Doeidoeienzulksquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga op bed liggen met een filmpje, toedels.
DVD of Blu-ray?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
Ik houd dit gehaat nog eventjes vol tot morgen. Nog eventjes.quote:
dat is ook saai zeg misschien noet je hem op je tv computer laten,af ad pelen, van,zon cover alleen word je ook moe zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
ah je bent geen turk je haat ataturk haha al die rukkkers hierquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:23 schreef coban het volgende:
Ik merk dat ik steeds meer als amenth begin te typen.
Zal wel een proces bij turken zijn.
.aviquote:
ik moest hardop lachenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mijn stiefvaders geslachtsdeel
Ik wil liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
dat is ook saai zeg misschien noet je hem op je tv computer laten,af ad pelen, van,zon cover alleen word je ook moe zeg
mijn tutorials™©„quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe maak je een glas water?
1. Pak een glas uit de kast.
2. Draai de kraan open.
3. Doe water in het glas
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe maak je een glas water?
1. Pak een glas uit de kast.
2. Draai de kraan open.
3. Doe water in het glas
Jij hebt een beetje een amenthfetish mjaquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah je bent geen turk je haat ataturk haha al die rukkkers hier
yen?quote:
Jullie gingen nieteens massaal huilen bitchesquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[Vakantie SC] #46 FOK!-vriendjes
toen coban ban had
Bedankt man, dit had ik nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:26 schreef Haifisch het volgende:
Raw duidt op een methode om afbeeldingen, gemaakt met een digitale camera, op te slaan. Een raw-file bevat de oorspronkelijk (ruwe en onbewerkte) data zoals die zijn afgelezen van de beeldsensor. Er is een grafisch programma nodig zoals bijvoorbeeld Lightroom om van de data een afbeelding te maken en deze verder op te slaan in een daarvoor bestemd bestandsformaat, zoals JPEG of TIFF.
RAW is geen afkorting zoals de bekende bestandsformaten voor afbeeldingen: JPEG, GIF, PNG, BMP of TIFF maar betekent letterlijk 'ruw' in de zin van 'onbewerkt'.
Er is (nog) geen algemeen geaccepteerd Raw-bestandsformaat; de verschillende camerafabrikanten hebben elk hun eigen bestandsformaat om Raw-bestanden in op te slaan en vaak varieert dat per cameramodel. Voor een overzicht van de extensies die fabrikanten gebruiken zie de tabel onderaan dit artikel.
Software-fabrikant Adobe heeft een standaard voor Raw-bestanden geļntroduceerd: DNG (Digital Negative Specification), sinds 2007 zijn er camera's op de markt die DNG-bestanden kunnen schrijven.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:26 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt een beetje een amenthfetish mja
ik moet er nu nog om huilen als ik er weer aan denkquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:26 schreef coban het volgende:
[..]
Jullie gingen nieteens massaal huilen bitches
Sorries verkeerde kopiepastaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |