SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Ja ik was wel, maar undercover.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
godverdomme ik heb je gemist mang!
tsja.. te laat nuquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik was wel, maar undercover.
En ik had een vette TT: Waar Flodder 5x overnieuw een kerk moet bouwen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja.. te laat nu
haha james bond jwz
Nee omdat dit nog de pre3 is en nog geen Bukkit. Op Bukkit kun je pas plugins draaien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Flodder450 het volgende:
kan de live map weer gefixd worden drumpert?
dat is dikke cheat toch....quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Flodder450 het volgende:
kan de live map weer gefixd worden drumpert?
Woon jij onder een steen?quote:
Ja ik heb zoiets ook al een paar keer meegemaakt in een grot. Ik haal wat blokken weg om langs lava te gaan. En op de terug weg moet ik ze weer weg hakken omdat ze weer terug zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:49 schreef Mordecai het volgende:
What the fack jongens!?
Wat is dit op de server dan Drumpie!?
De zijkant van mijn woonburcht verdwijnt telkens! In en uitloggen werkt niet.. Het is gewoon wég. Is me nu 2 keer gebeurd...
[ afbeelding ]
Die gast mag wel eens wat aan z'n Engels doenquote:Op
zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef Berend. het volgende:
Ook ff in het nieuwe topic. Iemand had een filmpje voor mijn server gemaakt, hoe vet?
wat is dat voor lomps?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Mordecai het volgende:
Whottefock! Mijn grot groeit vanzelf weer dicht?
[ afbeelding ]
daarom, eerst features dan pas bugs-squashingquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:33 schreef Maanvis het volgende:
rustig jongens, notch gaat eerst draken en potions maken en daarna fixt ie de bugs wel.
Umm, mooie volgorde. Anders zitten we straks maandenlang met bugs van de nieuwe, meer complexere features toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, eerst features dan pas bugs-squashing
volgens mij zitten er dan geen NPC's in de villages die al ontdekt zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:45 schreef Drebbelman het volgende:
Er komt bij de definitieve 1.9 update geen nieuwe mapgenerator toch? Dus, op zich kunnen we met de huidige map gewoon door blijven gaan? Komt de activiteit op de server alleen maar ten goede lijkt me.
Misschien kan Drumpie dan eventjes 10 minuutjes de moeite nemen om gigantische onbebouwde stukken even weg te halen met de mapedit prog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij zitten er dan geen NPC's in de villages die al ontdekt zijn.
mijn inziens moet je feature toevoegen, daarna minimaal 90% v/d bugs fixen en weer door zeker bij een spel als mc die al gereleased isquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Umm, mooie volgorde. Anders zitten we straks maandenlang met bugs van de nieuwe, meer complexere features toch?
Kan zijn dat ik er helemaal naast zit natuurlijk..
Volgens mij kan deze map met de officiele 1.9 idd gewoon blijven als het goed is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:45 schreef Drebbelman het volgende:
Er komt bij de definitieve 1.9 update geen nieuwe mapgenerator toch? Dus, op zich kunnen we met de huidige map gewoon door blijven gaan? Komt de activiteit op de server alleen maar ten goede lijkt me.
NPC's zijn er nu ook gewoon. En die zullen dan dus ook gewoon blijvenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij zitten er dan geen NPC's in de villages die al ontdekt zijn.
zeg, ben jij altijd de grappigste thuis..quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:55 schreef Sitethief het volgende:
@mschol
Minecraft is nog niet gereleased, Minecraft Beta wel.
de kant waar ze opgaan vind ik wel logisch...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel jammer dat Minecraft tegenwoordig de magische kant opgaat met potions en enchanten enzo. Had graag meer wapentuig gezien zoals machinegeweren, kanonnen en clusterbommen.
Ach ja, gelukkig nog genoeg vermaak met Mobtraps, TNT-kanonnen en vanaf 1.9 dierproeven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de kant waar ze opgaan vind ik wel logisch...
machinegeweren, kanonnen en clusterbommen zijn totaal onlogisch in een spel waar je begint met zwaarden
Farmen voor het leven, alleen wel jammer dat de baby diertjes een even grote kop hebben als de volwassen dierenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig nog genoeg vermaak met Mobtraps, TNT-kanonnen en vanaf 1.9 dierproeven.
Soa test?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Mordecai het volgende:
Whottefock! Mijn grot groeit vanzelf weer dicht?
[ afbeelding ]
Das toch juist een vet komisch gezicht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:13 schreef Alstead het volgende:
[..]
Farmen voor het leven, alleen wel jammer dat de baby diertjes een even grote kop hebben als de volwassen dieren
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:26 schreef Maanvis het volgende:
babymensen hebben ook bijna dezelfde hoofdgrootte als volwassen mensen, dus op zich is het wel realistisch
dat blijven ze gewoon doen, en anders laat je er toch weer een paar vrij?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef mschol het volgende:
maar als iedereen op een server de beesten in een farm lokt.. dan blijven er op ten duur helemaal geen vrije beesten meer over...
of spawnen ze nog wel @ random op grass dat afdoende verlicht is?
Ze spawnen sinds 1.8 al niet meer op verlichte plekken, maar per chunk. En als je ze killed in een chunk worden daar ook geen nieuwe gespawnt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef mschol het volgende:
maar als iedereen op een server de beesten in een farm lokt.. dan blijven er op ten duur helemaal geen vrije beesten meer over...
of spawnen ze nog wel @ random op grass dat afdoende verlicht is?
maar op het moment dat we de onbebouwde stukken van de map knippen, en die worden bij 1.9 opnieuw gegenereerd zijn die problemen ook verholpen als het goed is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:18 schreef dnbrainwash het volgende:
Nee, deze map kan niet blijven.
Strongholds worden aangegeven door middel van gigantische glazen pilaren (debug feature die ze vergeten waren oid).
Er zitten dikke "Aether test" stukken in de map, remember de eerste spawn?
Ik heb wel gewoon npc's gezien trouwens in de dorpjes maar care.
en jij denkt dat op een MP server dat gaat gebeuren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef Alstead het volgende:
[..]
dat blijven ze gewoon doen, en anders laat je er toch weer een paar vrij?
beroerd dus..., dan heb je in een beetje server in de wijde omtrek geen enkel beest meer..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:31 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ze spawnen sinds 1.8 al niet meer op verlichte plekken, maar per chunk. En als je ze killed in een chunk worden daar ook geen nieuwe gespawnt.
Zo staat het op de wiki iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |