okequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef Gravedigger het volgende:
De O
Duys schreef in diverse muziekbladen en werd wegens zijn vakkennis uitgenodigd om een optreden van Johnnie Ray voor de AVRO aan te kondigen. Zo maakte hij op 1 juli 1959 zijn debuut als televisiepresentator en volgden er meer opdrachten. In die tijd liet hij zich Willem 'O.' Duys noemen
is wel een goeiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Gravedigger het volgende:
Een treinkaartje Zandam->Uttrecht?
je kan niet alles verzinnen tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Of vragen kopiėren van een site met quizvragen.
Ja, die is me inmiddels ook tebinnen geschoten. Maar ik laat 'm aan iemand anders, moet weer aan de gang hier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Kingstown het volgende:
....ik had een andere serie eigenlijk als eerste antwoord verwacht.
What's new.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, die is me inmiddels ook tebinnen geschoten. Maar ik laat 'm aan iemand anders, moet weer aan de gang hier.
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef Kingstown het volgende:
What's new.
We hebben pas 1 goed antwoord (dat van jou), dus je kunt nog zonder risico (en met kans op een half punt) een antwoord geven.
quote:
rennecke +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef rennecke het volgende:
hij heeft toch ook gespeeld in murder she wrote
3 goed. De andere 2 zijn van nog eerder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef tong80 het volgende:
When the lady smiles, Twilight zone, Radar love, Long blond animal ?
Beiden niet goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef tong80 het volgende:
Bombay en Give a litte peace of my heart maar die laatste was nog van The Golden Earrings met S volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |