Limburgs gerecht, vroeger waren het ouwe taaie mijnpaardenvlees die een week in azijn werden gemarineerd voor ze gestoofd konden worden.quote:
Oh, je bent weer op de gezonde toer gegaan, zie ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
patatje oorlog en 2 Kwekkeboom kroketten met yoki
... jakkes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik maak het van konijn gemarineerd met azijn en uien en later gestoofd met appelstroop
haha past bij een luie dagquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je bent weer op de gezonde toer gegaan, zie ik.
Ik houd niet van veel soorten vlees, niet van gestoofd eten en niet van appelstroop. Dus het is iets wat mij niet zo lekker lijkt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoezo dat dan? Konijnenstoof
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef Aneurism het volgende:
Net op:
Osobucco (kalfsvenkel) in wijn, tomaat, peterselie, ui, bleekselderij en wortel.
Uitgestoken aardappel met vorm: Torentje van 3-4 cm. Gekookt in water met boter zout en peper en dit laten inkoken tot water weg is, daarna beide kanten krokant bakken met de boter.
Hierbij een reductie/sap van zoethout met steranijs.
Pastinaak met zoete aardappel puree. (geheel in laten koken in eigen kookvocht, vervolgens wat melk toevoegen, peper en zout en daarna het geheel pureren en zeven.
eigen gemaakte chipjes van 1mm dik, uitgestoken met pasvormpje. Gebakken op alu folie, met zout, peper en beetje olijfolie
eigen gemaakte mayonaise met basilicum erdoor heen.
Lekkerrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |