WAAROM DEZE HAAT?quote:
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw mooie ogen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef me even de tijdDan rol ik zo even een lief zinnetje eruit
Het regent daar nog vaker dan in Nederland, daar zit ik dus echt niet op te wachten.quote:
fuifduif was ook zo een lieverd. RIP fuifjequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPAGHETTIVRETER
Je moet van ragboer op de msns komen
gr gr postduif
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw mooie ogen.![]()
![]()
[..]
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw mooie ogen.![]()
![]()
Ze hebben op zich wel een aantal punten waar ik het zeker eens mee ben, maar soms vind ik ze ook wel te ver gaan hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Goodbye.
[..]
![]()
Ben je nou aan het roken of ben jij gewoon zo heet? :$:$:$quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde voor intronic, maar is ook goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik heb wel blauwe ogen ja, dan maar bruine nemen, die lijken niet op de zee, dan kunnen ze ook niet verdrinken in mijn ogen
Mijn blauw is blauwer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik heb wel blauwe ogen ja, dan maar bruine nemen, die lijken niet op de zee, dan kunnen ze ook niet verdrinken in mijn ogen
[..]
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in jouw mooie ogenvaginale vocht.![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welterusten iedereen, ben slapenfijne maandag!
JA verdomd. Versier je degene waar ik al mee bezig wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor intronic, maar is ook goed.
We houden wel een enquete goedquote:
jammer dat ik ze vergeten ben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben je nou aan het roken of ben jij gewoon zo heet? :$:$:$
Ja klopt welquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ze hebben op zich wel een aantal punten waar ik het zeker eens mee ben, maar soms vind ik ze ook wel te ver gaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |