De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lafjoe Flippiee xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi veeadj nwly (K)(L)quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ (L) (K) :$
Dit dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
lafjoe Flippiee xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi veeadj nwly (K)(L)
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
lafjoe Flippiee xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi veeadj nwly (K)(L)
Fansquote:
Wat? Waar hebben we het over?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uberslet, maar daar weet Rez ook genoeg van
Nee ik ben een zeer net opgevoede welgedragende damequote:
Hooiquote:
Zijn ze zo slecht?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn moeder is al gaan slapen omdat ze het echt nooit kan aanzien als marokkaans elftal speelt
Yes, ze bestaan nogquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik ben een zeer net opgevoede welgedragende dame
Dat ben ik meestal ook welquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik ben een zeer net opgevoede welgedragende dame
neequote:
Gisteren wel 3-0 gewonnen ofzo maar dat was jongquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In het verleden wel vaak verloren, dusja
Gewoon Nederland supporten !quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In het verleden wel vaak verloren, dusja
KAN HELEMAAL NIET ALS OP JE FOK ZIT!1!11/1quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef Intronic het volgende:
Jeetje, normaal. Al die normale mensen.
Vertelquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wilde posten dat ik me de laatste jaren wel weer gedraag, maar toen schoot me een andere scharrel me te binnenIk ben echt erg
mansletquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wilde posten dat ik me de laatste jaren wel weer gedraag, maar toen schoot me mijn laatste scharrel me weer te binnenIk ben echt erg
Jezelf quotenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
KAN HELEMAAL NIET ALS OP JE FOK ZIT!1!11/1
Gewoon het standaard zaterdagavond zuip/op stap verhaal. Niet veel boeiends.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wilde posten dat ik me de laatste jaren wel weer gedraag, maar toen schoot me mijn laatste scharrel me weer te binnenIk ben echt erg
One night stand?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon het standaard zaterdagavond zuip/op stap verhaal. Niet veel boeiends.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Marokko altijd
tenzij NL wk speelt (en marokko niet) dan wel
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:45 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik zou met Coban hier afspreken, maar ik zie haar niet
Zo ken ik er nog wel, een paar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Nee, maar dat is echt zo een Marokkanen stad, dus deed een wilde gok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij ook niet. Ik heb gewoon veel lange relaties gehad, met tussendoor een one night stand enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
One night stand?
En dat is voor mij niet heel standaard eigenlijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee, maar dat is echt zo een Marokkanen stad, dus deed een wilde gok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel elke dag overstappen in roermond![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef Oceanview het volgende:
Mijn ex werd helemaal boos als ik zei ontSPANJE
Ah okequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Ik heb gewoon veel lange relaties gehad, met tussendoor een one night stand enzo.
pvvquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Welke VERENIGINGEN zijn voor vrijheid vna meningsuiting????
Een vereniging heeft leden een stichting nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Doen wij niet aan in Nederland.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel elke dag overstappen in roermondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders ging ik je spotten op het station.
Oh, ik dacht omdat je ooit een scharrel had gehad in spanje ofzo, maar dat is ook grappigquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En ik van wat ja het is maar voetbal.
PVVquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je ooit een scharrel had gehad in spanje ofzo, maar dat is ook grappig
Dat was alleen om te zeggen dat ik er benquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
hallon, wat is hier de bedoeling van
Ooh op die manier. Best wel een kutvraag eingelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn zusje haar huiswerk
zusje zegt (21:47):
*welke verenigingen zich met vrijheid van meningsuiting bezig houden
zusje zegt (21:50):
*eey amnsety is goed
*weet je er nog meer
*?
ik zegt (21:51):
*is wnf er een van
*
*
*taaz
*wnf support toch dieren
zusje zegt (21:51):
*jaa dieren blijheid
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:52 schreef Ouqz het volgende:
[..]Jammer johh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders ging ik je spotten op het station.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrm zo bitcherig doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Dat was alleen om te zeggen dat ik er ben
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jammer johh.mij hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
haha wat verschrikkelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn zusje haar huiswerk
zusje zegt (21:47):
*welke verenigingen zich met vrijheid van meningsuiting bezig houden
zusje zegt (21:50):
*eey amnsety is goed
*weet je er nog meer
*?
*is wnf er een van
*
*
*taaz
*wnf support toch dieren
zusje zegt (21:51):
*jaa dieren blijheid
dankjequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
haha wat verschrikkelijk
Maar ik weet nog wel een aantal goede doelen.
Artsen zonder grenzen (doet ook het een en ander voor verkrachte vrouwen, zodat ze in afrika een rechtzaak kunnen aanspannen tegen hun verkrachter)
Misschien Care?
Werk overleefd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Boterbartje het volgende:
HALLO daar ben ik weer. Dood op stront chaggie maar ik leef!
En als ze het bij de dieren wilt houden is stichting Viervoeters er ook nogquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dankjedie eerste zal wel goed zijn
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jammer johh.Helemaal in het hol wat het Noorden heet. :-(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's de wet zelf, geen vereniging.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_vereniging
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leer lezen, mijn zusje
ik ben te slim voor mbo ja oke ja
Mijn dorp is pas een holquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Helemaal in het hol wat het Noorden heet. :-(
HAHAHA :´)quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
Vrijheid van (dieren)blijheid toch MK?
Dat weet ik, daarom ook dequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's de wet zelf, geen vereniging.
Zegt Groningen je iets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Postenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie trouwens mijn kattenfilmpje gezien van Bruno?
Limbo accentquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=wvo2o0&s=7
let niet op mijn stem oke ja oke bedankt
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Zegt Groningen je iets?
Ik weet niet eens waar Venlo ligt.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venlo ligt gwn heel dichtbij roertje, 20 min met trein![]()
Dan baal je.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
Ja werk overleefd maar ik ben het zat.. ik krijg nog steeds zelfde loon maar ik doe wel 2/3 keer zoveel als voorheenbinnenkort maar eens even om tafel met de baas en anders kap ik er mooi mee
Ik versta het niet eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Duitslandquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Eergister afgemaakt door duitsland hhahaha
Haha zo schattig. Dat doet mijn hond ook altijd. Op z'n eigen poot kauwenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
LKKRRRquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Duitsland
Dat is gewoon een van de beste elftal naast Nederland ja
Je kat wilt zich zelf stikken met haar pootje, omdat jij met haar baasje bent.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ook. Versta het helaas allemaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef JApieman het volgende:
Maar ik heb dan ook familie in Limburg.
Ik zette de speakers heel hard, harder durfde ik niet omdat ouders.quote:
Hoeveel kost wat?quote:
Ah! Als ik dan daar eens ben kom ik je opzoeken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja.
Venlo ligt gwn heel dichtbij roertje, 20 min met trein
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ah! Als ik dan daar eens ben kom ik je opzoeken.Hhasahha okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaa bahquote:
Afdingende Turken zijn kut !quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Turk zijn maar niet kunnen afdingen.
Ja genoeggggquote:
Snel regelen dan.quote:
Hoeveel schoenen heb je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja genoeggggik weet alleen dat ik echt niks mag bestellennn
"nee coban, je hebt meer schoenen dan wij allemaal bij elkaar"
Nou en
Heb jij al besteld?
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Turk zijn maar niet kunnen afdingen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]
Die Amerikaan wordt zo hard gepwnd
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Afdingende Turken zijn kut !
'ja maar deze stond al in de winkel, dan moet ik er korting op krijgen'
'Ik koop 2 schoenen uit de sale, krijg ik dan extra korting?'
'De zool is niet helemaal wit meer, krijg ik korting?'
Verkochtquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
38 cent ik koop gelijk a mattie.
Zit kennelijk in onze bloed?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Afdingende Turken zijn kut !
'ja maar deze stond al in de winkel, dan moet ik er korting op krijgen'
'Ik koop 2 schoenen uit de sale, krijg ik dan extra korting?'
'De zool is niet helemaal wit meer, krijg ik korting?'
Hihi, nee nog nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja genoeggggik weet alleen dat ik echt niks mag bestellennn
"nee coban, je hebt meer schoenen dan wij allemaal bij elkaar"
Nou en
Heb jij al besteld?
Ik ook niet die laatstequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]alleen laatste regel kan ik niet lezen.
Niet alleen Turken doen het hoor.quote:
Turkse afspraken nu ben ik bang.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Waar spreken we af?
Ik heb nu geen geld op m'n pasje, alleen losgeld.
Wat staat er dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]
Die Amerikaan wordt zo hard gepwnd
Ik wil het nieteens wetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Snel regelen dan.
[..]
Hoeveel schoenen heb je?
Net iets meer dan ik denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil het nieteens weten
Ik schat een stuk of 30?
Het is alleen vandaag hequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hihi, nee nog niet. Ik heb even een dutje gedaan. Zometeen misschien wel..
Waarschijnlijk zijn naamquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook niet die laatstewilde nog aan je vragen
agoekom aboe nogietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iets van, deze Amerikaan is ezel, hij kan geen arabisch lezen, en dan nog iets
Sowiesoquote:
AH, ik begreep m ook al nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iets van, deze Amerikaan is ezel, hij kan geen arabisch lezen, en dan nog iets
Komt omdat 3 miljoen Russen in Turkije wonenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet alleen Turken doen het hoor.
Laatst 2 Russen die wilden afdingen.
In het Russisch
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn![]()
Ik bedoel :
Ik wil je een huwelijksaanzoek doen @:@:@:&:&::@@:@:quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Coban je zei hier afspreken, wat moet je van me
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
[..]
Die ene die je liet zien waren wel nais
Ik kon die 'ha' niet plaatsenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aightt je hebt goed bijna, ik heb aan papa gevraagd
agoekom (jullie broeder) aboe jihad
Ik vind ze beide net niet.quote:
Doe maarquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil je een huwelijksaanzoek doen @:@:@:&:&::@@:@:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die 1e leek in oogopslag een turkse vlag.
ah ja idd, ik maak die H altijd anders in middenvormquote:
Oh ja dat ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ah ja idd, ik maak die H altijd anders in middenvorm
en die laatste letter vind ik op een ra lijken
Okequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp, dan gaat het nu over schoenen.
Wat staat er in die PMquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens MK
Ergens in die Pm wat ik eerst stuurde staat mijn naam
ik zie je naam niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens MK
Ergens in die Pm wat ik eerst stuurde staat mijn naam
welquote:
Jaaa! Die 2e vind ik echt niceequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
Ik heb ongeveer dezelfde als die 1e nu, zonder logotje. Die tweede is wel bazig.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik mijn telefoon weer connecten.
ja maar ov ken ik al langerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef JellyBeanz het volgende:
Oh van andere mensen geef je wel msn, maar niet aan mij![]()
Jammer ik wou nog meer pics en me naam zeggen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef JellyBeanz het volgende:
Oh van andere mensen geef je wel msn, maar niet aan mij![]()
Jammer ik wou nog meer pics en me naam zeggen
sucquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
Maar nu moet ik weer gaan leren kusjes
Kusjequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
Geef nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar ov ken ik al langer
en anders is mn hele msn een fokding
Oh hihihquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar !
Coban wil je met mij trouwen?
hij is knap dus zeg maar jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Oh hihih![]()
Dit komt zo onverwacht![]()
Ik moet er even over nadenken hoor hiihihihhii
succes daag liefje xoxoxoxoxoxoxquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
Niet te lang hequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Oh hihih![]()
Dit komt zo onverwacht![]()
Ik moet er even over nadenken hoor hiihihihhii
waarom heb je geen fobo met foto's van jezelf?quote:
Kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het niet weeeejoooooo. ipv wojo?
john mayerquote:
Ik ben altijd al vreemd geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het niet weeeejoooooo. ipv wojo?
Is te mooi.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
waarom heb je geen fobo met foto's van jezelf?
note: user johnfuckinmayer is altijd vreemd geweestquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben altijd al vreemd geweest.
OH! MK volgens mij had je een x foto gezet op je FoBoquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telaaat je hebt je al hier gemeld
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef Intronic het volgende:
En deze
http://www.converse.com/#/products/Shoes/ChuckTaylor/128825C
Hier zijn geen lekkere chimeids dus byequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Alleen voor lekkere chimeids ben ik een sletje
Alleen manwijven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef coban het volgende:
[..]
Hier zijn geen lekkere chimeids dus bye
WAT EN JIJ DANquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef coban het volgende:
[..]
Jij, MK en flips zijn er toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef coban het volgende:
[..]
Ja bewijs danquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef JellyBeanz het volgende:
En Coban?
Oh ik ben ook nog is rijk!
[..]
jaloers jij ahahhaaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef JApieman het volgende:
De grootste autist van mijn school heeft een Nickelson jas.
Voor mij ben je de mooiste vrouw ter wereld!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben kapotlelijk dus sorry geen lekkere chimeid.
wat is daar mis mee?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanmiddag liep ie nog op slippers met wollen sokken
lkkre meidquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een chimeidik weet niet eens wat het betekent
brb google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |