De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nederlandse.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat ligt eraan welke tijdzone je op het oog hebt
Knap. Kun je dat leren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef coban het volgende:
Hahah tchock ik weetdat je het zo zegt
Ik weet alles
Vasteland of Caraïbisch gebied?quote:
7:00quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe laat moeten jullie op morgen
630 uurquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
9 uur gaat m'n wekker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh the irony.quote:
quote:
Met Nederlandse bedoel ik Nederland, niet het Nederlandse Koninkrijk.quote:
7 uur en ik heb twee proefwerken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ein Volk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Met Nederlandse bedoel ik Nederland, niet het Nederlandse Koninkrijk.
Ik moet morgen op om: 7.40.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
slapen
gr grOké, ik zie je over een half uur terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
slapen
gr grMijn hart ging harder kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:06 schreef Tchock het volgende:
Slaapliedje. Ben helemaal verslaafd hier aan
Ik was hélémáál aan het huilen, kom je terugquote:
Ken m, vind de versie van Bon Iver leuker. Maar dat komt door zijn stem en de gitaar.quote:
Ik vind deze mooier.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken m, vind de versie van Bon Iver leuker. Maar dat komt door zijn stem en de gitaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:je kan je huis wel beter en groter maken .. maar als je de fundering niet aanpakt stort je huis vroeg of laat in!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke kom maar halen haha1quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef coban het volgende:
NECTAAAAAAARRRRRR
Geef me een injectie van je baasheidd wjowwww
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:06 schreef Zweetteef het volgende:
Zijn tip was: Snij je polsen door.
Persoonlijk vindt ik dit een slechte tip zonder verdere uitleg.
Dank uquote:
tss jp,:pquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:09 schreef coban het volgende:
Het viel me xd
Nieteens op dat nectar poste
Aryamquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban ik heb laatst aryam geproefd
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]ik kan,niet reageren op je dms mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds een ban?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik kan,niet reageren op je dms mang
Slaapplekker en succes met toetsen en hopelijk krijg je nachymerrie vann mij kusje doiquote:
welkom terug mattiequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:12 schreef Nectar het volgende:
Lol ik ben na 319 delen weer,terug #swag man
ok doiquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Slaapplekker en succes met toetsen en hopelijk krijg je nachymerrie vann mij kusje doi
Nee is gwn karnemelk mr heel zout somssquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
tenminste ik denk dat dat het is
smaakt beetje naar karnemelk maar zuurder toch?
ow ja was niet vies ofzo als dat het isquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:13 schreef coban het volgende:
[..]
Nee is gwn karnemelk mr heel zout somss
ja iemand (we weten allemaal wie maar ik noem geen,namen, zou ij een naam willen,noemen dan had ik 12 verses nodig) heeft me een dm plus pm ban gengeven.quote:
Waarom haten als je iemand koffie ziet drinken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Halen jullie ook altijd koffie op het station? En dan in de trein opdrinken en iedereen zien haten
Stoer doen met stationskoffiequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Halen jullie ook altijd koffie op het station? En dan in de trein opdrinken en iedereen zien haten
Je vriendin niet altijd laten komenquote:
Patat is erger.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Want het is frietquote:
De luchtquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:15 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Waarom haten als je iemand koffie ziet drinken?
"nectar is eenkutjoch"quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ow ja was niet vies ofzo als dat het isdlweetke nog toen je dat zei?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:15 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Je vriendin niet altijd laten komen
Ik heb ook eigenlijk geen vriendin maar het was nodig voor de woordgrapquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat niet. Ergo, je hebt een vriend.
Ga slapen gekquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik nu ga slapen ben ik morgenochtend heel erg moeAls ik wakker blijf ben ik morgen rond 13:00 moe. Wat moet ik doen?
gr gr
P_z
:p, hoi Zweden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:16 schreef Haifisch het volgende:
Ik lust geen koffie maar het ruikt wel lekker
hihihi die gaat in m'n sigquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef coban het volgende:
Dit topic heeft sowieso kwaliteit omdat ik en mk erin zitten.
Comazuipen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik nu ga slapen ben ik morgenochtend heel erg moeAls ik wakker blijf ben ik morgen rond 13:00 moe. Wat moet ik doen?
gr gr
P_z
je bimt mij vergetenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef coban het volgende:
Dit topic heeft sowieso kwaliteit omdat ik en mk erin zitten.
Nacht doorhalen, je bent nog jong dus dat kan je wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
P_z
Zwakkeling.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh man, dan kan ik niets meer verzinnen.
Hallo Moldaviëquote:
Dat is waarquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nacht doorhalen, je bent nog jong dus dat kan je wel.
Ik ben Zwedenquote:
ik moey morgen gvroeg op huol ikm nee dat die ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan word ik morgen niet wakker
heo vroeg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik moey morgen gvroeg op huol ikm nee dat die ik niet
OMGG ZO ONVERWACHT IK HAD DIT ECHT NIET VERWACHT HIHIHIHIHU IK BLOOS NU HELEMAAL ENZO ENZO ENZOquote:
hihihi XD XD :$quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:21 schreef coban het volgende:
[..]
OMGG ZO ONVERWACHT IK HAD DIT ECHT NIET VERWACHT HIHIHIHIHU IK BLOOS NU HELEMAAL ENZO ENZO ENZO@:&::
WAJJOOOOO IK MOET NU ECHT LACHEM MAN DIE CAPS ENZO HIHIIHIHIH IK MOET NU ECHT GILLEN ENZO ENZO ENZOquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:21 schreef coban het volgende:
[..]
OMGG ZO ONVERWACHT IK HAD DIT ECHT NIET VERWACHT HIHIHIHIHU IK BLOOS NU HELEMAAL ENZO ENZO ENZO@:&::
times changesquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:22 schreef Nectar het volgende:
Laatste keer dat ik hier was was het ramadan en zomervakantie toen blwven we allemaal tor 5uur op
ramadan vakantie mooie tijdenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:22 schreef Nectar het volgende:
Laatste keer dat ik hier was was het ramadan en zomervakantie toen blwven we allemaal tor 5uur op
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:22 schreef coban het volgende:
Memsen die geen lessen skippen om te kunnen uitslapen!_!_!_!_
Geeft wel kracht enzo hequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:22 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
WAJJOOOOO IK MOET NU ECHT LACHEM MAN DIE CAPS ENZO HIHIIHIHIH IK MOET NU ECHT GILLEN ENZO ENZO ENZO@:&::
kloon van ;p?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:22 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
WAJJOOOOO IK MOET NU ECHT LACHEM MAN DIE CAPS ENZO HIHIIHIHIH IK MOET NU ECHT GILLEN ENZO ENZO ENZO@:&::
LULUULULULULquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:22 schreef coban het volgende:
Memsen die geen lessen skippen om te kunnen uitslapen!_!_!_!_
Doeidoeienzulksquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga op bed liggen met een filmpje, toedels.
DVD of Blu-ray?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
Ik houd dit gehaat nog eventjes vol tot morgen. Nog eventjes.quote:
dat is ook saai zeg misschien noet je hem op je tv computer laten,af ad pelen, van,zon cover alleen word je ook moe zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
ah je bent geen turk je haat ataturk haha al die rukkkers hierquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:23 schreef coban het volgende:
Ik merk dat ik steeds meer als amenth begin te typen.
Zal wel een proces bij turken zijn.
.aviquote:
ik moest hardop lachenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mijn stiefvaders geslachtsdeel
Ik wil liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
dat is ook saai zeg misschien noet je hem op je tv computer laten,af ad pelen, van,zon cover alleen word je ook moe zeg
mijn tutorials™©¥quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe maak je een glas water?
1. Pak een glas uit de kast.
2. Draai de kraan open.
3. Doe water in het glas
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe maak je een glas water?
1. Pak een glas uit de kast.
2. Draai de kraan open.
3. Doe water in het glas
Jij hebt een beetje een amenthfetish mjaquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah je bent geen turk je haat ataturk haha al die rukkkers hier
yen?quote:
Jullie gingen nieteens massaal huilen bitchesquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[Vakantie SC] #46 FOK!-vriendjes
toen coban ban had
Bedankt man, dit had ik nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:26 schreef Haifisch het volgende:
Raw duidt op een methode om afbeeldingen, gemaakt met een digitale camera, op te slaan. Een raw-file bevat de oorspronkelijk (ruwe en onbewerkte) data zoals die zijn afgelezen van de beeldsensor. Er is een grafisch programma nodig zoals bijvoorbeeld Lightroom om van de data een afbeelding te maken en deze verder op te slaan in een daarvoor bestemd bestandsformaat, zoals JPEG of TIFF.
RAW is geen afkorting zoals de bekende bestandsformaten voor afbeeldingen: JPEG, GIF, PNG, BMP of TIFF maar betekent letterlijk 'ruw' in de zin van 'onbewerkt'.
Er is (nog) geen algemeen geaccepteerd Raw-bestandsformaat; de verschillende camerafabrikanten hebben elk hun eigen bestandsformaat om Raw-bestanden in op te slaan en vaak varieert dat per cameramodel. Voor een overzicht van de extensies die fabrikanten gebruiken zie de tabel onderaan dit artikel.
Software-fabrikant Adobe heeft een standaard voor Raw-bestanden geïntroduceerd: DNG (Digital Negative Specification), sinds 2007 zijn er camera's op de markt die DNG-bestanden kunnen schrijven.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:26 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt een beetje een amenthfetish mja
ik moet er nu nog om huilen als ik er weer aan denkquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:26 schreef coban het volgende:
[..]
Jullie gingen nieteens massaal huilen bitches
Sorries verkeerde kopiepastaquote:
Doet het ertoe?quote:
Hah! Jij bestond toen toch nieeeeeeeet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:27 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ik moet er nu nog om huilen als ik er weer aan denk
Bedankt.quote:
hoe maak je een gezouten oinsa , koop ongezouten pinas en doe er zout op ld. Srry zit op meob dam taay et een beetje moeilikler dat scjrikvenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:26 s chreef Plastic_zak het volgende:
[..
Wanneer maak je nieuwe?ik moest altijd lachen
watquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
hoe maak je een gezouten oinsa , koop ongezouten pinas en doe er zout op ld. Srry zit op meob dam taay et een beetje moeilikler dat scjrikven
Überhaupt, pissen in een flesje...quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Pissen in een flesje en het een paar maanden later terugvinden
WATquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Pissen in een flesje en het een paar maanden later terugvinden
Ja, geen eten op de grond zetten!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
hoe maak je een gezouten oinsa , koop ongezouten pinas en doe er zout op ld. Srry zit op meob dam taay et een beetje moeilikler dat scjrikven
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Überhaupt, pissen in een flesje...
quote:
Geen zin om 's nachts op de koude tegels te staanquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Überhaupt, pissen in een flesje...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:26 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
heb je aits in je fingers ofsooww
lekkah zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:30 schreef Haifisch het volgende:
Ik ga boterzuur maken voor een wraakactie!
Heb je worstenvingers?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
shit opl.mobiel sites j ijs. Wat moeilijker dat schrijven
Jongens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geen zin om 's nachts op de koude tegels te staan
mensen die niet 24/7 in pampers rondlopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:31 schreef coban het volgende:
Mensen die niet gwn in bed pissen zoals ikdan gelijk lekker warm
Ja, zuperwraak jawohl!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die niet 24/7 in pampers rondlopen
ik diareer in me bed en doe er dan wat benzone op om me zelf lekker warm te jouden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:31 schreef coban het volgende:
Mensen die niet gwn in bed pissen zoals ikdan gelijk lekker warm
benzonequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik diareer in me bed en doe er dan wat benzone op om me zelf lekker warm te jouden.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:34 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe maak je döner gezond?
1. koop een broodje döner
2. koop er een bakje sla bij
leven wanneer ik p mee pc.zit doe ui k jet wel df goed tutorials postenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:34 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe maak je döner gezond?
1. koop een broodje döner
2. koop er een bakje sla bij
DIT IS DE DRUPPELquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:36 schreef coban het volgende:
HAHHAHA JULLIE GAAN LACHEN MANGH
hoe maak je een plastic_zak
1. Stap in de trein
2. Steel een plaszak
3. Je hebt een plastic_zak
HAHHAHA 1!1!!1!1!1!1
omg raap me opquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:36 schreef coban het volgende:
1. Stap in de trein
2. Steel een plaszak
HAHHAHA 1!1!!1!1!1!1
DOE HETquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
DIT IS DE DRUPPELIK OPEN EEN TOPIC
Rezaniaquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:37 schreef Nectar het volgende:
Zitten de autisten eigenlijk nog in dir topic (trollscience, renzedia) ?
trollscience somsquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:37 schreef Nectar het volgende:
Zitten de autisten eigenlijk nog in dir topic (trollscience, renzedia) ?
©quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:36 schreef coban het volgende:
1. Stap in de trein
2. Steel een plaszak
HAHHAHA 1!1!!1!1!1!1
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hoe maak je een mk
1. maak een baby
2. koop wat baasheid
een mk
Ik snap stap 1 nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hoe maak je een mk
1. maak een baby
2. koop wat baasheid
een mk
viesssquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hoe word je een coban?
1. Ontvoer coban
2. Snij haar open en eet haar op
3. Je bent een coban
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:38 schreef Haifisch het volgende:
Hoe word je een kutuser:
1. Word fan van Rammstein
2. Spam Rammstein
3. Spam Rammstein demo's
4. Open dagboektopics
5. Maak foute grapjes
6. Klaag
7. ???
8. Haifisch
ja maar nu niet :$quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:38 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
kun je die stap even nader toelichten
aidsremmers een idee?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:41 schreef Nectar het volgende:
Over 5 mim slapen, wil nog qel ff 6 uur slaap palken dan morgen middah mmaar een dutjr.
nu nog ffkes eh 4 uur slaap pakkequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:41 schreef Nectar het volgende:
Over 5 mim slapen, wil nog qel ff 6 uur slaap palken dan morgen middah mmaar een dutjr.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:42 schreef Haifisch het volgende:
MOBIEL MET TRILFUNCTIE OP EEN DOOS LEGGEN=SLECHT PLAN
nah word je wakker van.quote:
gast typ fatsoenlijk of typ nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
dan wordt het weten vibrator groei s eren overige joke. Lol
kan tooxh miet jongen. Ik ben nog moet zo goed met tyPen op dit dongquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:44 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
gast typ fatsoenlijk of typ niet
ik kan je wel helpen met douchenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik moet nog douchen en tas inpakken en alles.
slapenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:45 schreef coban het volgende:
Ik ga denk ik zo slapen
Niet huilen schatjes
ik ben niet dementquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:46 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ik kan je wel helpen met douchen
Gefapt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Je gelooft nooit wat ik net heb gedaan.
VERTELquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Je gelooft nooit wat ik net heb gedaan.
Nee.quote:
Dat gene waar ik jou een paar dagen geleden nog voor uitlachtequote:
Sorry.quote:
huhhhh wat dan?????quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat gene waar ik jou een paar dagen geleden nog voor uitlachte
[..]
Sorry.Het ging helemaal vanzelf
stoerquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat gene waar ik jou een paar dagen geleden nog voor uitlachte
[..]
Sorry.Het ging helemaal vanzelf
ah rustig mattie p: was fa2 togquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
tjaokmoetopdmsreagerenhe verlinker.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb een klein dutje gedaan, zomaar, zovan, goh, even een klein slaapje doen.
ik.kon vorige werk al terig zijn lolquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah rustig mattie p: was fa2 tog
Dankuquote:
ah dadt wle mang heo kna ej me vergevenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik.kon vorige werk al terig zijn lol
Trusten!quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef coban het volgende:
Oke lieve bitchjens vsn mij nu ga ik slapen kusje op je bolle kop
Kutjes!quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef coban het volgende:
cwremie manquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah dadt wle mang heo kna ej me vergeven
trusten doiiiquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef coban het volgende:
slaap lekkr sahbiquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef coban het volgende:
daggquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef coban het volgende:
hahahah nouquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:55 schreef coban het volgende:
HAHHAHAHAHAHHAHA 1!1!1!1!1! JULLIE HEBBEN BOLLE KOPPEN
oke ik ben gone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |