Heb je mij die gestuurd? Ik opende het gister voor het eerst dus nog niet alles ontdekt. Maareh...dan moet je toch met z'n allen steeds online zijn om te spelen of niet? Kan je ook gewoon wedstrijd niet mee doen als je er niet bent?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon meedoen met clubs, heb je volgens mij al een uitnodiging gestuurd voor FC Leverworst? Bij ons is het ego gehalte een stuk minder in elk geval. En gewoon fun om te doen. Ga vanmiddag mn pro eens aanpassen, een complete mongool van maken
http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebt\quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:29 schreef Alovenac het volgende:
Iemand nog leuke youtube filmpjes van FIFA-spelers die een aanrader zijn?
Hoorde ook iets over een gast die zijn weg naar division 1 online had gezet?
Soms speel je met 4, 5 of meer. Maakt niet uit, wie mee wilt doen die schuift aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb je mij die gestuurd? Ik opende het gister voor het eerst dus nog niet alles ontdekt. Maareh...dan moet je toch met z'n allen steeds online zijn om te spelen of niet? Kan je ook gewoon wedstrijd niet mee doen als je er niet bent?
Ben ik dan de enige die niet meer zoveel winst maakt met traden?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gister stond er nog een De Rossi BIN 1900 te koop, ik had maar 1879 en bied zo'n stakker 1900
15%-regel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:00 schreef Sodeju het volgende:
Hier hetzelfde hoor. In het begin ging het echt behoorlijk goed, maar ik merk dat ik nu ook niet zoveel winst maak. Blijf die 15% regel toch kut vinden hoor...
Ik ook, maar dat is omdat ik de webapp niet op kan...quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die niet meer zoveel winst maakt met traden?
Ik maak ook geen winst hoor, eerder verliesquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die niet meer zoveel winst maakt met traden?
Ik vermoedde het al, 15% is inderdaad wel heel veelquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:03 schreef Sodeju het volgende:
Ik was echt in de veronderstelling dat het 15 was![]()
Lees het nu ook idd...
Bedankt voor je adviesquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:47 schreef DutchSL het volgende:
Di Maria RM maken en Jesus Navas kopen en die RW maken (of Reyes/Alexis Sanchez).
Di Maria is iig de beste verdediger onder de RM/RW's.
En Sahin op de linkerflank is toch niks, veel te traag en uit positie. Nu zijn er geen goede verdedigende LM/LW's in Spanje, maar dan kun je nog beter een goede aanvallende linksback neerzetten, zoals Coentrao of Marcelo.
edit. Coentrao heb je dus al, ik zou die op LM zetten en dan een andere CB.
Ja, er zit rotzooi in die pakjes, bij mij althans. Maar dat is al jaren zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Er schijnt ook iets aan de hand te zijn met het pakjes systeem... Maar wat he precies is dat weet ik niet.
Ik postte gister nog een link maar iedereen las er overheenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Er schijnt ook iets aan de hand te zijn met het pakjes systeem... Maar wat he precies is dat weet ik niet.
Ik had het gelezen maar bij die link die je had gepost kon ik niets vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik postte gister nog een link maar iedereen las er overheen![]()
![]()
Er is een gold pack glitch waarmee je de hele tijd je pre-order pakjes kunt openen.
Op 360 kun je nieuwe accounts aanmaken en koppelen aan je hoofdaccount. En dan krijg je de 2 gratis packs van Oktober. (werkt dus alleen als je zo'n ultimate team code hebt)quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
http://www.se7ensins.com/forums/topic/589216-free-gold-packs/quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had het gelezen maar bij die link die je had gepost kon ik niets vinden.
Ach, op een eerlijke manier is het ook leuk. Verwacht rond kerst een miljoen te hebben. Geeft toch een stuk meer voldoeningquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/forums/topic/589216-free-gold-packs/
Daar staat een tutorial?
Er is wel een kans dat je geband wordt mja..sommige mensen hebben er al een miljoen mee verdient
En erger nog, het zou mijn spelvreugde verpesten. Stel dat ik Messi, CR7 en nog wat van die bazen in 1 team heb, en daardoor steeds mijn potjes met 7-0 win. Heb ik dan het gevoel dat ik met een leuke en spannende game bezig ben, waarin ik iets heb opgebouwd met mijn eigen verdienste? Nee...dus ik zou FUT op die manier een dag of 3 volhouden, en dan een andere mode gaan spelen, uit pure verveling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |