een kloppende koos?quote:
ik ookquote:
koos is boos want binnekort zit ie onder de grond in een doos (of een urn)quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een tsunami van die asociale bellers, de mobiele golf!
Voor proces verbaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef themole het volgende:
Waarom moeten ze het merk van de telefoon weten?
dan kunnen ze de schuld geven aan de telefoonbedrijvenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef themole het volgende:
Waarom moeten ze het merk van de telefoon weten?
Ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!
ik ken elk van deze fragmenten
gaat nergens meer overquote:
S-klasse turk wordt een beetje rustig boosquote:
kan je mooi je billen ermee afvegenquote:
Nee, dit is de echtequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ZOMG juicyhill heeft weer een twitter gemaakt?
ervaring mee?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je mooi je billen ermee afvegen
Ja, weet ik veel. Vraag 't hemquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom dan zon close up van zijn wenkbrouw
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja jij hebt zijn telefoonnummer
Oke!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff snel boterhammetje halen
Alberto en ik zijn vriendjesquote:
je moet wat met die bonnetjes in je portommoneequote:
Dan ga je juist toch nog meer opvallen. Bekenden herkennen hem toch welquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wil hij niet zichtbaar op camerawat een kerel.
"vriendjes" jaquote:
Stiekem wel een beetjequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bang voor de ghetto's in brabant zeker?
goedkoper dan wcpapier....quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moet wat met die bonnetjes in je portommonee
geharst!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef missU het volgende:
[..]
goedkoper dan wcpapier....Blijven er dan geen dingen in je reetsnor hangen dan?
mag niet van Koos, hij keurt het af.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef WcPot het volgende:
Ik zit ook wel een mega moe achter het stuur
Dan moet je stoppen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef WcPot het volgende:
ik zou gaan snijden als ik jouw was!quote:
Dat voelt echt super relaxtquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef WcPot het volgende:
Weer 70 euroquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef OverRated het volgende:
EEN PLASTIC ZAKJE DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
Jij wilt aandacht he? 2 keer het zelfde vragenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alberto is toch jou zoon ?![]()
Dus niet zo vreemd
ik laat me rijden, als een baasquote:
Tja, kan je ook ff controleren als je in een cabrio gaat rijden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze zien dat het niet expres is en nog een boete geven. God wat een naaiers. Geen wonder dat de politie zo'n kut reputatie heeft.
Dan nog, geef dan een waarschuwingquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tja, kan je ook ff controleren als je in een cabrio gaat rijden.
en ze heeft het al zo zwaarquote:
Dus dat...vaag dat die gasten met die stoepjes inderdaad geen boete kregen....quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Albertoooo het volgende:
Ik had hier eerder een waarschuwing voor gegeven, dan die knapen die toeteren, gassen, en over stoepjes knallen....
Ga jij je eens ff klaarmaken voor je eigen programmaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Albertoooo het volgende:
Ik had hier eerder een waarschuwing voor gegeven, dan die knapen die toeteren, gassen, en over stoepjes knallen....
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
boehoee..maar je kan wel een dikke bak betalen
INDERDAAD ER WORDT MET 2 MATEN GEMETEN!!1quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus dat...vaag dat die gasten met die stoepjes inderdaad geen boete kregen....
zeikerig zieligquote:
das wel weer liefquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ze wil wel de groetjes doen!
Zou je haar ook geven als ze niks zou zeggen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Met haar stem lig ik al te maffen voordat ik haar zou kunnen doen. Beetje een zeikstem zeg.
Maraca, romantisch diner voor 2?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je haar ook geven als ze niks zou zeggen?
Ook dan niet. Ik heb niet zoveel op met zulke figuren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je haar ook geven als ze niks zou zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |