'nee Gerrit nou doe de gij het maar lekker zelf, ik kies nu voor m'n eigen'quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Ferdii het volgende:
Gerrit hoeft komende maanden 1 keer te zeggen van : goh doe x eens even en zij vliegt weer zoals voorheen...
My thoughts, ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Arnold_fan het volgende:
Die armen...... Ze had beter iets met mouwen kunnen aantrekken.
All Inclusive volvretenquote:
Goed idee met 4 zoons in de puberteitquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
All Inclusive volvreten!
Serieus, doe dan een lekker actieve vakantie ofzo. Stedentripje, fietsvakantie...
Dan hebben de zoons pech. Zou ik denken als ik de ouder was. Het draait nu even 8 dagen om die moeder, niet om de zoons.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed idee met 4 zoons in de puberteit
Die willen chicks hosselen aan de beach.
Het draaide al 300 dagen om die moeder, dan mogen de zoons ook wel eens een pleziertje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dan hebben de zoons pech. Zou ik denken als ik de ouder was. Het draait nu even 8 dagen om die moeder, niet om de zoons.
Precies, en nou weten we het wel hoor: haar vader stierfquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond het een irritant mens dat continu in de slachtofferrol kroop.
Maar daar heeft ze zich zelf m.i. ingedrukt. Niemand dwong haar om al die kilo's eraan te eten of om zich weg te cijferen voor de zorg voor haar gezin.
Niet? Die is nu klaar. Elke week een ander..quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand wanneer we het vervolg zien van de eerste kandidaat?
Huh? Maar ik zag na die eerste aflevering nog een stukje over dat hij uit een kleedkamer kwam bij een arts. Dat is toch nog niet uitgezonden?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Niet? Die is nu klaar. Elke week een ander..
Ik zag een voorstukje dat hij in het ziekenhuis was beland en iets bij een arts. Is dat dan al uitgezonden? Dat hij n het ziekenhuis terecht kwam?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Bedoel je een vervolg om te kijken hoe het na de operaties om de lellen te verwijderen gaat?
Dat zal voorlopig nog niet zijn, want je moet nl. eerst een jaar op gewicht zijn voordat ze gaan snijden
Ja dat zat gewoon in de normale uitzending toen hij tijdens het trainen/afvallen ziek was geworden en het "mis" gingquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje dat hij in het ziekenhuis was beland en iets bij een arts. Is dat dan al uitgezonden? Dat hij n het ziekenhuis terecht kwam?
Ik heb volgens mij maar de helft gezien of zo. Nog niet hoe het met hem is afgelopen.
Zegt iemand met een perfect leventje zeker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:11 schreef Moonwalk het volgende:
We hebben allemaal onze zooi en bagage en de nodige dingen meegemaakt denk ik zo,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |