Back Home is goed. cafca +1quote:
Die was ik echt vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Back Home is goed. cafca +1
De laatste die mij dus zelf ook verbaasde, en check hoe jong ze er nog uitzien, was hun allereerste nummer 1 hit in Nederland.
Nee, zijn "memorabele" daad dateert van mei 1981.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef tong80 het volgende:
De jongen die op internet de Arabische revolutie veroorzaakte ?
Dat was dus rond mijn verjaardag en hij is niet langs geweest op mijn feestje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, zijn "memorabele" daad dateert van mei 1981.....
Lockerbie was volgens mij behoorlijk wat later dan 1981.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef Gravedigger het volgende:
Is dat niet die Lockerbee-terrorist?
Dat klinkt religieus....mislukte aanslag op de Paus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef cafca het volgende:
En wellicht is het goed om te weten dat zijn slachtoffer hem zijn daad heeft vergeven
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt religieus....mislukte aanslag op de Paus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou jij die zeep maar en geef mij de Emmentalerquote:
Haha, maar Emmerdale is ook een kaassoort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Hou jij die zeep maar en geef mij de Emmentaler![]()
Zeg schat, denk je dat je me aankanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef Disana het volgende:
In 1982 bereikte Drukwerk de eerste plaats van de Top 40 met Je loog tegen mij. Hoe luiden de derde en vierde regel van het refrein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |