Dat heeft ie nu ook. What's the difference?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Floris, die vent blijft gewoon ondanks dat ie SYTYCD gewonnen heeft. Stel dat Virgil had gewonnen. Dan had ie nu zo'n grote arrogante hoofd gehad, daar kan Jupiter wel 10x in.
Ja, Floris.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Floris, die vent blijft gewoon ondanks dat ie SYTYCD gewonnen heeft. Stel dat Virgil had gewonnen. Dan had ie nu zo'n grote arrogante hoofd gehad, daar kan Jupiter wel 10x in.
Ik ook. Alles om te zorgen dat Lorenzo niet zou winnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja, Floris.Ik had nog op hem gestemd
Whahahaaaa, sorry, je hebt gelijk...een hoofd zo groot als 10000 hypersterrenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft ie nu ook. What's the difference?
Eén van mijn poezen apporteert.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb er 3, die zijn even idioot als de hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
dance4yourlife.quote:
Ik heb medelijden met zijn pettenmaker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Whahahaaaa, sorry, je hebt gelijk...een hoofd zo groot als 10000 hypersterren
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eén van mijn poezen apporteert.Maar ze laten zichzelf wel uit.
Die van mij ook wel, maar meestal blijven ze binnen om te wachten tot ik de hond uitlaat, dan gaan ze altijd meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt hem gecockblockt...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja maar fijn was het nietOmdat die naar huis moest, want het begon keihard te regenen en hij was bezig een hondje van achter te nemen.
Say what?quote:
William is op tv hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef Burner82 het volgende:
BIW, was beetje afgeleid door een leuk iemand (A)
die van mij komen niet buiten. Al was het maar omdat ik anders 3 uur p/d bezig ben met ontklitten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die van mij ook wel, maar meestal blijven ze binnen om te wachten tot ik de hond uitlaat, dan gaan ze altijd mee
Nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |