En dat soort mensen heeft (10) kinderen.quote:Het gezin zwerft al ruim een jaar rond, nadat het een vorige huurwoning van Ieder1 had verlaten met achterlating van een fikse huurschuld en beschadigingen aan het huis.
En wat nog bizarder is dat dat gezin gewoon een huurschuld bij die WBV had lopen en nu diezelfde WBV wederom voor een oplossing voor dat gezin moet zoeken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat soort mensen heeft (10) kinderen.
Daar doelde ik ook op, met huurschuld in een trailer zitten met tien kinderen. Nee dan heb je het goed gedaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wat nog bizarder is dat dat gezin gewoon een huurschuld bij die WBV had lopen en nu diezelfde WBV wederom voor een oplossing voor dat gezin moet zoeken.
Asociale kut figuren dus. Laat maar lekker rondzwervenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat soort mensen heeft (10) kinderen.
Leuk voor de kinderen zelf ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Asociale kut figuren dus. Laat maar lekker rondzwerven
Alsof je met die kinderbijslag ook echt een kind kan onderhouden..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Men noemt het ook wel: extra veel kinderbijslag opstrijken.
Kinderbijslag loopt toch op met elk volgende kind? Of is dat inmiddels afgeschaft?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Alsof je met die kinderbijslag ook echt een kind kan onderhouden..
Laat staan dat je er nog wat aan overhoudt om er rijk van te worden
Je kan er misschien net een paar schoenen voor kopen!
Doet verder niets af aan het feit dat dit soort mensen postnataal geaborteerd zouden moeten worden..
Het gaat schijnbaar niet verder dan tien.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kinderbijslag loopt toch op met elk volgende kind? Of is dat inmiddels afgeschaft?
Is toch mooi 4148,50 per 3 maanden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat schijnbaar niet verder dan tien.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)derbijslag_krijgt_u/
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:18 schreef Maanvis het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eren-in-caravan.html
Op zich heb ik niets tegen mensen met veel kinderen, maar als je er 10 hebt en de elfde op komst is dan heb ik toch zoiets van, leg d'r eens een knoop in!
Het zijn er 8 en geen 10.quote:Woonbedrijf Ieder1 uit Deventer is met man en macht op zoek naar een passende woning voor een hoogzwangere vrouw, die nu met haar acht kinderen en haar man in een kleine caravan in een dorp in de buurt van Deventer woont.
Wel als je je kinderen ergens dumpt en met het geld vertrekt naar de Kaaimaneilanden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Alsof je met die kinderbijslag ook echt een kind kan onderhouden..
Laat staan dat je er nog wat aan overhoudt om er rijk van te worden
Je kan er misschien net een paar schoenen voor kopen!
Doet verder niets af aan het feit dat dit soort mensen postnataal geaborteerd zouden moeten worden..
Een gelovige eikelquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef Daniel1976 het volgende:
Meteen huilie huilie op nu.nl (http://www.nu.nl/binnenla(...)eren-in-caravan.html)
Ze heeft verdomme wel lopen neuken zonder condoom of pil terwijl ze al in die fuck caravan zat. Wat ben je dan voor eikel?
blijkbaar wordt het over 2 jaar afgeschaft, als de kinderen uit 1995 geen recht meer op kinderbijslag hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kinderbijslag loopt toch op met elk volgende kind? Of is dat inmiddels afgeschaft?
Dat lijkt me ook terrecht. Het fok aansporingsbeleid van Adolf Hitler om mooie arische kindjes te maken die de wereld gaan overheersen is toch wel een jaartje of 60 over de maximale houdbaarheidsdatum heen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
blijkbaar wordt het over 2 jaar afgeschaft, als de kinderen uit 1995 geen recht meer op kinderbijslag hebben
Over 2 jaar zijn kinderen uit 1995 achttien geworden en hebben de ouders dus geen kinderbijslag meer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
blijkbaar wordt het over 2 jaar afgeschaft, als de kinderen uit 1995 geen recht meer op kinderbijslag hebben
ja dan geldt dat oploopbeleid dus niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Over 2 jaar zijn kinderen uit 1995 achttien geworden en hebben de ouders dus geen kinderbijslag meer.
Ook kinderen van na 1995 krijgen gewoon kinderbijslag maar volgens andere regels.
Ik was in de veronderstelling dat het bedrag per kind afnam naarmate het aantal kinderen toenam, maar dat blijkt helaas niet het geval..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh dat wist ik wel. We hadden vroeger in ons kerkdurpje een paar van die fok refo's met 10 of 11 kinderen (ja echt er zijn er meer). En 1 gezin leefde van de ww van pa + kinderbijslag en die konden het best aardig redden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:59 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat het bedrag per kind afnam naarmate het aantal kinderen toenam, maar dat blijkt helaas niet het geval..
Deze man.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef Renesite het volgende:
Geen geld voor condooms.
Waar is sowieso dat kind verwekt? Tussen de 10 slapende kinderen? Gat-ver-dam-me.
Nee, maar mijn zorgen gaan uit naar de kinderen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:51 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ben ik de enige die het zielig vindt?
En toch weer een kind erbijquote:"Wat we nu nog over hebben is alles wat in én achter onze auto kan. We leven van een uitkering; moeten roeien met de riemen die we hebben", aldus de Deventenaar (55). Vroeger verdiende hij de kost bij drukkerij NDI en woonde de familie in een woning van corporatie Ieder1 aan de Christiaan Bruningstraat. Maar sinds Verwerda in de wao belandde door verschoven en kapotte rugwervels ("Er gaat geen dag voorbij zonder pijn") is het bergafwaarts gegaan met de familie. Bovendien is vader Hans ook zwaar suikerpatiënt. "We kregen begin vorig jaar grote problemen met Ieder1 toen de huurschuld was opgelopen tot 5000 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |