De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag wel, hele dag gewerkt en een beetje gezweet. Maar mannen mogen dat, dat valt niet onder vies.quote:
Dat blijf ik bij iedereen doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
De bazigheid van Dimens ontkennen.
Moet ik nog wel even sparen, nog zo'n ¤1000,-. Ik hoop hem met kerst te kunnen kopen, dat zou wel fijn zijn.quote:
Neuh, geen zin in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef coban het volgende:
Vanaf deze post gaan we het over iets anders hebben
ah tazz wat zeg jij ik maak geen tr meer kaolo haters nemen ze niet serieus nou he dan dikke /care he dan gaat fok maar kapot aaan paupers en tietenquote:
Hoera.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
Maar seks is wel vies
Tevens vernieuwde fipo.
inderdaad, dat is inderdaad geweldig!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even sparen, nog zo'n ¤1000,-. Ik hoop hem met kerst te kunnen kopen, dat zou wel fijn zijn.
Beter jij dan ThaTim, die gozer post de fipo en rot dan weer op.quote:
Moet ik je soms zo hard slaan dat je me smeekt om vergiffenis? Net als gister?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in.
Interracial gay gangbang!
Eensch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter jij dan ThaTim, die gozer post de fipo en rot dan weer op.Als je niet gaat mee posten, blijf dan gewoon weg.
Klapjes!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Moet ik je soms zo hard slaan dat je me smeekt om vergiffenis? Net als gister?
wauw wat een goei, jij harbrinkhoekerdquote:
watquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wauw wat een goei, jij harbrinkhoekerd
haal dan nieuwe of ipadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef coban het volgende:
Het is koud.
Mijn batterij van ipod is helemaal dood hebinnen 2 uur intensief gebruik is hij leeg
Ik kijk veel films, daar doe ik het dus ook voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
inderdaad, dat is inderdaad geweldig!
ahja aan de ene kant, ik kijk bijna geen tv, ik zit gewoon op computer dus ik vind het allemaal best
quote:
Kom maar in mijn armen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik een knuffel nodig om me te troosten.
ik ook hoor maarja niet mijn huis enzo ik vind het wel goed. Ik kijk ongeveer 5/6 films per week en als ik vrij ben 2/3 per dag maar ach. Ik vind het zo wel bestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kijk veel films, daar doe ik het dus ook voor.
Oke je krijgt wel een knuffel. Zo een dat je doodgaat dooor luchttekortquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik een knuffel nodig om me te troosten.
Dat heet wurgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:53 schreef coban het volgende:
[..]
Oke je krijgt wel een knuffel. Zo een dat je doodgaat dooor luchttekort
Nee daarvoor zo'n neger die fakking moeilijke oefeningen deed. Horizontaal liggen bij boom in de lucht enzo fakkking pijnlijk lijkt me voor spieren. Ik zou ws gewoon op de grond flikkerenquote:
Sorry, ik ben gewoon een beetje emotioneel op het moment en denk niet goed na.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal nog eens aardig tegen je doen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:54 schreef coban het volgende:
[..]
Nee daarvoor zo'n neger die fakking moeilijke oefeningen deed. Horizontaal liggen bij boom in de lucht enzo fakkking pijnlijk lijkt me voor spieren. Ik zou ws gewoon op de grond flikkeren
ik wil gewoon een beetje aandacht van jouquote:
Tuurlijk, kom maar dan krijg je een grote knuffelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil gewoon een beetje aandacht van jou
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een beetje emotioneel op het moment en denk niet goed na.
Iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:59 schreef coban het volgende:
Ja he omg die moves alles hahahhahaha diep respext voor hemmm
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb daar nu geen goed gevoel meer bij, het moment voor een knuffel is al verpest.
Heeft dat invloed op je Nederlands?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:02 schreef Rezania het volgende:
Laat maar, ik wordt gewoon zo'n mens dat nooit gevoelens toont.Eikels.
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft dat invloed op je Nederlands?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bazen programma dat!
Tevens ik ben terug, pizza smaakte lekker
Waarom mijn naam eigenlijk niet gewoon met hoofdletter, waarom altijd met een kleine letter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef coban het volgende:
Ik wist dat dimens op dat topic zou reageren
ik geef geen neukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
Niemand boeit het dus dat ik een terugval heb gehad? Oké, bitches.
het is weekend bloedprop, gewoon kijken mangquote:
Ziet er wel grappig uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/ditwashetnieuws/home/![]()
Vind ik altijd wel grappig
terugval van wat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
Alleen belangrijke mensen krijgen hoofdletter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom mijn naam eigenlijk niet gewoon met hoofdletter, waarom altijd met een kleine letter?
Zeg ook niet dat het té laat isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het is weekend bloedprop, gewoon kijken mang
Ik d us.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Alleen belangrijke mensen krijgen hoofdletter.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
Ik toon voortaan geen zwakke gevoelens meer, dat is bij mij een terugval.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
Het is weer tijd voor de rap van de dag
waar ik alles over de dag zeggen mag
Tjoban's batterij is bijna dood
Waar rez tot zijn terugval besloot
En dan het verhaal van Merel
Die voor het eerst zoende met haar kerel
En dimens die spaart voor z'n leipe set
En P_z die praat als een Achmed
Ik ga nu lekker naar buiten dit is eng
Navelstreng
Navelstreng
Wat weet je dan, dimens? Ik bedoel, Beach weet het ook niet.quote:
Je medicijnen tegen schizofrenie werken niet meer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik toon voortaan geen zwakke gevoelens meer, dat is bij mij een terugval.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je medicijnen tegen schizofrenie werken niet meer?
Ik heb toch autisme.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je medicijnen tegen schizofremie werken niet meer?
Navelstreng
Niet als niemand het ziet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
Alleen dansen voor de tv, vinden jullie dat gay?
Ook niet als ik je een knuffel geefquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik toon voortaan geen zwakke gevoelens meer, dat is bij mij een terugval.
Beforequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef coban het volgende:
[..]
Wat weet je dan, dimens? Ik bedoel, Beach weet het ook niet.
Ik ben ook geen vriend van je!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
After
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
Alleen dansen voor de tv, vinden jullie dat gay?
En nu? Moet ik weer iets doen om het goed te maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
After
[ afbeelding ]
jaa triomf IK BEN BLIJquote:
Yes God heeft mijn wens voltooid.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Yes God heeft mijn wens voltooid.
Zie je wel, atheisten, god bestaat.
Ik bad tot de duivel dat Plastic_zak zou stoppen met FOK!, wat nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Yes God heeft mijn wens voltooid.
Zie je wel, atheisten, god bestaat.
Goeie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Atisme en Schizofrenie!
Ik leef met je mee!
Grapje!
Ik weet het.quote:
Nou, als je dan de 24e langs komt, dan weet ik wel een leuk klusje voor je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:11 schreef coban het volgende:
[..]
En nu? Moet ik weer iets doen om het goed te maken?
De duivel nam contact op met god omdat die sukkel geen wensen kan voltooien maar ik bad tot god en god vond het goed dus tsjah. Dimens je bent gewoon net niet goed genoeg voor voltooiing van wensen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik bad tot de duivel dat Plastic_zak zou stoppen met FOK!, wat nu?
Vertel. Ik moet mijzelf matuurlijk ook mentaal voorbereiden he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, als je dan de 24e langs komt, dan weet ik wel een leuk klusje voor je.
Dit gaat niet over mij, het is toch de duivel die mijn wensen niet kan voldoen. Waarom haten dan terwijl je iets goed te maken hebt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
De duivel nam contact op met god omdat die sukkel geen wensen kan voltooien maar ik bad tot god en god vond het goed dus tsjah. Dimens je bent gewoon net niet goed genoeg voor voltooiing van wensen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt het blauwe kleurtje verdiend. Welkom bij de club.
[ afbeelding ]
Er is iets wat heel nodig gedaan moet worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
Vertel. Ik moet mijzelf matuurlijk ook mentaal voorbereiden he.
Het was god niet, noch de duivel. Het was de Illuminatie op mijn beveel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
De duivel nam contact op met god omdat die sukkel geen wensen kan voltooien maar ik bad tot god en god vond het goed dus tsjah. Dimens je bent gewoon net niet goed genoeg voor voltooiing van wensen.
Zit in mijn bloed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit gaat niet over mij, het is toch de duivel die mijn wensen niet kan voldoen. Waarom haten dan terwijl je iets goed te maken hebt?
Bitchpliez.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was god niet, noch de duivel. Het was de Illuminatie op mijn beveel.
Ik heb geen zin om je kamer op te ruimen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is iets wat heel nodig gedaan moet worden.
Laten we deze man feliciteren met de eerste 15 regels aan CSSquote:
Beachquote:
Ik werd geroepen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beach
Patje1987
NrTH
Rezania
aight1
gamezz
Saisai
Monopoly
LompeHork
TWP
BBQSausage
Driepink
mc-Piel
Hooidraad
Dalando
Spaghettivreter
Swomp
Floxcie
xSummergirlx
Omdatappel
JApieman
Klinkerbotsing
CyberJesus
monkyyy
MajorTom.
coban
MarokkaanseKip
Ah, gezellig clubje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beach
Patje1987
NrTH
Rezania
aight1
gamezz
Saisai
Monopoly
LompeHork
TWP
BBQSausage
Driepink
mc-Piel
Hooidraad
Dalando
Spaghettivreter
Swomp
Floxcie
xSummergirlx
Omdatappel
JApieman
Klinkerbotsing
CyberJesus
monkyyy
MajorTom.
coban
MarokkaanseKip
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:19 schreef coban het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik de illuminati rol.
counter strike source?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Laten we deze man feliciteren met de eerste 15 regels aan CSS
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beach
Patje1987
NrTH
Rezania
aight1
gamezz
Saisai
Monopoly
LompeHork
TWP
BBQSausage
Driepink
mc-Piel
Hooidraad
Dalando
Spaghettivreter
Swomp
Floxcie
xSummergirlx
Omdatappel
JApieman
Klinkerbotsing
CyberJesus
monkyyy
MajorTom.
coban
MarokkaanseKip
Je weet dat die netjes en schoon is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om je kamer op te ruimen.
Dit doet best pijn eigenlijk. Zo als enige een streep hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beach
Patje1987
NrTH
Rezania
aight1
gamezz
Saisai
Monopoly
LompeHork
TWP
BBQSausage
Driepink
mc-Piel
Hooidraad
Dalando
Spaghettivreter
Swomp
Floxcie
xSummergirlx
Omdatappel
JApieman
Klinkerbotsing
CyberJesus
monkyyy
MajorTom.
coban
MarokkaanseKip
je bent nieuw, niemand interesseert zich in jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik voel me buiten gesloten!
DANKJEWEL VOOR HET TERUGBRENGEN VAN MIJN ZELFMOORDNEIGINGEN!
homo.
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet dat die netjes en schoon is?
Wist ik eigenlijk wel, was dan ook flauw van me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheets
Okéquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen noemen mijn vrind, alleen noemen.
Dit deed pijn, IRL!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
je bent nieuw, niemand interesseert zich in jou
Wil je een knuffel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik voel me buiten gesloten!
DANKJEWEL VOOR HET TERUGBRENGEN VAN MIJN ZELFMOORDNEIGINGEN!
homo.
Zoquote:Bart
Beach
PiRANiA
Patje1987
Huppelmuts
aight1
iBenny
robuust89
Ragboer
LompeHork
BBQSausage
Hooidraad
Spaghettivreter
Spouwerranger
Flippiee
sharr
TheFamousMan
Omdatappel
Dimens
JApieman
Klinkerbotsing
Chuck-N0rr1s
Ajacied422
coban
MarokkaanseKip
CoD 4 was nog wel leuk, daarna zijn ze allemaal hetzelfde gebleven. Als mijn PC het aankon, ging ik voor BF3quote:
?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
Valt trouwens niemand iets op aan de posts die ik maak?
Nee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
Niet echt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pics, schaars gekleed mag indien niet in overtreding met het regelment.
Verkeerd beeld van dimens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef coban het volgende:
[..]![]()
![]()
Dimens zou NOOOOIT zoiets van mij vragen. TOCH DIMENS?
Vragen? Ik dwing het toch gewoon. Je kent me toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef coban het volgende:
[..]![]()
![]()
Dimens zou NOOOOIT zoiets van mij vragen. TOCH DIMENS?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vragen? Ik dwing het toch gewoon. Je kent me toch?
Schaars gekleed mag altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pics, schaars gekleed mag indien niet in overtreding met het regelment.
Jawel, ik heb trouwens enorme pusproblemen bij mijn tandvlees enzoquote:
....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel, ik heb trouwens enorme pusproblemen bij mijn tandvlees enzomja daar vraag je niet om. Mond is oke. Hoezo? Gaan we bellen blazen?
Hahaquote:
Is het slecht dat ik een stijve krijg van jouw UI?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef coban het volgende:
Ik moet toegeven dat dimens wel alles gedaan krijgt van iedereen
DL
Nou, je moet iets met vlees doen, vlees wat denk ik haram is. Mag je dat wel in je mond hebben of mag dat ook niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel, ik heb trouwens enorme pusproblemen bij mijn tandvlees enzomja daar vraag je niet om. Mond is oke. Hoezo? Gaan we bellen blazen?
Het is hallal gast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, je moet iets met vlees doen, vlees wat denk ik haram is. Mag je dat wel in je mond hebben of mag dat ook niet?
Zij was dan ook wel heel erg makkelijk, ik heb er eigenlijk veel te weinig voor hoeven doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef coban het volgende:
Ik moet toegeven dat dimens wel alles gedaan krijgt van iedereen
DL
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het slecht dat ik een stijve krijg van jouw UI?
Die Deborah danst zo geil
Naja nee. Dan blijf ik liever onblauw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, je moet iets met vlees doen, vlees wat denk ik haram is. Mag je dat wel in je mond hebben of mag dat ook niet?
Hallal mag sowieso, maar het is niet hallal. Grote kans dat het vlees wat ik bedoel haram is, maar ik weet niet of je haram vlees ook in je mond mag doen als Moslim.quote:
Je wordt er niet blauw van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:35 schreef coban het volgende:
[..]
Naja nee. Dan blijf ik liever onblauw.
Oke hou maar op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij niet dan ?
Jij gaat niet keihard soppen als je daarnaar kijkt?
Waarom moet ik ophoudenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:37 schreef coban het volgende:
[..]
Oke hou maar op.
En het is halal of helal sukkels.
Wij doen niet aan dubbele L en dubbele K enzo
Nou dan gaat het al helemaal niet door lul. Ik probeer alleen maar weer in je lijstke te komen. Fucker.quote:
Maar mag je haram eten in je mond krijgen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:37 schreef coban het volgende:
[..]
Oke hou maar op.
En het is halal of helal sukkels.
Wij doen niet aan dubbele L en dubbele K enzo
Ik vraag alleen maar of je een broodje vlees voor mij kunt vragen in de keuken. Maar aangezien je geen handen hebt zou je dit dan met je mond moeten doen. Het vlees is, denk ik, niet halal geslacht en dus haram. Daarom vraag ik of je haram eten in je mond mag krijgen, je hoeft niets door te slikken of zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:38 schreef coban het volgende:
[..]
Nou dan gaat het al helemaal niet door lul. Ik probeer alleen maar weer in je lijstke te komen. Fucker.
Naja ik doe wel met mijn tenen dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of je een broodje vlees voor mij kunt vragen in de keuken. Maar aangezien je geen handen hebt zou je dit dan met je mond moeten doen. Het vlees is, denk ik, niet halal geslacht en dus haram. Daarom vraag ik of je haram eten in je mond mag krijgen, je hoeft niets door te slikken of zo.
Als je dan graag wel even je voeten wilt wassen, dan heb ik er geen probleem mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef coban het volgende:
[..]
Naja ik doe wel met mijn tenen dan.
Nee mag geen haram vlees in mond.
Mja als ik er blauw van word dan wil ik het best doen.
Oke deal. Maar ben ik nu dan wel al blauw?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je dan graag wel even je voeten wilt wassen, dan heb ik er geen probleem mee.
Coban heeft geen schnorquote:
Ik wee ik ben fakking mooi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent mooi zoals je bent, perfect zelfs!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
Hmm vreemd dat mk en bbq tegelijkerdtijd weg ging en terugkwamen.
Hmm.
Hmmmmm.
HMMMMMMMMM
hahahahaahah jouw 'hmm' actiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
Hmm.
Hmmmmm.
HMMMMMMMMM
Manelijke prostitutie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
Hmm.
Hmmmmm.
HMMMMMMMMM
Mijn geheim wat doe jequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Manelijke prostitutie.
Sorry voor het verklappen van je geheim BBQ!~;(
Ik krijg hier rare gedachtes bij, ben ik nu vreemd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
Hmm.
Hmmmmm.
HMMMMMMMMM
Vertel, mijn zoon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg hier rare gedachtes bij, ben ik nu vreemd?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
OMG BBQ EN MK HEBBEN EEN RELATSIE EEN RELATSIE
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
OMG BBQ EN MK HEBBEN EEN RELATSIE EEN RELATSIE
Nou mam, dat gehmmmm doet mij aan hele andere dingen denken dan jij waarschijnlijk bedoeld. Ik krijg hier ook beelden bij.quote:
Heeft het met poep te maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou mam, dat gehmmmm doet mij aan hele andere dingen denken dan jij waarschijnlijk bedoeld. Ik krijg hier ook beelden bij.
Bedoeld is met een t. Bedoelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou mam, dat gehmmmm doet mij aan hele andere dingen denken dan jij waarschijnlijk bedoeld. Ik krijg hier ook beelden bij.
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heeft het met poep te maken?
Sorriequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]ik dacht dat ik je kon vertrouwern
Schatje alles komt goed kom maar bij papaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De druk was te hoog!
COBAN HIELDEEN PISTOOL TEGEN ME HOOFD!
Verdomme, ik ben niet echt scherp vandaag wat betreft taal. Vandaag al meerdere fouten gemaakt en ik kan ook al niet meer goed praten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
Bedoeld is met een t. Bedoelt.
Wat voor beelden lieve dimens, moet je weer naar de psychiater?
GMTA.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik me maar beter stil kan houden.
Hoe drink jijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
GVD ik zit altijd met me kin op mijn theekop, en dan raakt hij de tee niet omdat het gat te klein is, maar nu stond de thee te hoog dus ik brand gewoon mn fokking KIN!
Dat doen meer mensen hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die eerst hun face in kopje steken
HAHA IK GA STUK
kom runescapenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik pwn jou met runescape!
Of bedoel je dat niet
lekker gedoesjtquote:
Ja wereld 20 en dan in de wildy ik heb fucking dragor armor en strength level 99 enzo!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kom runescapen::#:#:@:#:#LKTR%^&()
Raar dit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
GVD ik zit altijd met me kin op mijn theekop, en dan raakt hij de tee niet omdat het gat te klein is, maar nu stond de thee te hoog dus ik brand gewoon mn fokking KIN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |