De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets maar meer dat ie dan een identiteitscrisis heeft denk ik. Van bioboiii naar nickelsonboiiquote:
o dankje google ik bedoel mkquote:
Doe eens normaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niets maar meer dat ie dan een identiteitscrisis heeft denk ik. Van bioboiii naar nickelsonboii
[..]
o dankje google ik bedoel mk
Ps3.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Als we gaan daten, koop de eerste ding wat jij leuk vind
waarom moest ik lachenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
waar is poepen op brood in OP gebleven
Zeg dan iets liefsquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal uit liefde, dan zeg je gekke dingen.
Die heb ik er weer uitgehaald.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
waar is poepen op brood in OP gebleven
WAAROM DEZE HAAT?quote:
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw mooie ogen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef me even de tijdDan rol ik zo even een lief zinnetje eruit
Het regent daar nog vaker dan in Nederland, daar zit ik dus echt niet op te wachten.quote:
fuifduif was ook zo een lieverd. RIP fuifjequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPAGHETTIVRETER
Je moet van ragboer op de msns komen
gr gr postduif
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw mooie ogen.![]()
![]()
[..]
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw mooie ogen.![]()
![]()
Ze hebben op zich wel een aantal punten waar ik het zeker eens mee ben, maar soms vind ik ze ook wel te ver gaan hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Goodbye.
[..]
![]()
Ben je nou aan het roken of ben jij gewoon zo heet? :$:$:$quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde voor intronic, maar is ook goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik heb wel blauwe ogen ja, dan maar bruine nemen, die lijken niet op de zee, dan kunnen ze ook niet verdrinken in mijn ogen
Mijn blauw is blauwer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik heb wel blauwe ogen ja, dan maar bruine nemen, die lijken niet op de zee, dan kunnen ze ook niet verdrinken in mijn ogen
[..]
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw mooie ogenvaginale vocht.![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welterusten iedereen, ben slapenfijne maandag!
JA verdomd. Versier je degene waar ik al mee bezig wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor intronic, maar is ook goed.
We houden wel een enquete goedquote:
jammer dat ik ze vergeten ben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben je nou aan het roken of ben jij gewoon zo heet? :$:$:$
Ja klopt welquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ze hebben op zich wel een aantal punten waar ik het zeker eens mee ben, maar soms vind ik ze ook wel te ver gaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |