Dat is toch de bedoeling van kerst? De geboorte van Jezus vieren in de kerk?quote:
Mag jij ook meegourmetten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
Misschien woon ik tegen die tijd al in Amsterdam.
Ook op zoek?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
Misschien woon ik tegen die tijd al in Amsterdam.
slotjequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Splutje het volgende:
Gewoon de sfeer van kerstPure gezelligheid, hopelijk sneeuw en prima uitgaansavonden
Nee, sneeuw is het beste wat er is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knaker sneeuw mag van mij wegblijven.Mensen die moeten reizen zijn hier altijd de dupe van.
Kutbussen die niet rijden, kuttreinen die niet rijden, alles is kut met sneeuw. Tenzij je binnen zit.
Blaadjes mogen voor de verandering ook wel eens aan de bomen blijven hangen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knaker sneeuw mag van mij wegblijven.Mensen die moeten reizen zijn hier altijd de dupe van.
Kutbussen die niet rijden, kuttreinen die niet rijden, alles is kut met sneeuw. Tenzij je binnen zit.
Ja, ik ook, al is het een verwaarloosbare afstand.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van die trein de hele tijd
Zo true.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
niet herkenbaar probleem gelukkigquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, hoorcollege Oudemanhuispoort en werkgroep Spinhuis4quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geesteswetenschappen toch? Bungehuis, PC Hoofthuis, heb je daar weleens college?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:07 schreef Splutje het volgende:
Ik elke keer 50 minuten, +van en naar Centraal
Media en Cultuur werd in mijn tijd daar ook gegeven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Ah, oké. Wel faculteit der geesteswetenschappen toch? Ik zit regelmatig in dat atrium bij Oudemanhuispoort. Grappig wel. Dacht dat daar rechten werd gegeven.
Rechten ook jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Ah, oké. `Ik zit regelmatig in dat atrium bij Oudemanhuispoort. Grappig wel. Dacht dat daar rechten werd gegeven.
Waar kom je vandaan? Ik ben gelukkig wel binnen 5 minuten met de fiets bij de uniquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ook zoiets.
En dan nog een 20-30 min met de tram.
DM.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Ik ben gelukkig wel binnen 5 minuten met de fiets bij de uni
moet.......inhouden.......quote:
hoi.quote:
Wat zijn we allemaal weer aardig voor elkaar vandaag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg een spastische aanval jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |