SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Oraal vind ik sowieso walgelijk, dus dat is voor mij sowieso niets. En zelfs als ik het wel fijn vind, is het nogsteeds geen vervanging van seks.quote:
Een liefde skatje, een liefde.quote:
Dan moet ze wel heel veel van je houden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog kan je als man met je vingers en tong haar bevredigen.
Als je een kleine schoenmaat hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Over schoenmaat gesproken, wanneer heb je eigenlijk dan een kleine??
Dan een voorbinddildoquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oraal vind ik sowieso walgelijk, dus dat is voor mij sowieso niets. En zelfs als ik het wel fijn vind, is het nogsteeds geen vervanging van seks.
zodra ze aan je vraagt: "zittie der al in skatje?", dan kun je je afvragen of een penisvergroting niet een optie is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Over schoenmaat gesproken, wanneer heb je eigenlijk dan een kleine??
Als man?quote:
Niet te bepalenquote:
Auwquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
zodra ze aan je vraagt: "zittie der al in skatje?", dan kun je je afvragen of een penisvergroting niet een optie is.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik mijn foto's post en heb gecam met één meisje van fok (neem aan dat je dat ook wel hebt opgezocht), heb ik de drang om meisjes te versieren op fok? Nee, sommige mensen kunnen ook nog IRL iemand krijgen. Jij niet, dat weten we.
Nee hoor zie TTquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Niet te bepalen
iedereen denkt er anders over.
Maar gaan we niet een beetje teveel offtopic?
En dan moet je je als man toch ook je belabberd voelen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als een man dat nodig heeft zou ik meteen niet meer geil zijn.
Illusions of grandeur.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik mijn foto's post en heb gecam met één meisje van fok (neem aan dat je dat ook wel hebt opgezocht), heb ik de drang om meisjes te versieren op fok? Nee, sommige mensen kunnen ook nog IRL iemand krijgen. Jij niet, dat weten we.
Ja, lijkt mij ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan moet je je als man toch ook je belabberd voelen?
e-penis?...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat houdt t in als mensen zeggen dat ze elkaar niet boeiend vinden, maar wel de energie nemen om steken onder water te geven? herkenbaar van mijn ex
Geen idee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als een man dat nodig heeft zou ik meteen niet meer geil zijn.
Dan wil die schijnbaar heel erg bewijzen dat die over je heen is maar dat schijnbaar stiekem niet echt is .............quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat houdt t in als mensen zeggen dat ze elkaar niet boeiend vinden, maar wel de energie nemen om steken onder water te geven? herkenbaar van mijn ex
Ieder zijn ding he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook.Je hebt ook van die gags met een dildo erop, dat lijkt me ook veel te vernederend voor een man. Maarja, sommige mensen kicken daarop.
Dat is dodelijk voor je egoquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan moet je je als man toch ook je belabberd voelen?
Dat heeft meer voorspelquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.Seks is veel meer dan alleen penetratie en penis die groot genoeg zodat je er iets van voelt
Lijkt me ook.quote:
Jammer dat één meisje het zo letterlijk moet nemen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Illusions of grandeur.
Nee ik weet niet met wie je gecammed hebt. Ik weet wel dat je camverzoeken aan allerlei Foksters hebt verstuurd. Dat is niet zo moeilijk en daar moet ik niet naar zoeken, want ze melden het me zelf of ik zie het ergens wel willekeurig voorbij komen op FOK.
En zeg je nou dat niemand mij zou doen?Hoe durf je, na het voor Tijnbrein te hebben opgenomen voor precies zo'n opmerking. Hypocriet hoor.
Ik zie het hier ook gebeurenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan wil die schijnbaar heel erg bewijzen dat die over je heen is maar dat schijnbaar stiekem niet echt is .............
Om even op dat cammen te komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Illusions of grandeur.
Nee ik weet niet met wie je gecammed hebt. Ik weet wel dat je camverzoeken aan allerlei Foksters hebt verstuurd. Dat is niet zo moeilijk en daar moet ik niet naar zoeken, want ze melden het me zelf of ik zie het ergens wel willekeurig voorbij komen op FOK.
En zeg je nou dat niemand mij zou doen?Hoe durf je, na het voor Tijnbrein te hebben opgenomen voor precies zo'n opmerking. Hypocriet hoor.
Dan is nu alleen de vraag wat is precies een kleine penis.quote:
"Één meisje"quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jammer dat één meisje het zo letterlijk moet nemen.Waarom doet ze dat? Ik neem aan dat dat meisje weet dat ik haar helemaal niks vind. Nee, ik heb met één meisje gecammed en daar kwam zij mee.
Ja, daar ben ik van overtuigd anders had je niet gedaan wat je nu doet.
Cammen is best leuk hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
Om even op dat cammen te komen.
Ik vindt dat dus helemaal niks, of ik moet iemand in het echt ook al goed kennen.
maarja ik ben ouderwets denk
Blijf het nog maar raar vinden om tegen een laptop te praten.
Dan doe ik liever msn met typen enzo is dat raar?
Ik vind het beledigend voor mezelf ook nog dat ze het serieus opvat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Één meisje"![]()
En oh. Nou dat vind ik nogal gemeen van je dan, Mpj. Zoiets zeg je toch niet. Er zal vast iemand zijn die mij wel wil doen!
Als alleen al de suggestie gewekt wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Als je hem nodig hebt omdat je eigen te klein is tenminste.
Ja weet ik, maar ik blijf het moeilijk vinden om dat zo maar met iemand te doen.quote:
Vind er zelf niks aan.quote:
cammen is leuk als je partner 500 km verder aan het werk is....anders kan je beter gewoon langsgaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
Om even op dat cammen te komen.
Ik vindt dat dus helemaal niks, of ik moet iemand in het echt ook al goed kennen.
maarja ik ben ouderwets denk
Blijf het nog maar raar vinden om tegen een laptop te praten.
Dan doe ik liever msn met typen enzo is dat raar?
Bij mij hebben ze allemaal afgehaakt (dat wil zeggen de 3 die ik had)quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Capstan het volgende:
Om nog even in te haken op iets uit het vorige deel...ik heb bijvoorbeeld op Paiq toch wel eens leuke gesprekken met dames, en dan komt het er vanzelf wel weer een keer op dat ik geen ervaring in de liefde heb. En zelfs die dames waarbij het heel even leek alsof er van beide kanten interesse was haken dan toch weer af.
Laat je er wel wat voor me over dan. Je hoeft echt niet elke FOKster die je kent lastig te vallen, hou het bij je RL vriendin(nen).quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het beledigend voor mezelf ook nog dat ze het serieus opvat.
Op fok wel, ja.
Misschien zou je dan mensen niet moeten vragen om te cammen, niet in berichtjes en niet in je fobo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het beledigend voor mezelf ook nog dat ze het serieus opvat.
Op fok wel, ja.
Eensch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |