Ah dacht al, kan haast niet dat iemand nog geen toernooi heeft gewonnen. Ik weet niet eens wat de achievements zijn voor de 360, dat boeit me niet zo heel veel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik bedoel van ps3 he. dus zelfde als achievement op xbox
Haha, vind ik ook. Lukaku in een Feyenoord shirtquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo hoort dat, ik alles in AZ-stijl. Leuk om helden als Lucio, Chiellini, Cavani en Ibrahimovic in een AZ-shirt te zien lopen
Dat had ik vorig jaar met een Stillem2 badge...die kom ik gelukkig dit jaar niet meer tegenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, vind ik ook. Lukaku in een Feyenoord shirt.
Ik had laatst een ajax tenue in mijn pakje, nog sneller dan het licht die kaart gediscard
Link?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef Toefjes het volgende:
Helaas is het clubs topic verboden verklaard, hier savonds spammen, of in het algemeen topic? Ik zelf stel het algemeen topic voor
ik kan ook wel even een apart forum op mijn server gooien. dan kunnen we spammen wat we willenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef Toefjes het volgende:
Helaas is het clubs topic verboden verklaard, hier savonds spammen, of in het algemeen topic? Ik zelf stel het algemeen topic voor
Is wel een goed idee, en dan een linkje in de OP.. Iedereen happy, want in algemeen over clubs beginnen gaat tot gezeik leiden, je zag hoe het met FUT ging..quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kan ook wel even een apart forum op mijn server gooien. dan kunnen we spammen wat we willen
Die knallen we ff vol. Wil vandaag maybe ook ff doen, wanneer gaan jullie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef Toefjes het volgende:
Niet ons probleem...quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel een goed idee, en dan een linkje in de OP.. Iedereen happy, want in algemeen over clubs beginnen gaat tot gezeik leiden, je zag hoe het met FUT ging..
Thnx.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebt\
En deze omdat hij epic is
http://www.youtube.com/user/dcigs
Vind het een mooie avondbesteding, een paar potjes, en de rest FUT, gisteren iets van 5 of 6 wedstrijden, heel leuk voor de afwisselingquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die knallen we ff vol. Wil vandaag maybe ook ff doen, wanneer gaan jullie?
[..]
Niet ons probleem...
Dan moet ik vanavond ook maar eens meedoenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het een mooie avondbesteding, een paar potjes, en de rest FUT, gisteren iets van 5 of 6 wedstrijden, heel leuk voor de afwisseling
Jij al lid van de club? Zo niet, stuur me ff een berichtje op playstation network.. Klaas_Toefjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:34 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Dan moet ik vanavond ook maar eens meedoen
Hebben jullie je VP allemaal al geranked dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:34 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Dan moet ik vanavond ook maar eens meedoen
Die van mij is 77. niet zo goed dus. Maar goed genoeg om goed mee te kunnen spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hebben jullie je VP allemaal al geranked dan?
Alstu wilt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef mash_ het volgende:
Zal ik een forum maken of niet? heb toch nog genoeg webruimte over
Ik zit op Xbox. Is daar ook een club?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij al lid van de club? Zo niet, stuur me ff een berichtje op playstation network.. Klaas_Toefjes
Dan maak ik je lid van FC Leverworst
Nice. Had de mijne vorig jaar op 88, maar toen was ik het echt kotsbeuquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die van mij is 77. niet zo goed dus. Maar goed genoeg om goed mee te kunnen spelen.
Daar is FC zolderkamer geloof ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Ik zit op Xbox. Is daar ook een club?
Jup, FC Pino heet die kan je zo joinen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Ik zit op Xbox. Is daar ook een club?
Ga ik dat doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup, FC Pino heet die kan je zo joinen.
Heette eerst FC zolderkamer, maar de manager van die club kan niet op xbox live dus kan niemand joinen dus hebben we FC Pino gemaakt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup, FC Pino heet die kan je zo joinen.
Heette eerst FC zolderkamer, maar de manager van die club kan niet op xbox live dus kan niemand joinen dus hebben we FC Pino gemaakt.
Kan nooit verkeerd!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar is FC zolderkamer geloof ikApart forum is misschien wel slim? Proberen waard misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |