Wees maar niet bang ik vind je wel met mijn gpsquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens Coban, ik weet niet eens hoe je eruit ziet.
Laat staan hoe ik je ga ontmoeten
Vica versa ook
Nee dan ben ik al aan 't werkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ben je morgen rond 8:00 op rotterdam centraal?
Venlo heeft geen centraal station, alleen Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht hebben die.quote:
Ewa jij speelt hard to get...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Wees maar niet bang ik vind je wel met mijn gps
ACHMEDACHMEDquote:
als ie een rood lasertje op zijn hart streek ziet weet ie dat je hem hebt gevonden. zo romantisch een moment moet dat zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Wees maar niet bang ik vind je wel met mijn gps
Enschede CSquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Venlo heeft geen centraal station, alleen Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht hebben die.
echt welquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Venlo heeft geen centraal station, alleen Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht hebben die.
Coban doet niet aan romantiekquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ie een rood lasertje op zijn hart streek ziet weet ie dat je hem hebt gevonden. zo romantisch een moment moet dat zijn
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef coban het volgende:
HAHHAHA SUKKELS HET IS ALIALIGRAPPIG GA LACHEN DANG IK WILGELACH HOREN
Rotterdam CS als het af isquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef Flippiee het volgende:
Station in VenloHet is wel een mooier station dan die van Rotterdam Centraal, maar dat is ook alles meegezegd.
Eerste keer dat ik dit hoorde lag ik op de grond van het lachdnquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent echt goed
Nee echt dit was echt serieus lachen
Iedereen op FOK! terwijl we naast elkaar zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
UDOWU meet, hoe moeten we dat voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |