Probleem: heb geen echt hockeyveld ter beschikkingquote:
Ik weet niet of je balken langs de kant hebt liggen maar anders kan je iets doen met de bal laten kaatsen langs een verdediger oid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Probleem: heb geen echt hockeyveld ter beschikkingDus word waarschijnlijk een slalom, aannamen oefenen en misschien dat samenvoegen met afwerken op goal
nope helaas. staan ook buiten op een veld dus zou ook niet kunnen. Denk dat ik al wat weetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik weet niet of je balken langs de kant hebt liggen maar anders kan je iets doen met de bal laten kaatsen langs een verdediger oid.
Flink trainen voor de derde helft is dus ook een optie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Probleem: heb geen echt hockeyveld ter beschikkingDus word waarschijnlijk een slalom, aannamen oefenen en misschien dat samenvoegen met afwerken op goal
Ook het favorite gedeelte. Opzich kan ik daar wel wat techniek verbeteringen voor bedenkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flink trainen voor de derde helft is dus ook een optie.
Hockey op gras? Succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nope helaas. staan ook buiten op een veld dus zou ook niet kunnen. Denk dat ik al wat weet
Dat zei ik ook al, kan bijna niet eigenlijkquote:
Tja is lastig maar ik wil niet zoals de rest van m'n klas aankomen met voetbal...quote:
Ijzeren pen, marinade, open vuur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedenavond heren. Ben bekaf ivm vrijwel geen slaap mbt die kut katten!!!
hehe, en dan zelf van balkon geflikker worden ivm vermeende dierenmishandelingquote:
Vermeende!?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, en dan zelf van balkon geflikker worden ivm vermeende dierenmishandeling
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vermeende!?
Gaat gewoon de boeken in als zelfopoffering van die beestjes.
Kijk eens in je agenda man!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw C4, moet ik dat Duits bier zelf opzuipen? Want ligt nog in de kelder
En gvd niemand die mij iets verteld!!!!!! Ik hoor het nu pas van jou!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk eens in je agenda man!
De 22ste ben ik er.
verschuif dat eens naar eerder!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk eens in je agenda man!
De 22ste ben ik er.
Je secretaresse is toch echt op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En gvd niemand die mij iets verteld!!!!!! Ik hoor het nu pas van jou!
Dat wist ik zelfsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En gvd niemand die mij iets verteld!!!!!! Ik hoor het nu pas van jou!
Gij, vervloekte pinda regeld maar dat je er de 22ste bent!!!quote:
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef Nibb-it het volgende:
ER neemt u eens een kijkje in het C&H forum
Dan moet ik werken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gij, vervloekte pinda regeld maar dat je er de 22ste bent!!!
Ik heb 'm nog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan moet ik werken!
Always remember its 0730!
Goedzo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |