Ja, dat is hemquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
Etsu , de man die zijn kont afveegt met 20 euro biljetten
Werken. Sparen. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef leeell het volgende:
jongeren die genoeg geld hebben, ik snap dat nooit
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef leeell het volgende:
jongeren die genoeg geld hebben, ik snap dat nooit
ik hou niets over hoor, uitgaan is kk duur, vriendin is kk duur, brommer is kk duurquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werken. Sparen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Vriendin heb ik niet, brommer heb ik niet, uitgaan doe ik om de zoveel tijd, dus logisch, ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hou niets over hoor, uitgaan is kk duur, vriendin is kk duur, brommer is kk duur
klaar
Ik ook alleen geef ik nog meer uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik wel
Maar krijg zelf wel best veel door mijn ouders betaald
Ik vraag mijn ouders nooit om geld hoor maar ze betalen bijv. wel mijn studiequote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mensen die niet alles zelf moeten betalen.... Maken me jaloers.
Zou jij het afwijzen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
Achja, je hebt van die mensen die werkelijk alles krijgen. Kijk naar Ezell.
Inderdaad, de volle 318 per maand thuiswonendquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig compenseert de overheid mij met aanvullende beurs.
nee, edoch is het niet echt goedquote:
waarom opeensquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit jaar moet ik wel zelf mn studie betalen. Arme ik.
Hier ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Inderdaad, de volle 318 per maand thuiswonend
Ja later zul je het ook allemaal zelf moeten betalenquote:
Schulden hoef je niet te hebben als je gewoon let op je uitgaven en niet op je luie reet blijft zitten. Het ligt toch echt aan jezelf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja later zul je het ook allemaal zelf moeten betalen
Maar wel fijn dat je tot die yijd geen schulden hebt
Doe normaal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schulden hoef je niet te hebben als je gewoon let op je uitgaven en niet op je luie reet blijft zitten. Het ligt toch echt aan jezelf.
Let jij maar eens op hoe duur studeren is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schulden hoef je niet te hebben als je gewoon let op je uitgaven en niet op je luie reet blijft zitten. Het ligt toch echt aan jezelf.
Boeken en studiegeld. Alcohol e.d heb je zelf in de hand.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Let jij maar eens op hoe duur studeren is.
Ligt ook eraan welke studie je doet. Sommige ben je veel meer tijd mee kwijt dan anderequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik maar 97 zou krijgen (of iets in die richting) maar ik zie net dat ik 272 heb gekregen.quote:
Is onderhand al 1500 euro aan opgegaan, gelukkig betalen mijn ouders mijn eerste jaar collegegeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeken en studiegeld. Alcohol e.d heb je zelf in de hand.
Geen collegegeldkrediet of lening?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik maar 97 zou krijgen (of iets in die richting) maar ik zie net dat ik 272 heb gekregen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HAHA NU KAN IK NA M'N TENTAMENS WEER KKHARD GAAN ZUIPEN WANT IK HEB NU PECUNIA ALS EEN DOLLE STIER
Ik durf nooit te kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet echt wat vaker naar m'n rekening kijken, ik liep dus echt gruwelijk achter.
Niet echt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Kaasrol het volgende:
Ach, Etsu is gewoon een naïeve middelbare scholier. Hij zal het vanzelf wel zien.
Verklaar.quote:
Ik wist echt niet dat ik zoveel stufi kreeg. Ik begon al zuinig te worden, maar nu kan ik weer gewoon zuipen wanneer ik wil. Genot.quote:
Begin er dan niet over.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is rijk want hij werkt en de rest van de studenten niet blijkbaar.
zal wel zoiets zijn jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is rijk want hij werkt en de rest van de studenten niet blijkbaar.
Respect, dat wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
Heb echt knakerveel gewerkt in de vakantie, maar 't is er echt snel doorheen gegaan. Boeken, collegegeld. Is echt veel geld helaas. En ja, ik heb ook aan andere dingen uitgegeven, maar goed, dat moet ook kunnen, anders heb je echt een kuttijd.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het naar voor jullie wel hoor.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb mijn eerste jaar collegeld van mijn moeder geleend.
Moet je nagaan, geleend van je ouders.
Klopt. Maar dan heb je wel een saaie studententijdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Kaasrol het volgende:
Dus nee, niet iedereen kan schulden voorkomen door slim om te gaan met geld.
Daar is inderdaad totaal niet over nagedacht. Echt belachelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
Vooral die reiskosten hakten er trouwens wel in. Vind het nog steeds ontzettend raar dat je geen ov hebt in september als je na 1 juli achttien bent geworden.
precies, ik zit op het HBO voor een diploma, maar ook om gewoon een geweldige studententijd te hebben, tot nu toe gaat dat bestquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan heb je wel een saaie studententijd
Hoe bedoel je..? Ik bedoel te zeggen dat ik, zelfs als ik enorm nauw op mijn geld zou letten, het niet zonder schulden zou redden. Moet je nagaan als ik nou ook nog eens probeer er wat leuks van te maken, ongehoord zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan heb je wel een saaie studententijd
Is toch meer dan driehonderd euro hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vreselijk, je krijgt geen extra geld een maand lang. Hoe durven ze.
trollquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat wilde je met dat geld gaan doen dan? Opzuipen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is toch meer dan driehonderd euro hoor.
Ik ga niet eens happen ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zoals ik al eerder zei, je onderschat de kosten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat wilde je met dat geld gaan doen dan? Opzuipen?
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, je onderschat de kosten.
Oh dan las ik verkeerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je..? Ik bedoel te zeggen dat ik, zelfs als ik enorm nauw op mijn geld zou letten, het niet zonder schulden zou redden. Moet je nagaan als ik nou ook nog eens probeer er wat leuks van te maken, ongehoord zeg![]()
quote:
quote:nietes
quote:welles
Wat is daar mis meequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij begint met dingen beweren waarvan je totaal geen weet hebt hoe het bij mij zit, hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wees blij dat je ouders genoeg verdienen om je überhaupt te kunnen steunen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dit is niks trol, serieus. Je krijgt extra geld, en dan moet je niet huilen dat je het een maandje niet krijgt. Wees blij je dat je wat krijgt.
Onzin. Het is geen extra geld. Het is een investering in kennis, die gebruikt wordt om in al die jaren werken na je studie de overheid ruimschoots terug te betalen in vorm van belasting.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dit is niks trol, serieus. Je krijgt extra geld, en dan moet je niet huilen dat je het een maandje niet krijgt. Wees blij je dat je wat krijgt.
Dat wordt hij niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wees blij dat je ouders genoeg verdienen om je überhaupt te kunnen steunen.
Mijn ouders geven niks, nul komma niks. Hebben ze nog nooit gedaan ook. Ik verdien alles zeg, hou geen zak over.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wees blij dat je ouders genoeg verdienen om je überhaupt te kunnen steunen.
Sommige mensen zien dat zo. En daar ben ik fel op tegen. Laat me.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef leeell het volgende:
impliceren dat geld nutteloos is, kom op man
alsof het alleen goed is om van te zuipen, oke het is wel een primaire uitgave maar nog
Jij onderschat op jouw beurt de kosten van studeren. Ik was alleen al aan OV 60 euro per week kwijt in september, en ik heb slechts de verplichte boeken voor dit blok gekocht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij begint met dingen beweren waarvan je totaal geen weet hebt hoe het bij mij zit, hoor.
Klopt wel in veel andere landen krijg je niks en kost je studie meerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh, dat heb ik niet gelezen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mijn ouders geven niks, nul komma niks. Hebben ze nog nooit gedaan ook. Ik verdien alles zeg, hou geen zak over.
Nogmaals: nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij onderschat op jouw beurt de kosten van studeren. Ik was alleen al aan OV 60 euro per week kwijt in september, en ik heb slechts de verplichte boeken voor dit blok gekocht.
Vertel me dan hoe je kunt weten hoe duur alles wel niet is.quote:
Ben ik niet duidelijk genoeg ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vertel me dan hoe je kunt weten hoe duur alles wel niet is.
+1quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben blij dat ik geen geldzorgen heb.
Was ik ook, twee maanden terug. Ik wil die tijd terugquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kristalhelder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kristalhelder.Tja, ik vind al dat ik teveel verteld heb. Hoe jij dat interpreteert en opvat, is jouw zaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geldzorgen niet echt, ik hou gewoon niets overquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben het met je eens hoor, ik bedoelde dat ik ook geen geldzorgen hebquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee is echt zo. Ik vind dat zo naar als ik die verhalen hier lees.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu zn ouders zijn drugsdealers.
Australië, 1800ek per maandquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb nog nooit geldzorgen gehad. Maar geef dan ook niet veel uit. Tot een week of 2 geleden dan, vanaf nu gaat het hard
Nee, serieus, je hebt nergens gezegd hoe je een beeld hebt van hoe duur een gemiddeld studentenleven is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, ik vind al dat ik teveel verteld heb. Hoe jij dat interpreteert en opvat, is jouw zaak.
Dat kan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, serieus, je hebt nergens gezegd hoe je een beeld hebt van hoe duur een gemiddeld studentenleven is.
baasquote:
Dat niet eens. Ik geef het echt bijna nooit uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
geldzorgen niet echt, ik hou gewoon niets over
Ja nee weet ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, ik bedoelde dat ik ook geen geldzorgen heb
Komt goed met jouquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar KB, ik wil het nog geen geldzorgen noemen. Het is even roeien met de riemen die je hebt, vooral nadat collegegeld een halve maand geleden er af is geschreven. Ik heb er voor gekozen om dit in 1x te doen, omdat ik daar de mogelijkheid voor had. Goed, nu is het wat krapjes komende 2 weken, maar dan weer loon.
Bij deze beschouw ik de discussie als gewonnen dan.quote:
Nee. Vind ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij deze beschouw ik de discussie als gewonnen dan.
Dan moet je maar wat helderder zijn.quote:
daquote:
Helderder kan niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef Kaasrol het volg`ende:
[..]
Dan moet je maar wat helderder zijn.
Zeker doen, je kan zo 25dollar per uur krijgen daarquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb geen zin om 3000 euro armer terug te komen, dus er moet ook zeker gewerkt worden.
ja, als je het ff opzoekt een keerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet bedrag niet precies, dacht zestig euro. Contant he?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je bent zo helder als mist in een gebergte.
KB snapt mij wel, dat weet ik gewoon. Zal wel aan het geslacht liggen dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je bent zo helder als mist in een gebergte.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
KB snapt mij wel, dat weet ik gewoon. Zal wel aan het geslacht liggen dan.
Jammer meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
vind veel snoepjes lekker, m.u.v. deze
Dus we gaan wel bij bagels & beans eten?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
Was het eerlijk gezegd helemaal vergeten.Financiële meevaller dit.
Kan zelfs trakteren zo te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus we gaan wel bij bagels & beans eten?!
Klinkerbotsing wel, dat is haar levensdoel meen ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie willen massaal in de dagtop 10 of wat?Godverdomme man.
PM hem je rekeningnummer, dan heb je het morgen, die gozer heeft ongelimiteerd geldquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie willen massaal in de dagtop 10 of wat?Godverdomme man.
Ah nice doen we.quote:
Dit:quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo'n vies goedkoop ontbijtje?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus we gaan wel bij bagels & beans eten?!
Nee man.quote:
NEE.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkerbotsing wel, dat is haar levensdoel meen ik.
Oké, heeft geen haast hoor. Wat is zijn gebruikersnaam?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
PM hem je rekeningnummer, dan heb je het morgen, die gozer heeft ongelimiteerd geld
Weet jij wat beters? ZEG HETquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo'n vies goedkoop ontbijtje?.
last.fm gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, heeft geen haast hoor. Wat is zijn gebruikersnaam?
Ha, Klinkers woorden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo'n vies goedkoop ontbijtje?.
Leg het dan uit voor ons nederig volk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb wel vaker ervaren dat mannen niets van snapten en vrouwen wel.
Je weet dat ik een negroïde vrouw ben hé?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in, ik ga zo slapen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Leg het dan uit voor ons nederig volk.
Tof. Bevalt dat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je weet dat ik een negroïde vrouw ben hé?
ok.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij deze beschouw ik de discussie als gewonnen dan.
okequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef tdrone het volgende:
Ben 1 keer bij b&b geweest lekkere chocomel daar
Slecht excuus dan wel. Doe eens normaal man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik ga slapen?Dacht het even niet.
Je kreeg warme melk en en blok chocola aan een stok. Die moest je in de melk dippenquote:
eensquote:
Dat jij nou van harige tonijn houdt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vond het best duur.Broodje voor 7 euro, met viese tonijn nota bene!
Het is 's ochtends he. ontbijt. En duur kunnen we niet gebruiken man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo niet?. Als ik tijd heb binnenkort gaan wij wel naar zo'n duurder tentje.
.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Slecht excuus dan wel. Doe eens normaal man.
Subway in de buurt van de universiteit.quote:
Tof!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
Je kreeg warme melk en en blok chocola aan een stok. Die moest je in de melk dippen
Ja weet ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is 's ochtends he. Vóór mijn college. En duur kunnen we niet gebruiken man.
Ja dit ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, ontbijten bij SubwayVolgens mij ga ik dan dood.
Jammer wel. Dat je dan een collega hebtquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja weet ik.. Daarom ga ik niet mee, ik heb gewoon collega 's ochtends dan.
.
Nederland hè.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Amerikaanse subway was retegoedkoop. Nederlandse prijzen zijn minder.
BEN BENIEUWDquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja dit ja.Ontbijt sowieso nooit, dus Klinker, dat wordt wat.
Haha, dat was mijn ontbijt een keer tijdens de TIK-week, met een ferme kater. De broodjes hebben wel eens beter gesmaakt dan toen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, ontbijten bij SubwayVolgens mij ga ik dan dood.
Ja.quote:
Ja nou, die vervelende e en a zitten ook zo dicht naast elkaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer wel. Dat je dan een collega hebt
5 dollar voor footlongquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Amerikaanse subway was retegoedkoop. Nederlandse prijzen zijn minder.
ik lachte wel hardop hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja nou, die vervelende e en a zitten ook zo dicht naast elkaar..
Berijpalijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja nou, die vervelende e en a zitten ook zo dicht naast elkaar..
Nieuwe halenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar mijn kersjes zijn op, wat te doen wat te doen.
jaloezie alomquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
5 dollar voor footlongWas daar twee keer per dag op een gegeven moment
Ja, die gehakbalnogwatnogwat subway was ook 5 dollar voor een footlong. Bohquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
5 dollar voor footlongWas daar twee keer per dag op een gegeven moment
Gewoon sub of the monthquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja, die gehakbalnogwatnogwat subway was ook 5 dollar voor een footlong. Boh
Sorryyy, beter dan de rel van vannacht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
Jammer dat Klinker een hele voedseldiscussie heeft ontketend.
Onacceptabel gewoon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
Oh sorry. Was jouw haat voor voedseldiscussies alweer vergeten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
oneensquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorryyy, beter dan de rel van vannacht.
Kwalijke zaak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oh sorry. Was jouw haat voor voedseldiscussies alweer vergeten.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef Splutje het volgende:
Tering, Geraldine die net met een geile lesbo staat te tongen
Nice!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
Nou, mijn bijdrage bij wijze van tegemoetkoming:
[ afbeelding ]
Dat weet leeell natuurlijk allang met al die keyloggers.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik krijg nog een DM van GlowMouse, hij zou erop terug komen.
En dan smelt de kaas, loopt over het broodje, en dan zegt het broodrooster boem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
Nou, mijn bijdrage bij wijze van tegemoetkoming:
[ afbeelding ]
Om wederom onbeschaamd te kopiëren: slim beleggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En dan smelt de kaas, loopt over het broodje, en dan zegt het broodrooster boem.
de anticipatie is moordendquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik krijg nog een DM van GlowMouse, hij zou erop terug komen.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Om wederom onbeschaamd te kopiëren: slim beleggen.
ook wel benieuwd wat voor straf er op speculatie staatquote:
Met een houten plank?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Billenkoek. Daar pleitte ik voor.
Lekker, kom maar op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Billenkoek. Daar pleitte ik voor.
Spannend! Van waar ga je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
14:00, rijd zo rond 9-10 uur van huis weg
Klapjes? Ik doe meer dan klapjes met een lekker setje billen hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
Ik stel voor dat Breezerslet17 paar klapjes verkoopt aan leeell's billen.
Heb je leeells billen weleens bewonderd dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klapjes? Ik doe meer dan klapjes met een lekker setje billen hoor.
Doeinquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA DOEI!![]()
Koekjes, veel sterkte met het vliegen en veilige vlucht alles!
Hoe laat ga je slapen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
14:00, rijd zo rond 9-10 uur van huis weg
Nee, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je leeells billen weleens bewonderd dan?
Wel filmpjes maken hoor, we willen het zien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, maar wat niet is kan nog komen.
TR gemachtquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, maar wat niet is kan nog komen.
Maar om dan te gaan FOK!'en.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
Je zal nog wel internet weten te vinden om af en toe te checken toch?
Wel duur in Australiëquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
Je zal nog wel internet weten te vinden om af en toe te checken toch?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zal vast zo nu en dan de SC nog wel eens checken. Ik denk op dezelfde manier als in Tjechië, dus een uurtje per week ofzo. Net zoals de rest van de reis staat ook dat nog niet vast
Hoezo weet je dat niet? En dat boeit niet zo heel veel hoor. Zeg gewoon dat je het niet weetquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Het enige waar ik van baal is dat ik niet weet in welk hostel ik zit, en ik niet weet welk adres op mijn adreslabel moet staan
trustenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer de hele dag leren.
Welk hostel?lquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bingo. Na een uur zoeken. Stond in een of ander mailtje.
wat ie van de rel vondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |