SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:03 schreef Partyboy1991 het volgende:
En ja ik weet heus wel dat het kroegbier niet te zuipen is en voor minimaal 20% uit water bestaat
Elk bier bestaat voor zo'n 90% uit water, slimmerikquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Elk bier bestaat voor zo'n 90% uit water, slimmerik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je naar pauperkroegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:06 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke jij je zin het is aangelengd met water
Deze man weet.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:55 schreef HeatWave het volgende:
Pijnlijk he? Om te zien dat je mening gewoon nagepraat is, ook jij zal in de blinde test Heineken gewoon het lekkerste vinden.
eerst blind de test doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:58 schreef Snuwerd het volgende:
[..]idd
slok
kots
"oh deze is echt lekker"
dit was blindquote:
Lul er maar om heen, ze hebben een zooi belgen die vinden dat ze geweldig bier maken (wat ook zo is hoor, maar dus geen pils) laten proeven en ze vonden Heineken het lekkerst zonder te weten wat het is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
dit was blind
en ook dat vind ik raar
bier moet je drinken
niet proeven
maar als je heineken drinkt, dan kun je niet om de smaak heen
Helaas, zal bij mij echt niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:55 schreef HeatWave het volgende:
Pijnlijk he? Om te zien dat je mening gewoon nagepraat is, ook jij zal in de blinde test Heineken gewoon het lekkerste vinden.
Ja, zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Helaas, zal bij mij echt niet gebeuren hoor.
ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lul er maar om heen, ze hebben een zooi belgen die vinden dat ze geweldig bier maken (wat ook zo is hoor, maar dus geen pils) laten proeven en ze vonden Heineken het lekkerst zonder te weten wat het is.
Ik ben zelf niet eens een pilsfan, ik drink liever Stout, maar ik word altijd zo moe van die nalullers die Heineken zogenaamd pis vinden. Droeftoeters.
Aangezien Heineken wel drinkbaar is maar absoluut niet favoriet van mij is weet ik hoe Heineken smaakt en kan ik deze als dusdanig herkennen? Grolsch herken ik absoluut wel, andere merken zal iets lastiger worden..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zeggen.
Maar dat dachten al die belgen vast ook he?.
Ik heb ook wel mijn voorkeuren hoor, kies eerder Brand of Grolsch dan Heineken, maar ik vind Heineken ook prima te drinken. Ik stoor me vooral aan al die mensen die beweren dat Heineken echt NIET te zuipen is, die types wil ik wel eens dezelfde smaaktest laten doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Aangezien Heineken wel drinkbaar is maar absoluut niet favoriet van mij is weet ik hoe Heineken smaakt en kan ik deze als dusdanig herkennen? Grolsch herken ik absoluut wel, andere merken zal iets lastiger worden..
Grolsch heeft een wat bittere smaak eraan waar je zeker van moet houden. Heineken mist een beetje een echte smaak wat eerder neigt naar iets waterigs..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook wel mijn voorkeuren hoor, kies eerder Brand of Grolsch dan Heineken, maar ik vind Heineken ook prima te drinken. Ik stoor me vooral aan al die mensen die beweren dat Heineken echt NIET te zuipen is, die types wil ik wel eens dezelfde smaaktest laten doen.
hoe is het in autismië? anderen kunnen toch best dingen anders ervarenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook wel mijn voorkeuren hoor, kies eerder Brand of Grolsch dan Heineken, maar ik vind Heineken ook prima te drinken. Ik stoor me vooral aan al die mensen die beweren dat Heineken echt NIET te zuipen is, die types wil ik wel eens dezelfde smaaktest laten doen.
Afgelopen donderdag was de Bokbierintroductie in Zwolle en heb daar de Grolsch Herfstbok ook gehad en die was inderdaad erg lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Grolsch heeft een wat bittere smaak eraan waar je zeker van moet houden. Heineken mist een beetje een echte smaak wat eerder neigt naar iets waterigs..
En pfoo de herfstbok van Grolsch is ook erg lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |