haha, die worden uitgelachen als ze daarmee een bank overvallen. Felgroene pistolenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is sindskort ook niet meer legaal. Anders zouden criminelen hun wapen toch ook een felle kleur kunnen spuiten.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef witbiertje het volgende:
[..]
haha, die worden uitgelachen als ze daarmee een bank overvallen. Felgroene pistolen
Had er ooit een besteld op dx, gewoon binnengekomen, maar sta er nu pas bij stil dat het me mijn lege strafblad had kunnen kosten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kans is klein dat ze het pakje controleren maar is het het risico op een strafblad waard?
Voor paar dollar een stempel laten maken? Waar?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar wil je ze eigenlijk laten drukken? lightake?
Anders is het misschien net zo voordelig om voor een paar dollar een stempel op ebay te laten maken met het logo en zelf erop stempelen
Gewoon een herintreder met parkinson een aardappelschilmesje + zak aardappels geven en het uit laten snijden en stempelen maar!quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor paar dollar een stempel laten maken? Waar?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gewoon een herintreder met parkinson een aardappelschilmesje + zak aardappels geven en het uit laten snijden en stempelen maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:11 schreef tokko1 het volgende:
Trouwens voor de mensen die geen zin hebben om 0900 0990 te gaan bellen.. het nummer van Post NL voor pakkettracking.. á 10ct per minuut.
Gewoon het alternatieve nummer bellen in de spoilerNet gedaan Bzzbzz "U wordt doorverbonden" bzzz, Hallo PostNL hoe kan ik U van dienst zijn?
Pakketje was helaas nog niet binnen.. maarvolgene keer beter
Die mag wat mij betreft in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie "Waarom kan ik mijn pakketje niet tracen"quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:59 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Die mag wat mij betreft in de OP.
Maar dan een Chinees oud vrouwtje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gewoon een herintreder met parkinson een aardappelschilmesje + zak aardappels geven en het uit laten snijden en stempelen maar!
Hey! Wel mee blijven lezen. hè!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar wil je ze eigenlijk laten drukken? lightake?
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
VR?
Volume rate?Lijkt me dat je gewoon quote moet doen
en dan gaan we wel kijken wat het kost en hoeveel mensen er willen?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef RobertNL het volgende:
VR heet nu Allbuy, maar is nog steeds van DX, vorige keer heb ik daar sleutelhanger led lampjes besteld. Die waren binnen 2 weken binnen (via DHL)
ebay custom stamp, rubber stamp, logo stamp, self inking stamp. Krijg je gewoon zo'n rubberplaatje op maat, de stalen zijn (veel) duurder. Of etsy.comquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel handig voor een paar euro.
Nee, té ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:07 schreef Miniem het volgende:
Dit T-shirt.![]()
5 dollar, doen of niet?![]()
[ afbeelding ]
Nou ja... misschien een goeie poetsdoek voor je auto.quote:
Ik vind het wel een leuk shirt..quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja... misschien een goeie poetsdoek voor je auto.
Misschien is het ook wel gewoon dat die kerel met z'n broek á la hoog-water-in-'t-dorp, shirt onder gesp en wollen muts het gewoon extreem gay maakt.Maar probeer daar dan als manly man nog eens iets van te maken...
quote:Dear ...........,
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.
When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:11 schreef tokko1 het volgende:
Trouwens voor de mensen die geen zin hebben om 0900 0990 te gaan bellen.. het nummer van Post NL voor pakkettracking.. á 10ct per minuut.
Gewoon het alternatieve nummer bellen in de spoilerNet gedaan Bzzbzz "U wordt doorverbonden" bzzz, Hallo PostNL hoe kan ik U van dienst zijn?
Pakketje was helaas nog niet binnen.. maarvolgene keer beter
Dat nummer is OP waardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |