijn antwoord kunnen we wel raden toch? In de trant van dat Jezus het hem heeft ingefluisterd en er een Maria verschijning plaatsvindt iedere keer hij aan het nakken is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat je zelden tot nooit een journalist ziet die dan het lef heeft de vraag te stellen die bij iedereen voorop de tong ligt "waarom dan toch zoveel kinderen? Ben je achterlijk ofzo?"
"Nou, dan mag Jezus ook lekker zorgen voor woonruimte."quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Zijn antwoord kunnen we wel raden toch? In de trant van dat Jezus het hem heeft ingefluisterd en er een Maria verschijning plaatsvindt iedere keer hij aan het nakken is.
Zat lege kerken toch? laat ze daar maar gaan wonen, de priester is dol op kinderen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
"Nou, dan mag Jezus ook lekker zorgen voor woonruimte."
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zat lege kerken toch? laat ze daar maar gaan wonen, de priester is dol op kinderen...
Ik zeg bijbetalen voor meer dan 1 kind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Men noemt het ook wel: extra veel kinderbijslag opstrijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |