quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:06 schreef Zweetteef het volgende:
Zijn tip was: Snij je polsen door.
Persoonlijk vindt ik dit een slechte tip zonder verdere uitleg.
Dank uquote:
tss jp,:pquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:09 schreef coban het volgende:
Het viel me xd
Nieteens op dat nectar poste
Aryamquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban ik heb laatst aryam geproefd
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]ik kan,niet reageren op je dms mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds een ban?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik kan,niet reageren op je dms mang
Slaapplekker en succes met toetsen en hopelijk krijg je nachymerrie vann mij kusje doiquote:
welkom terug mattiequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:12 schreef Nectar het volgende:
Lol ik ben na 319 delen weer,terug #swag man
ok doiquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Slaapplekker en succes met toetsen en hopelijk krijg je nachymerrie vann mij kusje doi
Nee is gwn karnemelk mr heel zout somssquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
tenminste ik denk dat dat het is
smaakt beetje naar karnemelk maar zuurder toch?
ow ja was niet vies ofzo als dat het isquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:13 schreef coban het volgende:
[..]
Nee is gwn karnemelk mr heel zout somss
ja iemand (we weten allemaal wie maar ik noem geen,namen, zou ij een naam willen,noemen dan had ik 12 verses nodig) heeft me een dm plus pm ban gengeven.quote:
Waarom haten als je iemand koffie ziet drinken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Halen jullie ook altijd koffie op het station? En dan in de trein opdrinken en iedereen zien haten
Stoer doen met stationskoffiequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Halen jullie ook altijd koffie op het station? En dan in de trein opdrinken en iedereen zien haten
Je vriendin niet altijd laten komenquote:
Patat is erger.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |