Vind je het heel erg als me dan alleen de naam Barbarella te binnen schiet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
hint: hij leende zijn stem ook voor de erotische clipjes van de Pin Up Club van 1987
en nu niet zeggen dat jullie dit nooit gekeken hebben
ditquote:Teach-In won in 1975 als enige Nederlandse groep tot nu toe het Eurovisie Song Festival met het nummer Dinge Dong..
Noem de naam van een van de 3 tekstschrijvers die het nummer schreven en later bekend is geworden als radiopresentator
quote:
Wessel speelde toen nog met legoquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de clip bekeken....wat kon er toch veel in de 80's
OT: Uhhhh....Wessel van Diepen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Tuurlijk.quote:
ik weet het alleen omdat mijn moeder het jaren na de naamsverandering nog steeds op losse groeve noemdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Bhopal!quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, eentje dan voor de nachtploeg of anders morgen bij het ontbijt:
in 1984 verloren 8.000 mensen het leven bij een giframp in India, dit dodental zou later oplopen tot 20.000, in welke stad vond deze ramp plaats?
Dat was een weggevertjequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik weet het alleen omdat mijn moeder het jaren na de naamsverandering nog steeds op losse groeve noemde
Deisyy +1quote:
Daar was Heather mee getrouwdquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:55 schreef seasushi het volgende:
.... Te laat.. Heather Locklear... Ik had alleen maar steeds Tommy in mijn hoofd
Up, down like a jojo....life is just a Giddyap a gogo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Ad Visser bracht begin jaren 80 een album uit met synthesizermuziek, hierop stond ook het nummer Giddyap a gogo, door wie is dat nummer gezongen?
Andropov.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:48 schreef miss_sly het volgende:
wie was de opvolger van Brezjnev op na diens dood?
Konstantin Tsjernenko. Die kwam na Andropov en voor Gorbatsjov.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:53 schreef cafca het volgende:
Ja, hoe heette die ook alweer? Tsjetsjenko?
Ow ja....leuke vraag. Komen er eerst 25 antwoorden van nummers die het net niet waren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef cafca het volgende:
Wat was de beste verkochte single in nederland in datzelfde jaar, 1981?
intressant antwoord, zou best kunnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:27 schreef Gwywen het volgende:
'81, was dat niet dat lied van Berdien Stenberg, Rondo Russo?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef Kingstown het volgende:
Ow shit....Anita Meijer met why tell me why!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:00 schreef Eska het volgende:
Mevrouw Stemband & Kweetniet.
Verdorie, weer allemaal vragen die ik zo weet, terwijl ik helegaar geen tijd heb.
Music = bijna goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:31 schreef cafca het volgende:
Wazige gok, bij het uitblijven van ander pogingen:
Music Interface for Digital Interchange?
Foute informatie. De eerste 2 LETTERS zijn goed!quote:Interchange = eerste twee lettergrepen goed
In-ter en in-stru zijn toch echt niet dezelfde lettergrepen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, de eerste twee lettergrepen
Ik had het al weggehaald want ik haalde interface en interchange door elkaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:46 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
In-ter en in-stru zijn toch echt niet dezelfde lettergrepen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
Prometheus jatte het om het aan ons te geven.
Hij werd door Zeus aan een berg vastgeketend en zijn lever werd aangevreten door een adelaar. Maar Herakles bevrijdde hem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:59 schreef Gravedigger het volgende:
Werd hij daarvoor niet gestraft met de rollende sten?
Van Popular Art ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Disana het volgende:
Waarvoor is pop art een kortere benaming?
Dat was hemquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:34 schreef Kingstown het volgende:
Nou....dan gok op 1988 en als het fout is, mag iemand anders 1990 zeggen.
Imola?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:56 schreef rennecke het volgende:
Op welk circuit verloor Ayrton Senna het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Farts are jazz to assholes
Nee die werd zanger van Meat Loafquote:
dan reken ik dit goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef trabant het volgende:
Als jij die pijnlijke apostrof uit die genitief weghaalt, zal ik zeggen dat ze Polly heette.
Tja, je bent 40+-er of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:23 schreef Gravedigger het volgende:
Je bent een beetje traag vandaag Miep
Joseph Luns.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef trabant het volgende:
@Filthy Towels: De katten rekken zich wel eens tegen de muur uit: 'Just checking the walls', zeggen we dan.
Een beeldvraag:
Welke Nederlandse politicus staat op deze cartoon?
[ afbeelding ]
Nou ben je een keer op tijd.............quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:42 schreef miep63 het volgende:
ik wilde Alf zeggen, maar het ging om die familie. geen idee.
Ik ben eigenlijk ook een paar dingen te gelijk aan het doen, daar komt het door.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:45 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Nou ben je een keer op tijd.............
Maar ff opgezocht, blijkt te kloppen.quote:
Er was nóg een seriequote:of was dat een andere serie?
Full housequote:Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ff opgezocht, blijkt te kloppen.
[..]
Er was nóg een serie
In welke serie speelde ook een familie Tanner de hoofdrol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef rene29 het volgende:
Niemand?
Antwoord in spoilert...Nope....neem aan dat je niet Alien Life Form bedoelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens....als je een een spoiler quote, dan zie je het antwoord al.![]()
Ik heb wel een periode gehad, vooral in de jaren 80 dat ik niet zo vaak tv keek. Ik was meer in de bioscoop te vinden en filmvideo's kijken werd bij ons ook steeds populairder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
TV en filmvragen...niet mijn sterkste kant
En dezelfde voornaam als van een bekende kok.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Zelfs na het lezen van het antwoord had ik niet een ow ja idee....
Tip mss?
Z'n voornaam is dezelfde als die van de vorige Engelse premier.
Een echte journalist zat er volgens mij idd niet tussen. Vooral presentatoren/komieken/cabaretiers. Iig 1 ervan was ook de schrijver achter Zeg eens AAA.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:06 schreef trabant het volgende:
Van het jaar heb ik nog een stukje daarvan teruggekeken, wat is dat nu belegen geworden.
Twee namen schieten mij zo te binnen en dan blijft mijn geheugen hangen op de naam van een journalist die er zeker niet in zat, maar die ik vervolgens niet uit krijg.
Die zijn beiden goed!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:12 schreef rennecke het volgende:
ik en er maar 2
ted de braak en alexander pola
Klopt...niet van Houweninge, maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:16 schreef Maes het volgende:
En dan nog een wat dikkere man met een baard, nee ik bedoel niet Alexander Pola
En ook niet Chiem van Houwelinge(?) toch
Fred is goed! Hulplijnen zijn verboden....dat is weer een ander spel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:21 schreef Maes het volgende:
Nee wel Fred die onderste. Hij heeft een prachtige donkerbruine stemFred nogwat even mijn vader smsen? We mogen toch wel een hulplijn gebruiken??
Ja zoiets hij wilde aandacht voor iets wat een rel was dat eh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Daar is nog wel een byzonder verhaal bij uit m'n hoofd....ontvoering ofzo in scene gezet?
Was een mooie vraag geweest! Even gegoogeld op Jules Croiset:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja zoiets hij wilde aandacht voor iets wat een rel was dat eh?
Ik zit nu idd koppen door elkaar te halen (gelukkig maar, ik had m'n halve puntje tenslotte al binnenquote:
Showroomquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:18 schreef Maes het volgende:
Oooh vreselijk ik zie em zo voor meHij deed met Jan ook die geweldige show met aparte mensen
Kijk meteen maar joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:27 schreef Maes het volgende:
Ik weet het niet, kijk straks nog even. Misschien is de oplossing dan daar. Ik blijf er nu wel de hele tijd aan denken
okequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef Gravedigger het volgende:
De O
Duys schreef in diverse muziekbladen en werd wegens zijn vakkennis uitgenodigd om een optreden van Johnnie Ray voor de AVRO aan te kondigen. Zo maakte hij op 1 juli 1959 zijn debuut als televisiepresentator en volgden er meer opdrachten. In die tijd liet hij zich Willem 'O.' Duys noemen
is wel een goeiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef Gravedigger het volgende:
Een treinkaartje Zandam->Uttrecht?
je kan niet alles verzinnen tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Of vragen kopiëren van een site met quizvragen.
Ja, die is me inmiddels ook tebinnen geschoten. Maar ik laat 'm aan iemand anders, moet weer aan de gang hier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Kingstown het volgende:
....ik had een andere serie eigenlijk als eerste antwoord verwacht.
What's new.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, die is me inmiddels ook tebinnen geschoten. Maar ik laat 'm aan iemand anders, moet weer aan de gang hier.
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef Kingstown het volgende:
What's new.
We hebben pas 1 goed antwoord (dat van jou), dus je kunt nog zonder risico (en met kans op een half punt) een antwoord geven.
quote:
rennecke +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef rennecke het volgende:
hij heeft toch ook gespeeld in murder she wrote
3 goed. De andere 2 zijn van nog eerder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef tong80 het volgende:
When the lady smiles, Twilight zone, Radar love, Long blond animal ?
Beiden niet goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef tong80 het volgende:
Bombay en Give a litte peace of my heart maar die laatste was nog van The Golden Earrings met S volgens mij.
Back Home is goed. cafca +1quote:
Die was ik echt vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Back Home is goed. cafca +1
De laatste die mij dus zelf ook verbaasde, en check hoe jong ze er nog uitzien, was hun allereerste nummer 1 hit in Nederland.
Nee, zijn "memorabele" daad dateert van mei 1981.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef tong80 het volgende:
De jongen die op internet de Arabische revolutie veroorzaakte ?
Dat was dus rond mijn verjaardag en hij is niet langs geweest op mijn feestje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, zijn "memorabele" daad dateert van mei 1981.....
Lockerbie was volgens mij behoorlijk wat later dan 1981.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef Gravedigger het volgende:
Is dat niet die Lockerbee-terrorist?
Dat klinkt religieus....mislukte aanslag op de Paus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef cafca het volgende:
En wellicht is het goed om te weten dat zijn slachtoffer hem zijn daad heeft vergeven
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt religieus....mislukte aanslag op de Paus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou jij die zeep maar en geef mij de Emmentalerquote:
Haha, maar Emmerdale is ook een kaassoort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Hou jij die zeep maar en geef mij de Emmentaler![]()
Zeg schat, denk je dat je me aankanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef Disana het volgende:
In 1982 bereikte Drukwerk de eerste plaats van de Top 40 met Je loog tegen mij. Hoe luiden de derde en vierde regel van het refrein?
Zeker. En Wensleydale ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, maar Emmerdale is ook een kaassoort.
Leuke verpakkingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeker. En Wensleydale ook.
[ afbeelding ]
Wensleydale? Ja, in allerlei variëteiten. Met cranberries erdoor, en zo. Gecaramelliseerde ui. Je mocht proeven in de kaaswinkel. Alle klanten keurig in een rij, allemaal bakjes met stukjes om te proeven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Gravedigger het volgende:
Ooit gegeten? En zo ja, hoe is de smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
En ook niet evenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook....kreeg er meteen jeuk van.
Prachtigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef trabant het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer...
[ afbeelding ]
nog maar 3 te gaan....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Eska het volgende:
Oh dear, dat gaat weer een half puntje worden voor mij.
Het gaat uiteraard om de familie Barbapapa. (Kom op bezoek bij barbapapaaaa, de tijd is zoek bij de familie barbapapaaaa, kom op bezoek bij barbapapa. Kunnen wat ze willen worden, dun, dik of rond, kort vierkant lang.... Of zo.
Mja, en dan die familie dus; barbapapa, barbamama, barbalala, barbabenno, barbabob (die was cool), barbabientje....
Verder kom ik niet.
Het is de jeuk ná 7 jaar relatie (twijfels, is dit het nou?), niet jeuk die 7 jaar duurt.quote:
Barbabas?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Eska het volgende:
Oh dear, dat gaat weer een half puntje worden voor mij.
Het gaat uiteraard om de familie Barbapapa. (Kom op bezoek bij barbapapaaaa, de tijd is zoek bij de familie barbapapaaaa, kom op bezoek bij barbapapa. Kunnen wat ze willen worden, dun, dik of rond, kort vierkant lang.... Of zo.
Mja, en dan die familie dus; barbapapa, barbamama, barbalala, barbabenno, barbabob (die was cool), barbabientje....
Verder kom ik niet.
Aldus wikipedia.quote:* Barbapapa: de protagonist. Hij is roze en meestal peervormig. Barbapapa is geboren uit een roze ei, dit ei lag onder de grond in de tuin van Michiel en Annabel.
* Barbamama: de vrouw van Barbapapa. Ze is zwart van kleur. Samen krijgen ze 7 kinderen die ieder een eigen kleur hebben:
* Barbabee is een gele jongen en houdt van dieren
* Barbalala is een groen meisje en houdt van muziek
* Barbabientje is een oranje meisje en houdt van boeken
* Barbabob is een zwarte harige jongen en houdt van kunst
* Barbabella is een paars meisje en houdt van schoonheid
* Barbabenno is een blauwe jongen en houdt van wetenschap
* Barbaborre is een rode jongen en houdt van kracht en heldendom
Aan welke film van Roger Vadim denk je dan?quote:
Dan help je dus gewoon iemand andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:23 schreef Eska het volgende:
Ik denk 1 boek te weten; Oorlogswinter. Van Jan Terlouw dus.
(Of beter pas antwoorden als het antwoord 'compleet' is? Ik heb best vaak halve antwoorden en ik weet niet of dat misschien vervelend is?)
Oh vandaar, ik luister nooit naar muziekprogramma's. Nou ja heel vroeger wel, Radio Luxemburgquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Kwam geloof ik op dinsdagavond, het eerste en lange tijd enige radioprogramma waar aandacht was voor heavy metal muziek.
Hanneke Kappen? jaartal....pfffff 1981?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Wanneer was de eerste uitzending van Vara's Vuurwerk en wie presenteerde die?
Ik heb als brugpieper trouw geluisterd naar het betonuurtje (1974-1982) van Alfred Lagarde, dat was daarvoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Kwam geloof ik op dinsdagavond, het eerste en lange tijd enige radioprogramma waar aandacht was voor heavy metal muziek.
Welk hardrock programma presenteerde Hanneke Kappen danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Henk Westbroek is goed, maar het was iets later dan 84.
Heb het even opgezocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk hardrock programma presenteerde Hanneke Kappen dan
Oh jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht.
Stampij. Begin jaren 80, dus voor Vara's Vuurwerk en ook Alfred Lagarde was eerder met hardrock/heavy metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |