Klopt...niet van Houweninge, maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:16 schreef Maes het volgende:
En dan nog een wat dikkere man met een baard, nee ik bedoel niet Alexander Pola
En ook niet Chiem van Houwelinge(?) toch
Fred is goed! Hulplijnen zijn verboden....dat is weer een ander spel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:21 schreef Maes het volgende:
Nee wel Fred die onderste. Hij heeft een prachtige donkerbruine stemFred nogwat even mijn vader smsen? We mogen toch wel een hulplijn gebruiken??
Ja zoiets hij wilde aandacht voor iets wat een rel was dat eh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Daar is nog wel een byzonder verhaal bij uit m'n hoofd....ontvoering ofzo in scene gezet?
Was een mooie vraag geweest! Even gegoogeld op Jules Croiset:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja zoiets hij wilde aandacht voor iets wat een rel was dat eh?
Ik zit nu idd koppen door elkaar te halen (gelukkig maar, ik had m'n halve puntje tenslotte al binnenquote:
Showroomquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:18 schreef Maes het volgende:
Oooh vreselijk ik zie em zo voor meHij deed met Jan ook die geweldige show met aparte mensen
Kijk meteen maar joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:27 schreef Maes het volgende:
Ik weet het niet, kijk straks nog even. Misschien is de oplossing dan daar. Ik blijf er nu wel de hele tijd aan denken
okequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef Gravedigger het volgende:
De O
Duys schreef in diverse muziekbladen en werd wegens zijn vakkennis uitgenodigd om een optreden van Johnnie Ray voor de AVRO aan te kondigen. Zo maakte hij op 1 juli 1959 zijn debuut als televisiepresentator en volgden er meer opdrachten. In die tijd liet hij zich Willem 'O.' Duys noemen
is wel een goeiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Gravedigger het volgende:
Een treinkaartje Zandam->Uttrecht?
je kan niet alles verzinnen tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Of vragen kopiëren van een site met quizvragen.
Ja, die is me inmiddels ook tebinnen geschoten. Maar ik laat 'm aan iemand anders, moet weer aan de gang hier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Kingstown het volgende:
....ik had een andere serie eigenlijk als eerste antwoord verwacht.
What's new.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, die is me inmiddels ook tebinnen geschoten. Maar ik laat 'm aan iemand anders, moet weer aan de gang hier.
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef Kingstown het volgende:
What's new.
We hebben pas 1 goed antwoord (dat van jou), dus je kunt nog zonder risico (en met kans op een half punt) een antwoord geven.
quote:
rennecke +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef rennecke het volgende:
hij heeft toch ook gespeeld in murder she wrote
3 goed. De andere 2 zijn van nog eerder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef tong80 het volgende:
When the lady smiles, Twilight zone, Radar love, Long blond animal ?
Beiden niet goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef tong80 het volgende:
Bombay en Give a litte peace of my heart maar die laatste was nog van The Golden Earrings met S volgens mij.
Back Home is goed. cafca +1quote:
Die was ik echt vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Back Home is goed. cafca +1
De laatste die mij dus zelf ook verbaasde, en check hoe jong ze er nog uitzien, was hun allereerste nummer 1 hit in Nederland.
Nee, zijn "memorabele" daad dateert van mei 1981.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef tong80 het volgende:
De jongen die op internet de Arabische revolutie veroorzaakte ?
Dat was dus rond mijn verjaardag en hij is niet langs geweest op mijn feestje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, zijn "memorabele" daad dateert van mei 1981.....
Lockerbie was volgens mij behoorlijk wat later dan 1981.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef Gravedigger het volgende:
Is dat niet die Lockerbee-terrorist?
Dat klinkt religieus....mislukte aanslag op de Paus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef cafca het volgende:
En wellicht is het goed om te weten dat zijn slachtoffer hem zijn daad heeft vergeven
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt religieus....mislukte aanslag op de Paus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou jij die zeep maar en geef mij de Emmentalerquote:
Haha, maar Emmerdale is ook een kaassoort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Hou jij die zeep maar en geef mij de Emmentaler![]()
Zeg schat, denk je dat je me aankanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef Disana het volgende:
In 1982 bereikte Drukwerk de eerste plaats van de Top 40 met Je loog tegen mij. Hoe luiden de derde en vierde regel van het refrein?
Zeker. En Wensleydale ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, maar Emmerdale is ook een kaassoort.
Leuke verpakkingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeker. En Wensleydale ook.
[ afbeelding ]
Wensleydale? Ja, in allerlei variëteiten. Met cranberries erdoor, en zo. Gecaramelliseerde ui. Je mocht proeven in de kaaswinkel. Alle klanten keurig in een rij, allemaal bakjes met stukjes om te proeven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Gravedigger het volgende:
Ooit gegeten? En zo ja, hoe is de smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
En ook niet evenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook....kreeg er meteen jeuk van.
Prachtigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef trabant het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer...
[ afbeelding ]
nog maar 3 te gaan....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Eska het volgende:
Oh dear, dat gaat weer een half puntje worden voor mij.
Het gaat uiteraard om de familie Barbapapa. (Kom op bezoek bij barbapapaaaa, de tijd is zoek bij de familie barbapapaaaa, kom op bezoek bij barbapapa. Kunnen wat ze willen worden, dun, dik of rond, kort vierkant lang.... Of zo.
Mja, en dan die familie dus; barbapapa, barbamama, barbalala, barbabenno, barbabob (die was cool), barbabientje....
Verder kom ik niet.
Het is de jeuk ná 7 jaar relatie (twijfels, is dit het nou?), niet jeuk die 7 jaar duurt.quote:
Barbabas?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Eska het volgende:
Oh dear, dat gaat weer een half puntje worden voor mij.
Het gaat uiteraard om de familie Barbapapa. (Kom op bezoek bij barbapapaaaa, de tijd is zoek bij de familie barbapapaaaa, kom op bezoek bij barbapapa. Kunnen wat ze willen worden, dun, dik of rond, kort vierkant lang.... Of zo.
Mja, en dan die familie dus; barbapapa, barbamama, barbalala, barbabenno, barbabob (die was cool), barbabientje....
Verder kom ik niet.
Aldus wikipedia.quote:* Barbapapa: de protagonist. Hij is roze en meestal peervormig. Barbapapa is geboren uit een roze ei, dit ei lag onder de grond in de tuin van Michiel en Annabel.
* Barbamama: de vrouw van Barbapapa. Ze is zwart van kleur. Samen krijgen ze 7 kinderen die ieder een eigen kleur hebben:
* Barbabee is een gele jongen en houdt van dieren
* Barbalala is een groen meisje en houdt van muziek
* Barbabientje is een oranje meisje en houdt van boeken
* Barbabob is een zwarte harige jongen en houdt van kunst
* Barbabella is een paars meisje en houdt van schoonheid
* Barbabenno is een blauwe jongen en houdt van wetenschap
* Barbaborre is een rode jongen en houdt van kracht en heldendom
Aan welke film van Roger Vadim denk je dan?quote:
Dan help je dus gewoon iemand andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:23 schreef Eska het volgende:
Ik denk 1 boek te weten; Oorlogswinter. Van Jan Terlouw dus.
(Of beter pas antwoorden als het antwoord 'compleet' is? Ik heb best vaak halve antwoorden en ik weet niet of dat misschien vervelend is?)
Oh vandaar, ik luister nooit naar muziekprogramma's. Nou ja heel vroeger wel, Radio Luxemburgquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Kwam geloof ik op dinsdagavond, het eerste en lange tijd enige radioprogramma waar aandacht was voor heavy metal muziek.
Hanneke Kappen? jaartal....pfffff 1981?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Wanneer was de eerste uitzending van Vara's Vuurwerk en wie presenteerde die?
Ik heb als brugpieper trouw geluisterd naar het betonuurtje (1974-1982) van Alfred Lagarde, dat was daarvoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Kwam geloof ik op dinsdagavond, het eerste en lange tijd enige radioprogramma waar aandacht was voor heavy metal muziek.
Welk hardrock programma presenteerde Hanneke Kappen danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Henk Westbroek is goed, maar het was iets later dan 84.
Heb het even opgezocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk hardrock programma presenteerde Hanneke Kappen dan
Oh jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht.
Stampij. Begin jaren 80, dus voor Vara's Vuurwerk en ook Alfred Lagarde was eerder met hardrock/heavy metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |