Wees maar niet bang ik vind je wel met mijn gpsquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens Coban, ik weet niet eens hoe je eruit ziet.
Laat staan hoe ik je ga ontmoeten
Vica versa ook
Nee dan ben ik al aan 't werkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ben je morgen rond 8:00 op rotterdam centraal?
Venlo heeft geen centraal station, alleen Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht hebben die.quote:
Ewa jij speelt hard to get...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Wees maar niet bang ik vind je wel met mijn gps
ACHMEDACHMEDquote:
als ie een rood lasertje op zijn hart streek ziet weet ie dat je hem hebt gevonden. zo romantisch een moment moet dat zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Wees maar niet bang ik vind je wel met mijn gps
Enschede CSquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Venlo heeft geen centraal station, alleen Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht hebben die.
echt welquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Venlo heeft geen centraal station, alleen Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht hebben die.
Coban doet niet aan romantiekquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ie een rood lasertje op zijn hart streek ziet weet ie dat je hem hebt gevonden. zo romantisch een moment moet dat zijn
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef coban het volgende:
HAHHAHA SUKKELS HET IS ALIALIGRAPPIG GA LACHEN DANG IK WILGELACH HOREN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |