Klopt...niet van Houweninge, maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:16 schreef Maes het volgende:
En dan nog een wat dikkere man met een baard, nee ik bedoel niet Alexander Pola
En ook niet Chiem van Houwelinge(?) toch
Fred is goed! Hulplijnen zijn verboden....dat is weer een ander spel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:21 schreef Maes het volgende:
Nee wel Fred die onderste. Hij heeft een prachtige donkerbruine stemFred nogwat even mijn vader smsen? We mogen toch wel een hulplijn gebruiken??
Ja zoiets hij wilde aandacht voor iets wat een rel was dat eh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Daar is nog wel een byzonder verhaal bij uit m'n hoofd....ontvoering ofzo in scene gezet?
Was een mooie vraag geweest! Even gegoogeld op Jules Croiset:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja zoiets hij wilde aandacht voor iets wat een rel was dat eh?
Ik zit nu idd koppen door elkaar te halen (gelukkig maar, ik had m'n halve puntje tenslotte al binnenquote:
Showroomquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:18 schreef Maes het volgende:
Oooh vreselijk ik zie em zo voor meHij deed met Jan ook die geweldige show met aparte mensen
Kijk meteen maar joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:27 schreef Maes het volgende:
Ik weet het niet, kijk straks nog even. Misschien is de oplossing dan daar. Ik blijf er nu wel de hele tijd aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |