Ik vind deze mooier.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken m, vind de versie van Bon Iver leuker. Maar dat komt door zijn stem en de gitaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:je kan je huis wel beter en groter maken .. maar als je de fundering niet aanpakt stort je huis vroeg of laat in!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke kom maar halen haha1quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef coban het volgende:
NECTAAAAAAARRRRRR
Geef me een injectie van je baasheidd wjowwww
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:06 schreef Zweetteef het volgende:
Zijn tip was: Snij je polsen door.
Persoonlijk vindt ik dit een slechte tip zonder verdere uitleg.
Dank uquote:
tss jp,:pquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:09 schreef coban het volgende:
Het viel me xd
Nieteens op dat nectar poste
Aryamquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban ik heb laatst aryam geproefd
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]ik kan,niet reageren op je dms mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds een ban?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik kan,niet reageren op je dms mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |