Ik ben 1,86 ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn jullie dan? Als je schoenmaat verder gewoon bij je lengte passen, is er niks aan de hand natuurlijk
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben 1.60 ongeveer dus een klein opdondertje.
Mja, maar mensen kennen doe je ook al door banen of studies. De ene keer ga ik met wat klasgenoten ergens wat drinken, kom ik een ex-collega tegen. Dat soort kleine dingen vind ik ook al bij een sociaal leven horen. Ik woon hier pas een jaar, dus ik heb ook geen bergen vrienden in de buurt, maar vermaak me prima.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
Precies dat is ook zo.
Je kan zomaar ergens iemand tegen komen, maarja je vergroot je kansen door meer mensen te kennen.
want het gaat ook via via dan en wellicht helpen die je dan om iemand te vinden.
Neequote:
Klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Grote voeten is geen garantie op groot gereedschap
Dan had ik je volgens mij al 15x aangevallen in dit topic in de voorbijgaande weken, want jou kennende post je elke dag iets achterlijks zoals het begin van dit topic al weer doet bevestigen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, geloof jij daarin?
[..]
Dat doe je wel, overduidelijk.
Dus je hebt een kleintjequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Maar he, zwart en maat 47.
Kan niet missen natuurlijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Klopt het klinkt ook makkelijk maar dat is het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een probleem
[..]
Zo'n iemand zou ik wel willen hebben.
[..]
Het klinkt zo makkelijk
ik ouwehoer maar wat hoor. toch leuk dat je even hapte.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
NeeIn tegen deel. Maar de meest waardeloze sex was met iemand die ruim boven t gemiddelde zat, dus ik geloof niet meer in extreem grote maten
Neuh.quote:
Op fok? Om mee te daten enzo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
maar aan jouw nieuwe drang om zoveel mogelijk meisjes te strikken ineens.
En hij staat volledig tot jouw beschikking.quote:
Oneluv.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En hij staat volledig tot jouw beschikking.
Weet ik veel wat je intenties zijn. Boeit me ook niet, maar ga nu niet lopen beweren dat ik jou extra in de gaten houd, terwijl jij zelf juist een enorme profileringsdrang hebt. Dan ligt het niet aan mij, hé?quote:
Dan nog kan je als man met je vingers en tong haar bevredigen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
Size does matter want je wil ook niet liggen en je afvragen of die er eigenlijk wel al in zit om het maar zo te zeggen
Kan bijna niet anders.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Dat vervangt gewoon seks niet hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog kan je als man met je vingers en tong haar bevredigen.
Mmmmm in het uiterste? Wel een scharrel gehad waar ik niet veel van voelde, en die wilde op mij wachten maar dat gebeurde maar niet (nee gek he) dus dat was een vermoeiende nachtquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet in de uiterste gevallen?
Dus oraal is geen seks?quote:
Omdat ik mijn foto's post en heb gecam met één meisje van fok (neem aan dat je dat ook wel hebt opgezocht), heb ik de drang om meisjes te versieren op fok? Nee, sommige mensen kunnen ook nog IRL iemand krijgen. Jij niet, dat weten we.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet ik veel wat je intenties zijn. Boeit me ook niet, maar ga nu niet lopen beweren dat ik jou extra in de gaten houd, terwijl jij zelf juist een enorme profileringsdrang hebt. Dan ligt het niet aan mij, hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |