Dat is toch de bedoeling van kerst? De geboorte van Jezus vieren in de kerk?quote:
Mag jij ook meegourmetten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
Misschien woon ik tegen die tijd al in Amsterdam.
Ook op zoek?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
Misschien woon ik tegen die tijd al in Amsterdam.
slotjequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Splutje het volgende:
Gewoon de sfeer van kerstPure gezelligheid, hopelijk sneeuw en prima uitgaansavonden
Nee, sneeuw is het beste wat er is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knaker sneeuw mag van mij wegblijven.Mensen die moeten reizen zijn hier altijd de dupe van.
Kutbussen die niet rijden, kuttreinen die niet rijden, alles is kut met sneeuw. Tenzij je binnen zit.
Blaadjes mogen voor de verandering ook wel eens aan de bomen blijven hangen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knaker sneeuw mag van mij wegblijven.Mensen die moeten reizen zijn hier altijd de dupe van.
Kutbussen die niet rijden, kuttreinen die niet rijden, alles is kut met sneeuw. Tenzij je binnen zit.
Ja, ik ook, al is het een verwaarloosbare afstand.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van die trein de hele tijd
Zo true.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
niet herkenbaar probleem gelukkigquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, hoorcollege Oudemanhuispoort en werkgroep Spinhuis4quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geesteswetenschappen toch? Bungehuis, PC Hoofthuis, heb je daar weleens college?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:07 schreef Splutje het volgende:
Ik elke keer 50 minuten, +van en naar Centraal
Media en Cultuur werd in mijn tijd daar ook gegeven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Ah, oké. Wel faculteit der geesteswetenschappen toch? Ik zit regelmatig in dat atrium bij Oudemanhuispoort. Grappig wel. Dacht dat daar rechten werd gegeven.
Rechten ook jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Ah, oké. `Ik zit regelmatig in dat atrium bij Oudemanhuispoort. Grappig wel. Dacht dat daar rechten werd gegeven.
Waar kom je vandaan? Ik ben gelukkig wel binnen 5 minuten met de fiets bij de uniquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ook zoiets.
En dan nog een 20-30 min met de tram.
DM.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Ik ben gelukkig wel binnen 5 minuten met de fiets bij de uni
moet.......inhouden.......quote:
hoi.quote:
Wat zijn we allemaal weer aardig voor elkaar vandaag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg een spastische aanval jij
quote:
bring it on !!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik haat de hele wereld
kb vs the world
Uit je raam een sjekkie rokenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:21 schreef leeell het volgende:
aankleden, naar buien sjekkie doen, of klaar voor vandaag,
dilemma's alom
quote:
jij bent uitgenodigd op de bruiloftquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef Dastan het volgende:
Sowieso echt een FOK!-familie als Klinker en Piraat gaan trouwen.
denken dat dat doorgaat als R_R en ik in haar leven komenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef Dastan het volgende:
Sowieso echt een FOK!-familie als Klinker en Piraat gaan trouwen.
R_R heb ik al eens gemeet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
denken dat dat doorgaat als R_R en ik in haar leven komen
Dat zou wel leuk zijn ja. Ga ik uiteraard strooien met allerhande pijnlijke anekdotes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent uitgenodigd op de bruiloft
wat leuk !quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent uitgenodigd op de bruiloft
Niet. Weer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Ezell het volgende:
Bijna kerst? Dat duurt nog wel een tijdje hoor.
deze UI is beterquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Ezell het volgende:
Bijna kerst? Dat duurt nog wel een tijdje hoor.
Ah nee he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn ja. Ga ik uiteraard strooien met allerhande pijnlijke anekdotes.
Straks denken ze Stormfront. Je kunt beter eerlijk zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah nee he.
Laatst vroegen een paar meiden waar ik Jan van kende.Dus ik zeg internet. Zeggen ze waar dan? Ik zo: Van een forum. Welk forum dan? Ik zo van ehehehe ja. En toen zeiden ze: Jaaa als jullie gaan trouwen komt het toch boven water dus zeg het nou maar.
Maar ik was standvastig en zei niks. HA.
forum martijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Straks denken ze Stormfront. Je kunt beter eerlijk zijn.
medisch forumquote:
Kindertentquote:
dejimachanquote:
We leerden elkaar kennen in een random topic met nog een aantal mensen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:32 schreef ThaTim het volgende:
van welke sc kennen KB en Piraat elkaar eigenlijk?
Stalk mn zusje niet zo zeg!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
KB! Je zusje zit in de klas met een paar oud-klasgenoten van mij.
Waar en hoelaatquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:59 schreef ThaTim het volgende:
Ben tv kijken weg doei.
Vergeet niet te kijken naar Kwestie van Kiezen met Johan Derksen!
Goede tip.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:59 schreef ThaTim het volgende:
Ben tv kijken weg doei.
Vergeet niet te kijken naar Kwestie van Kiezen met Johan Derksen!
Lekker op smurfin liggen jajaja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]Welke van de 2 moet ik meenemen? Kan niet kiezen.
Ook van smurfin?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
Hey ik heb ook zo'n dekentje liggen hier
Ja, en JungleBook en Superman en een rozequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook van smurfin?Want dan heb je die binnenkort niet meer.
Ik lig meestal onder superman hoor die smurfin pak ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het feit dat Jan onder smurfin ligt maakt me heel jaloers.
Bah ik wil het niet weten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik lig meestal onder superman hoor die smurfin pak ik niet
Heeft te maken met bedbugs en hygiëne. Maar ik had ook een slaapzak bij me, 3x gebruikt omdat we in de auto sliepen. Weet niet of jij dat van plan bentquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ach nee noh, is maar een dun dekentje van 200 gram. Heb ook gewoon een slaapzak en een hoeslaken. Maar waarom zijn slaapzakken verboden dan in hostels? Lijkt me juist besparend in kosten voor uitwassen beddengoed.
Hoi, afspreken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik lig onder smurfin, hoe nichterig is dat?
Heb je het tegen mij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef Splutje het volgende:
Heb je nog nooit bij hem in bed geslapen dan?
Ah vandaar. Hoe lang en wanneer ben jij geweest danquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heeft te maken met bedbugs en hygiëne. Maar ik had ook een slaapzak bij me, 3x gebruikt omdat we in de auto sliepen. Weet niet of jij dat van plan bent
Hoevaak slaap jij met fokkers?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef Splutje het volgende:
Heb je nog nooit bij hem in bed geslapen dan?
Heb gereisd van januari tot eind juni, eerste 3 maanden in Australië. Alles tussen Melbourne en Cairns geweest. Maar 9 kilo is nice man, ik ging weg met 12 en vriend van me met 17 ofzo. Je gaat echt blij zijn dat je zo licht bepakt bentquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ah vandaar. Hoe lang en wanneer ben jij geweest dan? En mijn slaapzak +hoeslaken weegt nog geen kilo en kostte nog geen 20 euro. Dus als de kilo meezeulen me niet bevalt dump/verkoop ik hem wel ergens. Verder net mijn backpack gewogen, 9.3 kilo! En mijn gewone rugzak zo rond de 5.
Aha... okquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee joh ben je gek? Jan en ik hebben internetverkering.
Licht tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb gereisd van januari tot eind juni, eerste 3 maanden in Australië. Alles tussen Melbourne en Cairns geweest. Maar 9 kilo is nice man, ik ging weg met 12 en vriend van me met 17 ofzo. Je gaat echt blij zijn dat je zo ligt bepakt bent
Hihihi gekkie..quote:
Wtf is er mis met mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Licht toch
[..]
Hihihi gekkie..FOK!kers in het echt meeten...
hoe komt je mattie aan 17 kilo!? Ik heb 6 T-shirts, 2 spijkerbroeken, een zwembroek, 3 korte broeken 10x ondergoed, een jas, toiletspul, EHBO-setje, slaapzak en 2 truien, en kom nooit aan 17 kiloquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb gereisd van januari tot eind juni, eerste 3 maanden in Australië. Alles tussen Melbourne en Cairns geweest. Maar 9 kilo is nice man, ik ging weg met 12 en vriend van me met 17 ofzo. Je gaat echt blij zijn dat je zo ligt bepakt bent
Niks?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wtf is er mis met mij![]()
En eens, maar ik snap nog minder van een internetrelatie
Nee dat soort fouten zijn debielquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks?Iedereen maakt fouten. Ik ben gewoon een spellingsnazi.
is toch spannend, voor de cam kusjes geven enzo hihihi.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee dat soort fouten zijn debiel
Nja ieder z'n ding zullen we maar zeggen
Klaagbaakquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Rustig maar hoor je hoeft niet zo boos te worden op jezelf. GELUKKIG ZIT JE NIET IN KLAAGBAAK HE HA HA HA DAN HADDEN ZE JE HELEMAAAAL ZWART GEMAAKT!!!
Ik was ook sarcastischquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf een KLB-ganger hoor als ik je PoHi zo bekijk.![]()
Nee want dan trap je er niet meer inquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik trapte erin. Volgende keer smileys gebruiken aub.
Ik ben de makkelijkste persoon om te trollen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee want dan trap je er niet meer in
En ik ben een zeer ervaren trollquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben de makkelijkste persoon om te trollen.Ik hap veel te snel ook.
Toch kan je er zelf ook wat van. Splutje geloofde je ook nog.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben de makkelijkste persoon om te trollen.Ik hap veel te snel ook.
Nou. Jij trapte in mijn troll dat ik een internetrelatie had met Jan.quote:
Hihi inderdaad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch kan je er zelf ook wat van. Splutje geloofde je ook nog.
Sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou. Jij trapte in mijn troll dat ik een internetrelatie had met Jan.
[..]
Hihi inderdaad.Wat ben ik goed.
Gefeliciteerd. Maar ik had weinig reden om het niet te geloven toch. En dat maakt mij geen minder goede trollquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou. Jij trapte in mijn troll dat ik een internetrelatie had met Jan.
[..]
Hihi inderdaad.Wat ben ik goed.
Deze man, vol lof altijd.quote:
Bedankt. True. Ok.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maar ik had weinig reden om het niet te geloven toch. En dat maakt mij geen minder goede troll
Niet meer dan terecht, al die lof.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze man, vol lof altijd.![]()
[..]
Bedankt. True. Ok.
Ik zag dit net op tvquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg dit toegestuurd gekregen.![]()
Van Kz.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hedde gij da toegestuurd gekregen gehad ja?
We hebben elkaar leren kennen via FOK!, dat wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zag dit net op tvMaar hoe zit jullie relatie wel dan? Jullie kenden elkaar gewoon al RL?
Dat verdient ook wel een huillachje vind ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We hebben elkaar leren kennen via FOK!, dat wel.
Tjaa hij staat al uren op nederland 3 toch :$ :$ te lui om te zappenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je alleen thuis zet je dat aan. A zemmel ik ken je niet meer.
Hoezo? Ieder z'n eigen ding toch? De een ontmoet elkaar via het werk, de ander via een datingssite en de ander wordt gekoppeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat verdient ook wel een huillachje vind ik
gewoon wegblijven van de nederchans en de andere chans ( 2/4 etc)quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
omg wat is deze
/b/illekeurig, serieus?
Mag ik dan een huillachje feven voor jou bekrompen denkbeeldquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Puur mijn meningquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Ieder z'n eigen ding toch? De een ontmoet elkaar via het werk, de ander via een datingssite en de ander wordt gekoppeld.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Splutje het volgende:
Ik vind dat wel een leuk programma eigenlijk
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hey, long time no see!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
Mag ik dan een huillachje feven voor jou bekrompen denkbeeld![]()
Ik heb altijd gelijk, behalve als ik het niet heb dan maar dat terzijde. En tuurlijk, jouw mening, maar meteen emo.giffen is ook weer zoiets.quote:
Zo weinig?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef Splutje het volgende:
Jullie mogen mij ook gewoon huillachjes geven hoor
Onterechte constatering, iets met hiërarchiequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef Splutje het volgende:
Jullie mogen mij ook gewoon huillachjes geven hoor
Doe normaal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
Onterechte constatering, iets met hiërarchie
dat niet erkennenquote:
zeker op plek 1 in dagcijfersquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb veel gepost vandaag, een hele SC vol denk ik.
En vanaf vandaag Klinkerbotsing.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat is standaard Coban, rezania, marokkaansekip, chocolate-girl, willekeurige volgorde
Oh, de ODUWO kliek.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat is standaard Coban, rezania, marokkaansekip, chocolate-girl, willekeurige volgorde
Oh jee, hoe?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nope, morgen bestaat dit account 1 jaar en dan ga ik opnieuw beginnen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nope, morgen bestaat dit account 1 jaar en dan ga ik opnieuw beginnen.
Echt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
Daar hebben we Breezersletje die mij lastig zat te vallen via WhatsApp.
Is wel een leuke toch.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
Ga je dan Medeklinkerbotsing heten, Klinker?
Geen idee hoor, misschien, lijkt me leuk.quote:
Wat? Helemaal niet. Was jij diegene waarmee ik samen met Dastan aan het praten was?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
Misschien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat? Helemaal niet. Was jij diegene waarmee ik samen met Dastan aan het praten was?
Waarom geef je die nicht dan je nummerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
Heb ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom geef je die nicht dan je nummer
Doe normaal gek. Hij valt alleen op mannen, dat maakt hem niet meteen een nicht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongeman.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij vroeg hoe Dastan was, en ik antwoordde met vierkant?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaal gek. Hij valt alleen op mannen, dat maakt hem niet meteen een nicht.
herkenbare vraag van Etsuquote:
Ja. En ik had door het dat KB niet was, toen dacht ik; met wie the fuck zit ik nu weer te praten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij vroeg hoe Dastan was, en ik antwoordde met vierkant?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaal gek. Hij valt alleen op mannen, dat maakt hem niet meteen een nicht.
Dan koop je zo'n apparaat, waarna je het kan installeren en met 'nichten' kan WhatsAppen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
Ik kan dat toch niet installeren want ik heb niet zo'n apparaat daarvoor
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
Ik kan dat toch niet installeren want ik heb niet zo'n apparaat daarvoor
Heel burgerlijk, alle vier dezelfde telefoon. Zo burgerlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Haal een HTC Dastan, aanrader van KB, Jan en mij,.
Valt meequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel mij meerZe lijkt me heel grappig.
WhatsAppen. En lekker Fok!ken onderweg zodat je niks hoeft te missen van je favoriete SC.quote:
Valt allemaal reuze mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Duur abonnement, überhaupt een abonnement.
quote:
Schooierquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Dat dacht ik ook, maar in Februari zag ik het licht. Mijn trouwe Nokia van 5 jaar oud heb ik nogsteeds, maar een smartphone is gewoon handig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Niet het woord hip gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
Agh, Klinkerbotsing en ik zijn tenminste hip om WhatsApp te hebben.
Batterij gaat dan ook zo snel op. Nu doe ik twee weken met de batterij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar in Februari zag ik het licht. Mijn trouwe Nokia van 5 jaar oud heb ik nogsteeds, maar een smartphone is gewoon handig.
Wel als je hem hele tijd uit hebt staan, ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Batterij gaat dan ook zo snel op. Nu doe ik twee weken met de batterij.
Dat vind ik best wel veel eigenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
40 euro per maand kwijt zijn aan abonnement en dat duur vinden.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je hem hele tijd uit hebt staan, ja.
Gewoon even aan de lader terwijl je slaap, geen probleem dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
ga drugs dealen met je schoonfamiliequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef leeell het volgende:
ik heb geen geld voor dat soort dingen hoor
Vanwaar dat vraagtekentje?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef leeell het volgende:
Dit is wel een nadeel ja, mijn batterij gaat een halve dag meequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Liever hip zijn en erbij horen met zo'n smartphone, dan jezelf bezatten in een kroeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
Veertig euro per maand, dat zijn toch twee kroegavonden.
wat doe je omgquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind 40 euro per maand ook best heel erg prijzig.
Bijlenen, maakt het leven zoveel mooierquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef leeell het volgende:
Ik hoef er niet zo goed op die manier bij te horen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever hip zijn en erbij horen met zo'n smartphone, dan jezelf bezatten in een kroeg.
Troll je nu?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever hip zijn en erbij horen met zo'n smartphone, dan jezelf bezatten in een kroeg.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ik had het over je hip zijn en erbij horen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan die 40 euro makkelijk missen, dus care.
En iPhone is het waard
Oh.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had het over je hip zijn en erbij horen.Kom op Etsu...
Volgens mij hebben wij dezelfde. Heb vorige week een tijdelijke gehaald in de mediamarktquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
Ik heb wel een zaklamp en sprekende klok op mijn telefoon.
Ik heb ook een zaklamp.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
Ik heb wel een zaklamp en sprekende klok op mijn telefoon.
Ik gniffelde, best hard,quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
40 euro, dat heb ik niet eens meer op mijn rekening staan..
ik heb het goedkope alternatief...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan die 40 euro makkelijk missen, dus care.
En iPhone is het waard
Nokia 1616. Op m'n studie zie je het gros daar trouwens mee lopen. Dus eigenlijk hoor ik er nu juist bij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde. Heb vorige week een tijdelijke gehaald in de mediamarkt
En we hebben ook een sprekende klok als we willen. Maar jij lacht me uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ook een zaklamp.
[..]
Ik gniffelde, best hard,whihihi.
1000 apparaten bij je dragen terwijl iPhone álles in één is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb het goedkope alternatief...
Ipod touch en goedkope telefoon
dan ga ik bijlenen om een vriendin te kunnen betalen, trieste zakenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bijlenen, maakt het leven zoveel mooier
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En we hebben ook een sprekende klok als we willen. Maar jij lacht me uit..
Ik weet niet eens het nummer, gewoon eentje van 25 euro in een klein groen doosje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nokia 1616. Op m'n studie zie je het gros daar trouwens mee lopen. Dus eigenlijk hoor ik er nu juist bij.
Dat is hem ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet niet eens het nummer, gewoon eentje van 25 euro in een klein groen doosje.
Nogmaals, ik ga niet met je naar bed voor 100 euro.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik vond het gewoon grappig sorry. Mn aanbod staat nog steeds!
quote:
Zo moet je dat niet zien natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef leeell het volgende:
[..]
dan ga ik bijlenen om een vriendin te kunnen betalen, trieste zaken![]()
En 1000x zo duurquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
1000 apparaten bij je dragen terwijl iPhone álles in één is.
Jeetje, Jan leest mee hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga niet met je naar bed voor 100 euro.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
Die zaklamp is best handig trouwens. In het donker makkelijk het sleutelgat van de schuurdeur vinden
Heeft me geholpen toen ik 5 weken in *censuur* was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
Die zaklamp is best handig trouwens. In het donker makkelijk het sleutelgat van de schuurdeur vinden
Wist je trouwens dat je twee keer op het knopje naar boven kunt drukken om die zaklamp aan te krijgen? Heel handig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
Je hebt nog gelijk ook, dat wist ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je twee keer op het knopje naar boven kunt drukken om die zaklamp aan te krijgen? Heel handig.
Zo mag ik het horen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
Etsu , de man die zijn kont afveegt met 20 euro biljetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |