Neger, gebruik Cheat Engine.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:54 schreef De-Hamster het volgende:
Heel irritant is dat ik soms niet bij de 59th minute kom in de Web App. Nu ook zit ik bij pagina 63 op 43 minuten en kan ik geen pagina verder klikken.
Komt hier de aap uit de mouw?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef DutchSL het volgende:
Wel interessant die nieuwe lijnen in ultimatedb met min en max trade.
Iemand heeft gewoon Iniesta voor 2.500 kunnen op pikken
edit. die Torres die iemand hier voor 200 er op had gezet staat er niet bij overigens, was het dan toch een fake? 9.000 is de laagste op de PS3
Lullig als je twee nulletjes vergeet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef DutchSL het volgende:
Dat laatste is een illusie, gaat niet gebeuren in zo'n random match. Dan moet je Clubs gaan spelen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
GIster een match gedaan met een stuk of 19 anderen. Hilarisch!
Totaal geen structuur in. Ik wist niet hoe het in zijn werk ging dus utieindelijk was ik linksback. 2x een bal tegen gehouden met tackle en 87% van me passes goed. 6,8 kreeg ik. Vond het wel best voor de 1e keer. Als iedereen nou wat beter zijn positie houdt
dat gaf hij later die dag al toe..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef DutchSL het volgende:
Wel interessant die nieuwe lijnen in ultimatedb met min en max trade.
edit. die Torres die iemand hier voor 200 er op had gezet staat er niet bij overigens, was het dan toch een fake? 9.000 is de laagste op de PS3
Haha ja begrijp ik maar vond het wel grappig. Denk dat ik er verder mee ga. Gewoon beetje spelen af en toe en uitvogelen hoe alles werkt. Nu ging ik alleen even snel een wedstrijdje spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste is een illusie, gaat niet gebeuren in zo'n random match. Dan moet je Clubs gaan spelen...
Gewoon mee doen met clubs. gister op de ps3 wonnen we iets van 8 potjes achter elkaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha ja begrijp ik maar vond het wel grappig. Denk dat ik er verder mee ga. Gewoon beetje spelen af en toe en uitvogelen hoe alles werkt. Nu ging ik alleen even snel een wedstrijdje spelen.
Je ziet wel dat iedereen voor zijn eigen succes gaat. Slalommen door de andere hun verdediging heen en dan de bal kwijtraken, terwijl als ze over hadden gespeeld het zeker een doelpunt zou zijn en hun eigen ranking ook wat hoger zou zijn aangezien ze nu de bal verspelen en minpunten krijgen.
Gister stond er nog een De Rossi BIN 1900 te koop, ik had maar 1879 en bied zo'n stakker 1900quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pfff....volgens mij kunnen we nu wel spreken van een volledig transparante markt: iedereen weet hoeveel een speler waard is, en koopjes zijn uit bijna den boze. Als er al een speler dreigt af te lopen die een paar k onder de marktprijs is, wordt er direct overboden, en gaat hij alsnog voor de marktconforme prijs weg...
Inderdaad, gewoon meedoen met clubs, heb je volgens mij al een uitnodiging gestuurd voor FC Leverworst? Bij ons is het ego gehalte een stuk minder in elk geval. En gewoon fun om te doen. Ga vanmiddag mn pro eens aanpassen, een complete mongool van makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha ja begrijp ik maar vond het wel grappig. Denk dat ik er verder mee ga. Gewoon beetje spelen af en toe en uitvogelen hoe alles werkt. Nu ging ik alleen even snel een wedstrijdje spelen.
Je ziet wel dat iedereen voor zijn eigen succes gaat. Slalommen door de andere hun verdediging heen en dan de bal kwijtraken, terwijl als ze over hadden gespeeld het zeker een doelpunt zou zijn en hun eigen ranking ook wat hoger zou zijn aangezien ze nu de bal verspelen en minpunten krijgen.
Best een leuk team van te maken met de spelers die je al hebtquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:35 schreef DutchSL het volgende:
Waar is CR7?![]()
Ik heb een Portugese competitie team, dus met buitenlanders:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cnX8gfMkbbCdS
Wel nog Pepe, Fabio Coentrao en Tiago in mijn La Liga squad, dus kan ook al zowat bijna een Portugees team samenstellen
Pace whorequote:
Ach ja, tis voor de verkoopquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pace whore
Jammer dat alleen Pace en dribbling hoog zijn ofja, dribbling is ook niet zo heel erg hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |