SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Ja ik was wel, maar undercover.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
godverdomme ik heb je gemist mang!
tsja.. te laat nuquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik was wel, maar undercover.
En ik had een vette TT: Waar Flodder 5x overnieuw een kerk moet bouwen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja.. te laat nu
haha james bond jwz
Nee omdat dit nog de pre3 is en nog geen Bukkit. Op Bukkit kun je pas plugins draaien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Flodder450 het volgende:
kan de live map weer gefixd worden drumpert?
dat is dikke cheat toch....quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Flodder450 het volgende:
kan de live map weer gefixd worden drumpert?
Woon jij onder een steen?quote:
Ja ik heb zoiets ook al een paar keer meegemaakt in een grot. Ik haal wat blokken weg om langs lava te gaan. En op de terug weg moet ik ze weer weg hakken omdat ze weer terug zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:49 schreef Mordecai het volgende:
What the fack jongens!?
Wat is dit op de server dan Drumpie!?
De zijkant van mijn woonburcht verdwijnt telkens! In en uitloggen werkt niet.. Het is gewoon wég. Is me nu 2 keer gebeurd...
[ afbeelding ]
Die gast mag wel eens wat aan z'n Engels doenquote:Op
zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef Berend. het volgende:
Ook ff in het nieuwe topic. Iemand had een filmpje voor mijn server gemaakt, hoe vet?
wat is dat voor lomps?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Mordecai het volgende:
Whottefock! Mijn grot groeit vanzelf weer dicht?
[ afbeelding ]
daarom, eerst features dan pas bugs-squashingquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:33 schreef Maanvis het volgende:
rustig jongens, notch gaat eerst draken en potions maken en daarna fixt ie de bugs wel.
Umm, mooie volgorde. Anders zitten we straks maandenlang met bugs van de nieuwe, meer complexere features toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, eerst features dan pas bugs-squashing
volgens mij zitten er dan geen NPC's in de villages die al ontdekt zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:45 schreef Drebbelman het volgende:
Er komt bij de definitieve 1.9 update geen nieuwe mapgenerator toch? Dus, op zich kunnen we met de huidige map gewoon door blijven gaan? Komt de activiteit op de server alleen maar ten goede lijkt me.
Misschien kan Drumpie dan eventjes 10 minuutjes de moeite nemen om gigantische onbebouwde stukken even weg te halen met de mapedit prog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij zitten er dan geen NPC's in de villages die al ontdekt zijn.
mijn inziens moet je feature toevoegen, daarna minimaal 90% v/d bugs fixen en weer door zeker bij een spel als mc die al gereleased isquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Umm, mooie volgorde. Anders zitten we straks maandenlang met bugs van de nieuwe, meer complexere features toch?
Kan zijn dat ik er helemaal naast zit natuurlijk..
Volgens mij kan deze map met de officiele 1.9 idd gewoon blijven als het goed is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:45 schreef Drebbelman het volgende:
Er komt bij de definitieve 1.9 update geen nieuwe mapgenerator toch? Dus, op zich kunnen we met de huidige map gewoon door blijven gaan? Komt de activiteit op de server alleen maar ten goede lijkt me.
NPC's zijn er nu ook gewoon. En die zullen dan dus ook gewoon blijvenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij zitten er dan geen NPC's in de villages die al ontdekt zijn.
zeg, ben jij altijd de grappigste thuis..quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:55 schreef Sitethief het volgende:
@mschol
Minecraft is nog niet gereleased, Minecraft Beta wel.
de kant waar ze opgaan vind ik wel logisch...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel jammer dat Minecraft tegenwoordig de magische kant opgaat met potions en enchanten enzo. Had graag meer wapentuig gezien zoals machinegeweren, kanonnen en clusterbommen.
Ach ja, gelukkig nog genoeg vermaak met Mobtraps, TNT-kanonnen en vanaf 1.9 dierproeven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de kant waar ze opgaan vind ik wel logisch...
machinegeweren, kanonnen en clusterbommen zijn totaal onlogisch in een spel waar je begint met zwaarden
Farmen voor het leven, alleen wel jammer dat de baby diertjes een even grote kop hebben als de volwassen dierenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig nog genoeg vermaak met Mobtraps, TNT-kanonnen en vanaf 1.9 dierproeven.
Soa test?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Mordecai het volgende:
Whottefock! Mijn grot groeit vanzelf weer dicht?
[ afbeelding ]
Das toch juist een vet komisch gezicht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:13 schreef Alstead het volgende:
[..]
Farmen voor het leven, alleen wel jammer dat de baby diertjes een even grote kop hebben als de volwassen dieren
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:26 schreef Maanvis het volgende:
babymensen hebben ook bijna dezelfde hoofdgrootte als volwassen mensen, dus op zich is het wel realistisch
dat blijven ze gewoon doen, en anders laat je er toch weer een paar vrij?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef mschol het volgende:
maar als iedereen op een server de beesten in een farm lokt.. dan blijven er op ten duur helemaal geen vrije beesten meer over...
of spawnen ze nog wel @ random op grass dat afdoende verlicht is?
Ze spawnen sinds 1.8 al niet meer op verlichte plekken, maar per chunk. En als je ze killed in een chunk worden daar ook geen nieuwe gespawnt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef mschol het volgende:
maar als iedereen op een server de beesten in een farm lokt.. dan blijven er op ten duur helemaal geen vrije beesten meer over...
of spawnen ze nog wel @ random op grass dat afdoende verlicht is?
maar op het moment dat we de onbebouwde stukken van de map knippen, en die worden bij 1.9 opnieuw gegenereerd zijn die problemen ook verholpen als het goed is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:18 schreef dnbrainwash het volgende:
Nee, deze map kan niet blijven.
Strongholds worden aangegeven door middel van gigantische glazen pilaren (debug feature die ze vergeten waren oid).
Er zitten dikke "Aether test" stukken in de map, remember de eerste spawn?
Ik heb wel gewoon npc's gezien trouwens in de dorpjes maar care.
en jij denkt dat op een MP server dat gaat gebeuren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef Alstead het volgende:
[..]
dat blijven ze gewoon doen, en anders laat je er toch weer een paar vrij?
beroerd dus..., dan heb je in een beetje server in de wijde omtrek geen enkel beest meer..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:31 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ze spawnen sinds 1.8 al niet meer op verlichte plekken, maar per chunk. En als je ze killed in een chunk worden daar ook geen nieuwe gespawnt.
Zo staat het op de wiki iig.
ja ik en jaimyLee hadden dat een paar dagen geleden 1.9.3 mp gespeeld om te kijken wat er nieuw was en daar hadden we ook last van vage world rendersquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
en jij denkt dat op een MP server dat gaat gebeuren?
hoezo beroerd? Het geeft alleen maar aan wat voor roofbouw de mens pleegt op de natuur!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
beroerd dus..., dan heb je in een beetje server in de wijde omtrek geen enkel beest meer..ge-wel-dig
het MC publiek kan dat echt geen malle schelen over het algemeen hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo beroerd? Het geeft alleen maar aan wat voor roofbouw de mens pleegt op de natuur!
Ok jammer. Dan ben ik weer weg. Ik zie jullie wel weer met 1.9.quote:
Nee dit is echt, beter dat Notch daar wat aan doet, anders krijgt hij van mij voor sinterklaas geen cadeautjequote:
tja dan moet je die varkentjes maar in leven laten en alleen vegetarisch eten!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
het MC publiek kan dat echt geen malle schelen over het algemeen hoor
die hebben alleen iets van kut ik kan nu niet mijn spel spelen... want geen voedsel..
dat is geen leven meerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja dan moet je die varkentjes maar in leven laten en alleen vegetarisch eten!
beter opletten kerel en geen roofbouw meer plegen op je servertje.quote:
tsssquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beter opletten kerel en geen roofbouw meer plegen op je servertje.
alle dieren in een farm opsluitenquote:
twitter:jeb_ twitterde op maandag 10-10-2011 om 09:58:26At today's meeting @notch suggested that should keep doing prereleases all the way to Minecon, so my previous tweet about 1.9 is obsolete
reageer retweet
same here. :Cquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ok jammer. Dan ben ik weer weg. Ik zie jullie wel weer met 1.9.
mag ik jouw huis slopen?quote:
Dit is overigens waar. We kunnen ook gewoon dichtbij de spawn blijven ipv net als Berend's oude server elke week van map te veranderen. (Wat de hoofdreden was dat die op een gegeven moment geen vaste spelers meer had.) sorry berendquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:32 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
maar op het moment dat we de onbebouwde stukken van de map knippen, en die worden bij 1.9 opnieuw gegenereerd zijn die problemen ook verholpen als het goed is.
je stopt toch dus je merkt het toch nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat is aan mijzelf voorbehouden.
Dat is wel een beetje kut.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:22 schreef Jump het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op maandag 10-10-2011 om 09:58:26At today's meeting @notch suggested that should keep doing prereleases all the way to Minecon, so my previous tweet about 1.9 is obsolete
reageer retweet
Ach, ik heb meteen aangegeven dat hij tijdelijk was en had dit ook wel (weer) verwacht. Er komt gewoon een nieuwe map, als je het niet waard vindt om dan te spelen, so be it.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit is overigens waar. We kunnen ook gewoon dichtbij de spawn blijven ipv net als Berend's oude server elke week van map te veranderen. (Wat de hoofdreden was dat die op een gegeven moment geen vaste spelers meer had.) sorry berend
Das wel een beetje snel conclusies trekken..quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje kut.
[..]
Ach, ik heb meteen aangegeven dat hij tijdelijk was en had dit ook wel (weer) verwacht. Er komt gewoon een nieuwe map, als je het niet waard vindt om dan te spelen, so be it.
Hulde,quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:45 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb aangegeven toen we deze map up gooide dat hij tijdelijk was tot er weer een goeie versie uitkomt/bukkit uitkomt. Nu krijg ik alweer allemaal mensen die zeggen "ja maar we willen deze houden" en dat gebeurd elke keer en opegevemoment ben ik er een beetje klaar mee dus dan krijg je dat soort reacties.
Het is nu gewoon wachten tot er een goeie versie uit is, als je een vaste map wilt zet ik 1.8 wel weer aan en dan blijft die tot 1.9/1.10 ofzo uit is en dan komt er een nieuwe map (zoals al een hele tijd geleden aangegeven). Alleen waren er daar steeds maar 2/3 man online en in 1.9pre3 waar iedereen wist dat de map wegging 10/12.
Ik probeer het ook maar voor zoveel mogelijk mensen leuk te houden maar ik ga geen gare maps draaien oid. Dat vind ik sonde van mijn tijd en je wilt niet weten hoeveel tijd ik al in de server heb zitten buiten het spelen om.
Nee, want jij hebt een auto iron refill station.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Hulde,
maar mag ik wel even 8 stacks stone bricks en 2 stacks planks omdat datgene wat ik nu aan het bouwen was verdwijnt door een chunk die zich continu reset?
Waar slaat dat op? Daar heb ik niet om gevraagd en ik wil gáárne verhuizen zodat ik wél kan bouwen wat ik wil bouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt een auto iron refill station.
Ja man, ik begrijp het volkomen. Het is voor allemaal best irritant. Het probleem is: 1.9 komt uit en daarmee een goede bukkit versie alleen komt er dan na een maand een patch met allerlei bugfixes including terraingen. fixes en zal er dan wederom een nieuwe reset moeten komen. (Daar pleit ik zelf ook voor dan doordat er zoveel fixes zijn wss.)quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:45 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb aangegeven toen we deze map up gooide dat hij tijdelijk was tot er weer een goeie versie uitkomt/bukkit uitkomt. Nu krijg ik alweer allemaal mensen die zeggen "ja maar we willen deze houden" en dat gebeurd elke keer en opegevemoment ben ik er een beetje klaar mee dus dan krijg je dat soort reacties.
Het is nu gewoon wachten tot er een goeie versie uit is, als je een vaste map wilt zet ik 1.8 wel weer aan en dan blijft die tot 1.9/1.10 ofzo uit is en dan komt er een nieuwe map (zoals al een hele tijd geleden aangegeven). Alleen waren er daar steeds maar 2/3 man online en in 1.9pre3 waar iedereen wist dat de map wegging 10/12.
Ik probeer het ook maar voor zoveel mogelijk mensen leuk te houden maar ik ga geen gare maps draaien oid. Dat vind ik sonde van mijn tijd en je wilt niet weten hoeveel tijd ik al in de server heb zitten buiten het spelen om.
Voor zover bekend is er in 1.10 nog geen nieuwe terraingenerating. Als er een officiële 1.9 release is dan zullen daar niet de bugs inzitten die nu in 1.9.3 zitten qua terrain.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja man, ik begrijp het volkomen. Het is voor allemaal best irritant. Het probleem is: 1.9 komt uit en daarmee een goede bukkit versie alleen komt er dan na een maand een patch met allerlei bugfixes including terraingen. fixes en zal er dan wederom een nieuwe reset moeten komen. (Daar pleit ik zelf ook voor dan doordat er zoveel fixes zijn wss.)
Pak maar een blaze rod uit mijn chest, ik heb er nog 2. Verder mag je ook mijn alchemy ding proberen, die staat in een hoek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:23 schreef drumstickNL het volgende:
maarja, misschien een manier om wat mensen stuff te geven zodat ze de nieuwe dingen in pre releases kunnen proberen? Dat zou wel tof zijn, ik wil alchemy graag nog testen.
Er zit meer voldoening in om zulke bouwwerken op survival te maken. En daarnaast is de enige reden om een survival te resetten nieuwe terrain generation.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
Maak anders een creative server waar ene plat stuk grond is waar iedereen z'n kerkjes en kasteeltjes neer kan zetten, en een survival server die eens in de zoveel tijd reset. Dan hou je de bouwers en de survivors tevreden, en de survivors weten toch dat hun zooi eens in de paar weken weg is.
valt allemaal wel mee hoor met voldoening, er wordt z'n best rondgeteleporteerd naar diverse mijnen, dat noem ik bijna creativequote:Op maandag 10 oktober 2011 15:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er zit meer voldoening in om zulke bouwwerken op survival te maken. En daarnaast is de enige reden om een survival te resetten nieuwe terrain generation.
Teleporteren is geen probleem, met zoveel mensen moet je soms een pokke eind lopen om weer verse resources te vinden en dat is nou niet bepaald leuk, al helemaal niet als je veel materiaal moet verzamelen. Als ik een paar duizend hoeveelheid sand nodig heb, heb ik geen zin om tig keer heen en weer naar een woestijn biome te lopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee hoor met voldoening, er wordt z'n best rondgeteleporteerd naar diverse mijnen, dat noem ik bijna creative.
maak dan eens wat rails en minecarts, daar zijn die dingen voor. nu is er op drumpie bijna geen rails omdat iedereen toch teleporteert.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Teleporteren is geen probleem, met zoveel mensen moet je soms een pokke eind lopen om weer verse resources te vinden en dat is nou niet bepaald leuk, al helemaal niet als je veel materiaal moet verzamelen. Als ik een paar duizend hoeveelheid sand nodig heb, heb ik geen zin om tig keer heen en weer naar een woestijn biome te lopen.
Er zit een groot verschil tussen een simpele teleport of oneindig resources + vliegen.
Nu is het 1.9 pre 3 dus je kan zoiezo niks kwa teleports etc.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maak dan eens wat rails en minecarts, daar zijn die dingen voor. nu is er op drumpie bijna geen rails omdat iedereen toch teleporteert.
En omdat ze op SMP gewoon slecht werken in mijn ervaring. Op de oude creative lag een groot railsnetwerk en dat was enorm glitchy.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maak dan eens wat rails en minecarts, daar zijn die dingen voor. nu is er op drumpie bijna geen rails omdat iedereen toch teleporteert.
Tja, dan maak je wat sprint potions en doe je het zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En omdat ze op SMP gewoon slecht werken in mijn ervaring. Op de oude creative lag een groot railsnetwerk en dat was enorm glitchy.
Gaat nogal moeilijk op 1.8 he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:44 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Tja, dan maak je wat sprint potions en doe je het zo.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef Berend. het volgende:
Vettt, vooral als er meerdere basen zijn. Lijkt me echt vet, bunker maken enzovoort
Heeft iemand een link naar deze mod?
Er draait nu 1.9pre3 he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk op 1.8 he.
Banned voor griefen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb ff wat koeien vermoord heb er minstens 3 overgelaten, lag was te erg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga ik niet bouwen die map gaat te snel weg
Kheb al nieuwe gemaakt, mag ik ff je brewing stand gebruiken? i haz no blaze rod -.-quote:
Ja tuurlijk, sowieso wordt haste potion als die er is (effect is er, maar kan hem nog niet maken geloof ik) een must have voor minen. En op zich heb je ook wel een punt, het bouwen van een mine etc is ook wel een stuk leuker, maar er moet ook veel moeite in worden gestoken. Ik heb er geen problemen mee om dat te doen, mits de map ook een stuk permanenter is. Anders ben je gewoon teveel tijd kwijt om iets episch te bouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha.
Maar het is wel zo, als minecarts je niet aan staan, kun je die pots gaan gebruiken toch? (en dan heb ik het niet over 1.8)
Ik weet niet, ik speel nu al best een tijdje minecraft en kan de mods etc steeds minder waarderen omdat het toch het echte minecraft gevoel weghaald imo.
De enige die ik handig vind zijn logblock, permissions enzo en de andere anti grief meuk.
Ik geloof dat een paar mensen al die pots hadden gemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, sowieso wordt haste potion als die er is (effect is er, maar kan hem nog niet maken geloof ik) een must have voor minen. En op zich heb je ook wel een punt, het bouwen van een mine etc is ook wel een stuk leuker, maar er moet ook veel moeite in worden gestoken. Ik heb er geen problemen mee om dat te doen, mits de map ook een stuk permanenter is. Anders ben je gewoon teveel tijd kwijt om iets episch te bouwen.
Hmm volgens minecraft wiki is het ingredient voor haste (sneller minen/slaan) nog niet bekend. Is wel een andere potion dan de runningspeed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik geloof dat een paar mensen al die pots hadden gemaakt.
En ik zie niet in waarom na 1.9 de map nog zou moeten veranderd, laatste tijd is het wat vaker gebeurd door nieuwe terrain features maar die zie ik niet snel nog meer komen.
En bobber, je mag gebruiken maar je kan ook een blaze rod uit mijn chest halen en er zelf een maken.
Ah, ja running speed had ik mensen mee gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hmm volgens minecraft wiki is het ingredient voor haste (sneller minen/slaan) nog niet bekend. Is wel een andere potion dan de runningspeed.
Ja, al zou ik ook geen nee zeggen tegen die superpick van de oude creativequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ah, ja running speed had ik mensen mee gezien.
Haste is wel epic btw.
Ik mis hem ook soms.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, al zou ik ook geen nee zeggen tegen die superpick van de oude creative
Je kan de lock ook removen, meerdere mensen toelaten, of zelfs een 4 cijferig password erop zetten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef drumstickNL het volgende:
dnb, wat betreft geen /home of /spawn ben ik het met je eens. Zonder dat zou het vele malen toffer zijn.Zowiezo vind ik bukkit protections vrij lame, je moet wel eens in een kist van iemand anders als je samenwerkt, nu zit er automatisch een lock op.
Locks op deuren zijn ook vrij lame.
Mwa, die protections moeten wel blijven, alleen die van fire vind ik wel irritant, wil mn netherrack en portals wel aankunnen stekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef drumstickNL het volgende:
dnb, wat betreft geen /home of /spawn ben ik het met je eens. Zonder dat zou het vele malen toffer zijn.Zowiezo vind ik bukkit protections vrij lame, je moet wel eens in een kist van iemand anders als je samenwerkt, nu zit er automatisch een lock op.
Locks op deuren zijn ook vrij lame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ja ik snap je, maar ik heb geen zin om elke dag weer dingen te moeten rollbacken omdat mensen er niet mee om kunnen gaan, snapje? Ach het duurt toch weer ff tot er weer bukkit is etc. dan zal ik alle instellingen nog eens nalopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, die protections moeten wel blijven, alleen die van fire vind ik wel irritant, wil mn netherrack en portals wel aankunnen steken
Ja, nee daar ben ik het met je eens. Maar daar waren toch meerdere opties voor, op de oude server kon ik bomen niet aansteken maar de dingen die horen te branden weer wel. Maar dat is iets voor als 1.9 er is.. als die komtquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:17 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja ik snap je, maar ik heb geen zin om elke dag weer dingen te moeten rollbacken omdat mensen er niet mee om kunnen gaan, snapje? Ach het duurt toch weer ff tot er weer bukkit is etc. dan zal ik alle instellingen nog eens nalopen.
Zoiezo kan je me altijd ff spammen om zoiets aan te steken etc.
vrouwen handschrift?! oke ik schreef juist zo netjes mogelijk, PICS VAN MIJN AGENDA KOMEN ER AAN!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:20 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha bobber cedric heeft een vrouwenhandschrift.
Pff, bijna naar huis... K verveel me.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
vrouwen handschrift?! oke ik schreef juist zo netjes mogelijk, PICS VAN MIJN AGENDA KOMEN ER AAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. vuur en TNT zie ik als surivival elementen: sure, je kan ermee griefen maar er zit al een bescherming in de Minecraft zelf in de vorm van beperkte verpreiding. De schade is dus nooit echt groot en de schade valt vaak binnen een paar minuten te repareren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:17 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja ik snap je, maar ik heb geen zin om elke dag weer dingen te moeten rollbacken omdat mensen er niet mee om kunnen gaan, snapje? Ach het duurt toch weer ff tot er weer bukkit is etc. dan zal ik alle instellingen nog eens nalopen.
Zoiezo kan je me altijd ff spammen om zoiets aan te steken etc.
Agree!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:34 schreef dnbrainwash het volgende:
Wat mij betreft kan je geen /spawn geen /homes hoor, dat maakt het IMO veel leuker.
Maar daar ga ik niet over.
Tja, ik snap je. Maar nu mijn point of view, steeds gespammed worden, alles moeten fixen etc.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hmm.. vuur en TNT zie ik als surivival elementen: sure, je kan ermee griefen maar er zit al een bescherming in de Minecraft zelf in de vorm van beperkte verpreiding. De schade is dus nooit echt groot en de schade valt vaak binnen een paar minuten te repareren.
Als een creeper je voordeur eruit knalt hoor je mij ook niet klagen. (Tenzij ik al mn stuff mee heb en er toevallig naast sta haha zoals gisteren.)
Verkapt ik had een krul voor Duits post!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:28 schreef bobbernaut het volgende:
oke tis mn duits schrift (kon ik als eerste pakken ben lui)
[ afbeelding ]
ps drop fruit duo's zijn verslaaavend!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:30 schreef Stokstaart het volgende:
Bobbernaut wat post jij offtopic rommel man.
zelf nagekekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Verkapt ik had een krul voor Duits post!
Gewoon Stokstaartquote:
ik dacht al "einsundfünfzig en toch een krul?quote:
eins? FAAL xDquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht al "einsundfünfzig en toch een krul?"
Inderdaad, dat had EINZ moeten zijn en ik kan het weten..quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, dat had EINZ moeten zijn en ik kan het weten..
.. want ik ben een duitser.
als ie post, zou ie m dan terug hebben?quote:
Het was een nogietsvraagquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
als ie post, zou ie m dan terug hebben?![]()
ja is goed, ik ook ffquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:12 schreef rijsttafel het volgende:
bob ik ga ff op mauris z'n server die eilanden spelen
m'n spullen krijg ik nog wel een keer terug ok?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit snurkt dus op mijn kussen.Haha ik vind 'm geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis mijn katjes
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Gerelateerd aan deze bug: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Known_bugs/Version_1.9pre3quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:35 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even uitgetest met dirt plaatsen.. En já hoor, weer verdwenen nadat ik een tijdje uitgelogd ben!
Kortweg: you're fuckedquote:[!] When you shut down a server, it always loses data. save-all does nothing. Additionally some chunks will not save the changes. When you leave and then return the area will be back to it's original state. (?)
When a server is closed certain chunks do not save changes, restarting achieves nothing, appears to be the same chunks everytime that have problems, modifiying the chunks sing MCedit also achieves nothing - keeps reverting to a much earlier save.
welk boek is ditquote:
Stond dit bij: "Congratulations Notch, Minecraft is now a subject at my high school for next year."quote:
minecraft naam?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef bobbernaut het volgende:
HET IS OLIVIER!!! HIJ GING IN MN HUIS KIJKEN IN AL MN KISTEN!!!!
tomvnl.. hoe kan je hem vergetenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
en als ik dan vraag voor een whitelist ben ik overdreventis gewoon handiger en veiliger... mensen ie dan sws op de whitelist komen zijn dan :
xmordecai
Lorrelies
Dnb
drump (logisch)
VB
menderv
sosua
plex
rijsttafel
en nog een paar andere maar niet van die random mensen die alleen maar griefen en shit of die raar gedragen...
Doe maar gewoon iedereen behalve Bobber!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
en als ik dan vraag voor een whitelist ben ik overdreventis gewoon handiger en veiliger... mensen ie dan sws op de whitelist komen zijn dan :
xmordecai
Lorrelies
Dnb
drump (logisch)
VB
menderv
sosua
plex
rijsttafel
en nog een paar andere maar niet van die random mensen die alleen maar griefen en shit of die raar gedragen...
En mij!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tomvnl.. hoe kan je hem vergeten![]()
dunno, die gast is 11 ofzo dus wees niet zo boos allemaal het is maar een kind. (Zoals bob)quote:
Dus als ik 10 was mocht ik griefen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
dunno, die gast is 11 ofzo dus wees niet zo boos allemaal het is maar een kind. (Zoals bob)
dus ik mag griefen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
dunno, die gast is 11 ofzo dus wees niet zo boos allemaal het is maar een kind. (Zoals bob)
Wel eerst toestemming vragen aan je moederquote:
en ik dan ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
xmordecai
Lorrelies
Dnb
drump (logisch)
VB
menderv
sosua
plex
rijsttafel
En op welke staat de kerk die ik gemaakt heb?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef dnbrainwash het volgende:
De download links van de world's zoals beloofd.
Drumpie's World Survival: Download
Dnbumpie's World 1.8: Download
egostrelend bezig hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En op welke staat de kerk die ik gemaakt heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef TJV het volgende:
Arme Mordecai.Snugger ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
THX!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nogmaals:
De download links van de world's zoals beloofd.
Drumpie's World Survival: Download
Dnbumpie's World 1.8: Download
Op Dnbumpie's world.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En op welke staat de kerk die ik gemaakt heb?
quote:
dan is je oude portal verneukt wssquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:04 schreef Jump het volgende:
Godver de godver.Ga ik in mijn portal na de nether, loop ik daar eindje rond. Als ik terug aan mijn portal kom is die uit, gelukkig flint/steel bij! Ga ik terug naar de normale wereld, sta ik ergens compleet andersNisk van mijn vorige base te vinden
Base teruggevonden. Portal werkt nog! Als ik via daar naar de nether ga, kom ik in reeds bestaande portal terecht, ga ik terug kom ik in de nieuwequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan is je oude portal verneukt wss
ach de pre-release is sowieso een beetje fuckedquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Base teruggevonden. Portal werkt nog! Als ik via daar naar de nether ga, kom ik in reeds bestaande portal terecht, ga ik terug kom ik in de nieuweHij staat blijbaar maar een goede 200 bloks van de eerste portal.
Gisteren werkte dat nochtans perfect, raar.
Ondertussen daar wel al zes blaze spawners gevonden
Niks snugger.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:38 schreef Lorrelies het volgende:
Tsja, ik verheug me ook al wel op de échte 1.9, want die pre-release is niks... Beetje de nieuwe dingen zien is leuk, maar er bugt een hoop helaas... Of ligt het aan de server dat er dingen ineens verdwijnen of terugkomen of iets? XD
En waarschijnlijk komt 1.9 niet uit maar blijven ze pre releases eruit knallen tot de release. :/quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Gerelateerd aan deze bug: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Known_bugs/Version_1.9pre3
[..]
Kortweg: you're fucked
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:43 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Als je honger hebt, zijn 2 potions voldoende
Ik vrees dat je gewoon naar minecon moet gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ik vind dat als de echte release er is dat ik dan recht heb op een beta cape omdat ik Minecraft heb gefinancierd in de ontwikkelingsfase
Zoveel ga ik ze nou ook weer niet financierenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gewoon naar minecon moet gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef Mender het volgende:
Wow er staan nog leuke potions aan te komen :Invisibility en nightvision. <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T wordt steeds leukerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Invisibility en nightvision. <3
ik mis noggenfogger potjes effecten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Invisibility en nightvision. <3
das een goed idee, sms Notch dat het er veranderd moet wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:01 schreef JaimyLee het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind aan de potions is dat je kan zien wat het is. Ook als het een negatieve potion is. Je kan dus niet voor de lol een weakness potion aan iemand geven om hem te pesten, want hij kan toch wel zien wat het is. De namen zullen weg moeten gaan, zodat je het moet herkennen aan de kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling
Idd... en het zou helemaal mooi zijn als je zelf de kleuren kan veranderen. Dan kan je pas goed iemand trollenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:01 schreef JaimyLee het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind aan de potions is dat je kan zien wat het is. Ook als het een negatieve potion is. Je kan dus niet voor de lol een weakness potion aan iemand geven om hem te pesten, want hij kan toch wel zien wat het is. De namen zullen weg moeten gaan, zodat je het moet herkennen aan de kleur
ja en dus ook je zelf, als je niet meer weet welke kleur wat is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef Mender het volgende:
[..]
Idd... en het zou helemaal mooi zijn als je zelf de kleuren kan veranderen. Dan kan je pas goed iemand trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling
Ja dat, dat is toch veel leukerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:24 schreef Mender het volgende:
Hier alsjeblieft, een potion of speed.
Ow sorry, het was toch een potion of weakness.
Hier een potion of healing (potion of blindness geven)
Dan gebruik je ze toch niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef mschol het volgende:
potions [ afbeelding ]
als ik een rpg wil spelen, pak ik wel 1 van de vele die ik heb liggen en echt goed zijn...
haha idd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:12 schreef Maanvis het volgende:
ik dacht dat jullie films en nieuws gingen maken maar daar komt dus weer niets van terecht.
Naja Mender gaat misschien nog wat doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:12 schreef Maanvis het volgende:
ik dacht dat jullie films en nieuws gingen maken maar daar komt dus weer niets van terecht.
OORKAAS WAAR BEN JEquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb earcheese hier dan ook al meer dan 2 topics volgensmij niet gezien
Ga toch weg knuppel, alsof daar niet gejat wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
mau of mender, willen jullie anders niet een leuk survival servertje beginnen?
Inderdaad, het ligt gewoon aan het publiek. We hadden beter gewoon op 1.8 kunnen blijven denk ik, 1.9 voegt toch helemaal niet zó veel toe?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga toch weg knuppel, alsof daar niet gejat wordt.
Even realistisch blijven vriendjes en vriendinnetjes.
Jawel, alleen moet er eens consistent gebanned worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Inderdaad, het ligt gewoon aan het publiek. We hadden beter gewoon op 1.8 kunnen blijven denk ik, 1.9 voegt toch helemaal niet zó veel toe?
Tikkie conservatief ingesteld. Of ben je gewoon manisch depressief?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef mschol het volgende:
potions [ afbeelding ]
als ik een rpg wil spelen, pak ik wel 1 van de vele die ik heb liggen en echt goed zijn...
beidequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Tikkie conservatief ingesteld. Of ben je gewoon manisch depressief?
nou dan doe je een whitelist ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga toch weg knuppel, alsof daar niet gejat wordt.
Even realistisch blijven vriendjes en vriendinnetjes.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef Mender het volgende:
Wow er staan nog leuke potions aan te komen :Bah, ze blijven ook maar vasthouden aan het hardcoden van dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb earcheese hier dan ook al meer dan 2 topics volgensmij niet gezien
hoi.quote:
Ja leuk man, krijg je weer verdeelde groepen. De 1 speelt hier en de ander daar, beter one big family.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
waar was je? tijdje niet meer op de server gezienquote:
nah, er wordt van alles gejat dus dan is t leuker als je met een leuk groepje op een server gaat ipv heel veel mensen en alles gejat wordt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja leuk man, krijg je weer verdeelde groepen. De 1 speelt hier en de ander daar, beter one big family.
Probeer aub per post 30 sec. na te denken of je post ook daadwerkelijk iets toevoegt.
Hoe durven we!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb comissies via deviantArt mang die ik moet finishen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waar was je? tijdje niet meer op de server gezien
[..]
nah, er wordt van alles gejat dus dan is t leuker als je met een leuk groepje op een server gaat ipv heel veel mensen en alles gejat wordt...
Is nog steeds niet zeker! Hopelijk is er komende maand een beetje duidelijkheid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
hey! Al bezig met verhuizen?
nais, dus je krijgt geld om te tekenen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb comissies via deviantArt mang die ik moet finishen.![]()
geeeeeeeeeeeeeeeld jwz toch.
Ok coollquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:08 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Is nog steeds niet zeker! Hopelijk is er komende maand een beetje duidelijkheid.
Yeah.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nais, dus je krijgt geld om te tekenen?
Die post ik liever niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok cooll. Wat is je link naar deviantart? Ik lurk wel vaker op die site, Erg mooie dingen daar!
DM anders?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Yeah.
[..]
Die post ik liever niet.Ik weet hoe kinderachtig fokkers kunnen zijn, en d'r staan veel persoonlijke foto's/tekeningen op dus nehh.
Maybe ooit.quote:
conservatief? nee, depri? nee..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Tikkie conservatief ingesteld. Of ben je gewoon manisch depressief?
Jammerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Maybe ooit.Sorry, ik ben echt paranoide over dat soort zaken.
![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jammer
Agja, Ik wens je er veel succes mee.
Je kan toch gewoon een oudere versie van het spel blijven spelen, of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
conservatief? nee, depri? nee..
MC is/was origineel.. nu wordt het gemixt met een zwaaar uitgemolken game element (rpg) das gewoon not done..
juist, en dan zijn alle MP servers, als ik eens MP wil spelen, weg...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Je kan toch gewoon een oudere versie van het spel blijven spelen, of mis ik nu iets?
Neh, ik niet. Alleen sommige avonden af en toe als event.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
warcraft 3quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:42 schreef Sitethief het volgende:
Role-Playing Game != potions
Role-Playing Game != enchantments
Star Wars: Knights of the Old Republic bijvoorbeeld is ook een RPG, maar daar zie je nergens potions en enchantments....
Andersom zie je ook potions en enchantments in games die geen RPG zijn, zoals Warcraft 3.
Wees geen bitch. Het is een pre en geen Bukkit. Heb geduld en anders speel je niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waar was je? tijdje niet meer op de server gezien
[..]
nah, er wordt van alles gejat dus dan is t leuker als je met een leuk groepje op een server gaat ipv heel veel mensen en alles gejat wordt...
nouja ik vond ze kei leuk enzo dus het is kei zonde dat jullie er niets meer mee doenquote:
kei. eh.. okequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja ik vond ze kei leuk enzo dus het is kei zonde dat jullie er niets meer mee doen
ja je loopt toch de grootste tijd cobblestone (keien) te minen dus het woord kei is bij minecraft meer dan op zijn plaats!quote:
haha iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja je loopt toch de grootste tijd cobblestone (keien) te minen dus het woord kei is bij minecraft meer dan op zijn plaats!
Niet zo'n zin meer in atmquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja Mender gaat misschien nog wat doen?
terraria?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Weinig actie hier.. Misschien maar weer eens TF2 of Terraria aanslingeren.
Ik ga binnenkort wel weer een leuk event hosten. Wat precies zeg ik nog nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
Anders een keer door de weeks?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:53 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel weer een leuk event hosten. Wat precies zeg ik nog nietMaar ik kan wel al verklappen dat het vet is. (geen skyblock)
Wanneer zal ik hem hosten? Dit weekend? Vrijdag, zaterdag? Of volgende week?
Die is erg gaaf!quote:
ip?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef maurisioo het volgende:
Server staat even online met oude map van Drumpie op verzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |