quote:EA are looking into this but for those who may be thinking of it i would advise you not to.
Think about it,you have to use your main e mail address that is linked to your EA account so they will have no trouble tracing the one's who have already did this and they will most likely be banned from EA games.
Locked
Lachuh...dan ga ik eens kijken of ik de uitnodiging heb...hebben jullie ook vaste posities?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms speel je met 4, 5 of meer. Maakt niet uit, wie mee wilt doen die schuift aan
Ibrahimovicquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:22 schreef mash_ het volgende:
Mijn team is zo wel af denk ik
Misschien nog buffon als keeper. Alleen vind steek wel een held
[ afbeelding ].
Als je goed thuis bent in de gouden contracten, gebruik van maken. Als je ze voor 300 op de kop kan tikken, en voor 400-450 kan verpatsen... gewoon 30 stuks kopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Lachuh...dan ga ik eens kijken of ik de uitnodiging heb...hebben jullie ook vaste posities?
Met traden heb ik nu pas rond de 50K ongeveer. Dus wat dat betreft gaat het niet echt hard.
Vind het zo apart dat alle gouden contracten nog zo goedkoop zijn.
Gister een aantal voor 250 gehosseltquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je goed thuis bent in de gouden contracten, gebruik van maken. Als je ze voor 300 op de kop kan tikken, en voor 400-450 kan verpatsen... gewoon 30 stuks kopenZo doe ik het in elk geval, geen klappers, maar steeds kleine winstjes
Heb al denk miss 100 contracten gekocht voor rond de 350 als het niet meer is en verkoop ze regelmatig voor 550.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je goed thuis bent in de gouden contracten, gebruik van maken. Als je ze voor 300 op de kop kan tikken, en voor 400-450 kan verpatsen... gewoon 30 stuks kopenZo doe ik het in elk geval, geen klappers, maar steeds kleine winstjes
Ja ik gebruik Cissé ook, hij is inderdaad helemaal niet verkeerd. Maar bijna elke spits heeft wel iets, Klose is ook fantastisch en dat komt niet door zijn pacequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Veel te duur. En cisse speelt echt fijn
Gaat hier om shiny's ofzo? Ik raak mn normal gold contracts aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb al denk miss 100 contracten gekocht voor rond de 350 als het niet meer is en verkoop ze regelmatig voor 550.
Zo heb ik tot nu toe die denk 40K van de 50K verdient.
Ik heb wel al 7 trophies gewonnen ofzo, 4 op mijn eigen console en 3 samen met een vriend op zijn account. Daar heb je geen 85 rating voor nodig maar gewoon spelers die bij jou manier van spelen passen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef mash_ het volgende:
Ik wil alleen nog een trophy halen. En dan moet je een 85 rating squad hebbendus ik moet nog even door sparen
Shinys jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gaat hier om shiny's ofzo? Ik raak mn normal gold contracts aan de straatstenen niet kwijt.
Eerste wedstrijd met mn Mocro's: 3x Chamakh, 2x Taarabt, 1x Zemmana
Kijk, goed bezig. Dag in dag uit blijven doen, zo doe ik het ook. kaarten voor net onder de marktprijs zoeken, meestal een minuutje of 10 a 15 bezig en levert flink wat opquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb al denk miss 100 contracten gekocht voor rond de 350 als het niet meer is en verkoop ze regelmatig voor 550.
Zo heb ik tot nu toe die denk 40K van de 50K verdient.
Ik bedoel van ps3 he. dus zelfde als achievement op xboxquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb wel al 7 trophies gewonnen ofzo, 4 op mijn eigen console en 3 samen met een vriend op zijn account. Daar heb je geen 85 rating voor nodig maar gewoon spelers die bij jou manier van spelen passen.
Mooi roze is niet lelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ander vraagje: welke kits hebben jullie?
Mijn kits nu:
Home:
[ afbeelding ]
Away:
[ afbeelding ]
En dan de linkse van de twee.
Ik hoop er nog eentje van UNAM goedkoop op de kop te kunnen tikken, maar die dingen zijn loeiduur...
[ afbeelding ]
Speelde vorige jaren ook steeds met shirts van NAC (heb nu nog wel de badge), maar kon maar niet wennen aan Etoo in een NAC-shirtquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:10 schreef vandermar het volgende:
Badge:
[ afbeelding ]
Thuis:
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
Zoals een echte fanboy betaamd XD
Zo hoort dat, ik alles in AZ-stijl. Leuk om helden als Lucio, Chiellini, Cavani en Ibrahimovic in een AZ-shirt te zien lopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:10 schreef vandermar het volgende:
Badge:
[ afbeelding ]
Thuis:
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
Zoals een echte fanboy betaamd XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |