SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
goed aanpakken met veel reps, vooral crunches zijn effectief, liefst op een skippybal
laat ze flink branden!![]()
ik train abs 4 x per week, ik las ok dat ze binne 24u herstelt zijn moet tog 6pack hebbe voor chickies jwt gr grOf toch du vader?![]()
klopt, buikspieren zijn speciale spieren zeg maar, hebben veel minder rust nodig!1
amerikaanse natty builders doen het ook 4-5x per week
FEEL THE BURN![]()
Eens, maar hij zegt 'als je het ook maar half wetenschappelijk aan kan tonen geloof ik het'. Als je iets half wetenschappelijk onderbouwt en half met onzin, dan is het nog steeds onzin.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:14 schreef 16meter het volgende:
Niets is triest als het wetenschappelijk aangetoond is.Of toch du vader?![]()
Natty volgens Amerikaanse begrippen. Hallon PHs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef 16meter het volgende:
klopt, buikspieren zijn speciale spieren zeg maar, hebben veel minder rust nodig!1
amerikaanse natty builders doen het ook 4-5x per week
FEEL THE BURN![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Eens, maar hij zegt 'als je het ook maar half wetenschappelijk aan kan tonen geloof ik het'. Als je iets half wetenschappelijk onderbouwt en half met onzin, dan is het nog steeds onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua whey en post workout ben ik er helemaal uit![]()
Nu nog creatine.
Ik had dus in vorige topic http://www.xxlnutrition.nl/creatine-monohydraat/xxl-nutrition aanbevolen gekregen echter heb ik zowel whey en workput in shop van bodyenfitshop.nl staan dus het liefst ook creatine van daar. Nu kwam ik dit tegen http://www.bodyenfitshop.(...)otal-muscle-solution
En ik lees al de hele ochtend reviews op dbb.nl en ze zeggen dat dit creatine is én meer.
Dus gewoon TMS nemen of alsnog creatine monohydraat van Xxl Nutrition? Ik gok maar zo dat het TMS zal moeten worden
Dit is overigens mijn laatste supplementen vraag (voor nu)hahahah na deze ga ik op betalen drukken
![]()
![]()
abs gwn lekker elke dag pakken boyzzz, dit is mijn schema:
maandag: biceps, abs
dinsdag: biceps, abs
woensdag: biceps, abs
donderdag: biceps, abs
vrijdag: biceps, abs
zaterdag: biceps, abs
zondag: biceps, abs
curlen doe je het beste in het squatrek.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
no0bquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Jac0bus het volgende:
abs gwn lekker elke dag pakken boyzzz, dit is mijn schema:
maandag: biceps, abs
dinsdag: biceps, abs
woensdag: biceps, abs
donderdag: biceps, abs
vrijdag: biceps, abs
zaterdag: biceps, abs
zondag: biceps, abs
curlen doe je het beste in het squatrek.![]()
Dit is mijn schema
Maandag borst, triceps
Dinsdag: abs, biceps
Woensdag; abs, borst
Donderdag; tricep biceps
Vrijdag; alleen biceps (extra veel want uitgaan jewaitz)
Zaterdag; leiJp en brAk 0uWe :$:$
Als je ook nog vragen hebt over het trainen zelf, voel je vrij om mij een PM te sturenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:38 schreef ezelbayraktar het volgende:
Dit is overigens mijn laatste supplementen vraag (voor nu)![]()
![]()
![]()
gewoon whey en creatine mono, meer niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:38 schreef ezelbayraktar het volgende:
Qua whey en post workout ben ik er helemaal uit![]()
evt. een pre-workout als jack3d of noxipro, voor af en toe.![]()
Ik had ooit een pot whey thuis staan en verder nooit iets gebruikt, wil je het een stap hoger aanpakken heb je ineens met allerlei producten te makenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:45 schreef Weissman het volgende:
Als je ook nog vragen hebt over het trainen zelf, voel je vrij om mij een PM te sturenBegin je bij de whey krijg je te maken met de pre workout, vervolgens de creatine. En nu lees ik ook nog is Post workout...... Wordt me te veel
Kan ik even een bevestiging krijgen van 1 of 2 users zodat ik zeker weet dat ik de juiste dingen bestel?
Whey en creatine: dus beide meteen na trainen (binnen 45minuten)
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
http://www.bodyenfitshop.(...)otal-muscle-solution
Pre workout: Voor trainen (in 45 minuten)
http://www.bodyenfitshop.(...)on/pre-workout-power
Dan heb ik dus niks voor de Post workout en volgens mij is dat dan het enige dat ik mis toch? Maar goed dat gaat me nu te veel worden, laat ik maar is zo beginnen indien dit dus goed is.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?![]()
in die PWO zit ook al creatine, daarnaast zou ik een PWO met 1,3-Dimethylamylamine nemen, daar kun je echt op knallen
L-arginine enzo is onzin
feit: voeding is 10x belangrijker dan supplementen, stop je geld in rood vlees, vis en kip, dat is al duur zat.![]()
Dus dat TMS valt onder PWO? Maar is de Creatine gehalte zeg maar net zo effectief als een los potje Creatine? Ik denk indien TMS voldoet aan creatine/postworkout ik gewoon hiermee begin en 1,3-Dimethylamylamine over een korte tijd begin ofzo anders gaat het me echt te veel worden in één keer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef 16meter het volgende:
in die PWO zit ook al creatine, daarnaast zou ik een PWO met 1,3-Dimethylamylamine nemen, daar ga je echt hard op.
Qua voeding zit ik gelukkig wel goed![]()
![]()
De whey en pre workout die ik hierboven gelinkt heb zijn die wel goed dan? >< Nuuuu nu verlies ik ineens alle vertrouwen in de research die ik sinds 's ochtends vroeg doe ><quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:59 schreef 16meter het volgende:
TMS is bullshit, beperk je tot middelen met een bewezen nut![]()
Ik gebruik geen sups, alleen groene thee voor vetverbranding en voor het trainen mezelf insmeren met aloea-vera creme om herstel te stimuleren.![]()
pak whey en evt. creatine, is voldoende
pre-workout is optioneel, als je dat wilt kies dan voor een product met 1,3-Dimethylamylamine (geranamine) en/of caffeine![]()
ik hoorde van mijn Brofessor dat je ook op zondag je biceps moet trainen anders groeien ze niet goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
no0b![]()
Dit is mijn schema
Maandag borst, triceps
Dinsdag: abs, biceps
Woensdag; abs, borst
Donderdag; tricep biceps
Vrijdag; alleen biceps (extra veel want uitgaan jewaitz)
Zaterdag; leiJp en brAk 0uWe :$:$
[..]
Als je ook nog vragen hebt over het trainen zelf, voel je vrij om mij een PM te sturenI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Kan jij mij iets aanraden uit de volgende lijst voor creatine?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef 16meter het volgende:
pak whey en evt. creatine, is voldoende
pre-workout is optioneel, als je dat wilt kies dan voor een product met 1,3-Dimethylamylamine (geranamine) en/of caffeine
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: