Nee, ze hebben duidelijk de leukste en dikste kandidaat als binnenkomer gekozen.quote:
Hee, dat is vreemd, wat dat zou moeten werken! Ik heb het nu aangepast.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik drukte wel netjes op 'open nieuw deel', maar het werkt blijkbaar niet
Wil ik dat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ongelooflijk, dat je niet kan fietsen vanwege je overgewicht. Moet je je voorstellen wat je dan nog meer niet kan.
Oh! Ik let weer lekker op dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef Arnold_fan het volgende:
Zij hoeft niet de helft af te vallen maar 68 kilo, dus blijft ze 100 wegen.
Dat is ook niet zo raar. Die vrouw straalt niets uit, zelfs geen vechtlust of strijd om haar overgewicht te verliezen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Tussen haar en die Gerrit zit het duidelijk niet goed.
Die Gerrit heeft jaren niet naar haar omgekeken
Opvallend, op de ons goed. Maar ze is echt wel duidelijk veel afgevallenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Zweetteef het volgende:
doorgestoken kaart precies je doel halen?
klopt maar wendy van dijk past er nog 3 keer in.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Opvallend, op de ons goed. Maar ze is echt wel duidelijk veel afgevallen
Dit dus, Gerrit is echt zo'n lompe horkquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:02 schreef Vandaag... het volgende:
Gerrit vindt het maar niks dat zijn vrouw eens iets voor zichzelf doet. Die heeft haar liever dik thuis achter het aanrecht heb ik de indruk...
'nee Gerrit nou doe de gij het maar lekker zelf, ik kies nu voor m'n eigen'quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Ferdii het volgende:
Gerrit hoeft komende maanden 1 keer te zeggen van : goh doe x eens even en zij vliegt weer zoals voorheen...
My thoughts, ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Arnold_fan het volgende:
Die armen...... Ze had beter iets met mouwen kunnen aantrekken.
All Inclusive volvretenquote:
Goed idee met 4 zoons in de puberteitquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
All Inclusive volvreten!
Serieus, doe dan een lekker actieve vakantie ofzo. Stedentripje, fietsvakantie...
Dan hebben de zoons pech. Zou ik denken als ik de ouder was. Het draait nu even 8 dagen om die moeder, niet om de zoons.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed idee met 4 zoons in de puberteit
Die willen chicks hosselen aan de beach.
Het draaide al 300 dagen om die moeder, dan mogen de zoons ook wel eens een pleziertje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dan hebben de zoons pech. Zou ik denken als ik de ouder was. Het draait nu even 8 dagen om die moeder, niet om de zoons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |