SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 10-10-2011 11:03:36 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik kwam dit topic toevallig tegen en heb geen enkele ervaring om bij de winkels in de openingspost te kopen. Zijn ze allemaal betrouwbaar of blijft het altijd een gok?
Waar kan ik het best voor het eerst wat bestellen?
Alvast bedankt.![]()
Allemaal betrouwbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef 22 het volgende:
Ik kwam dit topic toevallig tegen en heb geen enkele ervaring om bij de winkels in de openingspost te kopen. Zijn ze allemaal betrouwbaar of blijft het altijd een gok?
Alvast bedankt.
En ligt eraan wat je wil kopen, vaak BIC.
En lees de OP eens door.![]()
De winkels hierboven zijn allemaal Fok Chinashopping addict aproved!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef 22 het volgende:
Alvast bedankt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik zit nu ook erg te twijfelen of ik wel iets bij DealExtreme zou gaan kopen, ik wou namelijk oortjes kopen, die ik bij andere sites zoals BIC niet kan kopen.
Maar om nou ruim een maand te wachten (wat ik ergens las)
Of zal het alleen bij "grotere" bestellingen/pakketten lang(er) duren
ik weet het ik zal wel verwend zijn geworden door BIC![]()
![]()
ninjaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Allemaal betrouwbaar.
En ligt eraan wat je wil kopen, vaak BIC.
En lees de OP eens door.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Gaat best snel hoor, 2 weekjes. Zoiets... anders moet je lekker naar de kijkshop gaan, kun je het direct meekrijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef snellehenk het volgende:
Ik zit nu ook erg te twijfelen of ik wel iets bij DealExtreme zou gaan kopen, ik wou namelijk oortjes kopen, die ik bij andere sites zoals BIC niet kan kopen.
ik weet het ik zal wel verwend zijn geworden door BICDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
okeoke, zal ik vanavond maar eens bestelling plaatsenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Gaat best snel hoor, 2 weekjes. Zoiets... anders moet je lekker naar de kijkshop gaan, kun je het direct meekrijgen.![]()
![]()
Het is nu dat élke shop langzamer wordt >.< ivm holiday, christmas etc...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef snellehenk het volgende:
ik weet het ik zal wel verwend zijn geworden door BIC
Maar DX is gewoon überhaupt langzaam.
Wat voor oortjes wil je kopen? Want als je iets kwalitatiefs goeds wil.. MP4Nation!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Als je niet die gift van 0,01 cent bij dx hebt toegevoegd,
en het totaalbedrag zit onder de 5 euro,
kan het toch niet gepakt worden door de douane?Twiddel![]()
Zeker nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:49 schreef summer2bird het volgende:
Als je niet die gift van 0,01 cent bij dx hebt toegevoegd,
en het totaalbedrag zit onder de 5 euro,
kan het toch niet gepakt worden door de douane?Al die pakketjes van dealextreme worden haast doorgelaten tot minimaal 50 euro..
![]()
www.douane.nl
En bovendien, er staat bij dat item zelf dat je die niet meer toe hoeft te voegen, omdat het nu standaard is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Zeker nietAl die pakketjes van dealextreme worden haast doorgelaten tot minimaal 50 euro..
Gelukkig, bedanktquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:
www.douane.nl
En bovendien, er staat bij dat item zelf dat je die niet meer toe hoeft te voegen, omdat het nu standaard is.
Twiddel![]()
En stel dat het wel door de douane gecontroleerd werd, moest je 20 cent ofzo betalen?quote:
Ik heb wel eens een koptelefoon van een aanschafwaarde gekocht van 80 dollar. De waarde op het pakket was dan 15 dollar ofzoDus als jij iets koopt voor 5 euro, is het op die envelop maar 2 euro waard waarschijnlijk
![]()
![]()
ik heb al op die site gekeken, maar ik kon de oortjes niet vinden bij MP4Nation.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het is nu dat élke shop langzamer wordt >.< ivm holiday, christmas etc...
Maar DX is gewoon überhaupt langzaam.
Wat voor oortjes wil je kopen? Want als je iets kwalitatiefs goeds wil.. MP4Nation!
Over de oortjes die ik heb besteld, zal ik het maar niet over hebben![]()
![]()
- nee, het FOK! logo is beschermd als merk, dit is strafbaar jongens... -
[ Bericht 79% gewijzigd door Danny op 11-10-2011 07:54:22 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Niet bij bic, maar bij Dealextreme (allbuy.com)quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:58 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Waar bij BIC heb je die aanvraag gedaan? Want ik heb ook nog het een en ander waar ik wel een logo op zou willenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://www.dealextreme.co(...)oad-bb-gun-toy-27319
Als ik die bestel en hij wordt gepakt door duane. Wordt ik dan vervolgd?En gaat sowieso alles onder de scanner door en wordt die gegarandeerd gepakt?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Krijg je mooi een bezoekje van de politie 's ochtends vroeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Skippy_ball het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)oad-bb-gun-toy-27319
Als ik die bestel en hij wordt gepakt door duane. Wordt ik dan vervolgd?En gaat sowieso alles onder de scanner door en wordt die gegarandeerd gepakt?
![]()
Ook bij een nep geweertje?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Krijg je mooi een bezoekje van de politie 's ochtends vroeg.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: