De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eh, dimens. Wanneer gaan we chillen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had veel geld, nog even wachten tot de 24e en ik zou een PlayStation kunnen kopen.
Wanneer ben je in Zoetermeer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
Dus eh, dimens. Wanneer gaan we chillen?
http://www.terraria.org/quote:
Lijkt me niks aan.quote:
Welk meisje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
Bijna thuis, kan dat meisje me niet meer aankijken.
Daarom zeg ik het nu alvast zodat je hem alleen de 24e bij je moet hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, die draag ik niet altijd bij mij hoor.
ik heb ook een 40" tv, een 2.1 bose 3-2-1, een lekkere zachte 7-zitter, salontafel op voetneerleg hoogte, lekker koud drinken, zelf gemaakt ijs enenenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er dan 40" televisie, een 5.1 surround set en een bed bij.
Nooit begonnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohh je bent nog aan solliciteren
hallo hallo monkyyyquote:
Oehquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk meisje?
[quote]Meisje dat naar mij kijkt, brr.
Nee.quote:
Lelijke meid?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk meisje?
[quote]Meisje dat naar mij kijkt, brr.
kwart voor 5quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee.Werd wel pas om half 2 wakker.
Jaa ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook niet nuook niet aan het solliciteren, geen zin in eigenlijk
Dat ritme had ik een maand geleden ook.quote:
Naaisquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Koud en nat maar zusje heeft wel gewonnen met 6-1![]()
Is niks voor mij hoor dat langs de lijn staan, ga ik ook heus niet wekelijks doen!
Pics van je zusje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Koud en nat maar zusje heeft wel gewonnen met 6-1![]()
Is niks voor mij hoor dat langs de lijn staan, ga ik ook heus niet wekelijks doen!
door de weeks word ik gewoon netjes om half 8 wakker hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ritme had ik een maand geleden ook.Maar dit is de nieuwe improved monkyyy, die wordt al het begin van de middag wakker ipv begin van de avond.
Netjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
door de weeks word ik gewoon netjes om half 8 wakker hoor
Dat is gewoon een voorkeur, het is geen must.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef coban het volgende:
Iedereen die geen blauwe ogen en donker haar heeft is niet goed genoeg voor dimens, jongens. We maken geen van allen kans.
Edit, ohjawel merel wel
Nee ik bedoel flippiee. Brunette en blauwe ogen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is gewoon een voorkeur, het is geen must.
Tevens had ze wel donker haar maar geen blauwe ogen.
Same.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik word elke dag om 7 uur wakker om iets te doen wat ik haat
Ik haat school niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik word elke dag om 7 uur wakker om iets te doen wat ik haat
werkquote:
Kokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
MAMA IS NIET THUIS DUS GA IK KOKEN BEN IK NU NIET DE LIEFSTE OOIT
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
MAMA IS NIET THUIS DUS GA IK KOKEN BEN IK NU NIET DE LIEFSTE OOIT
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
P_Z IS EEN RUSTIGE GAST
DUS FOCK JE MET MIJ
WORD JE RUSTIG GEPAKT
Je plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah hier tog sahbi p::
http://forum.fok.nl/topic/1680772/8/25#102849588
ah heb je se dollo nog gesien dan? p;:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuuuk![]()
Net voor het eerst met hem gezoend
Echt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuuuk![]()
Jij zou toch je dollopics sturenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah heb je se dollo nog gesien dan? p;:
oehhhh, romantischquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuuuk![]()
We zijn wezen schaatsen, dus dat was wel leuk, ondanks dat ik echt bagger ben in schaatsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
Echt?naisssss!
Wat hebben jullie gedaan? Uit eten ofzo?
(midden op de dag uiteten is mogelijk ja)
De plek was niet echt romantisch, maar verder wel leuk ^^quote:
wat was de plek dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
We zijn wezen schaatsen, dus dat was wel leuk, ondanks dat ik echt bagger ben in schaatsen
[..]
De plek was niet echt romantisch, maar verder wel leuk ^^
Ahw naisssquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
We zijn wezen schaatsen, dus dat was wel leuk, ondanks dat ik echt bagger ben in schaatsen
[..]
De plek was niet echt romantisch, maar verder wel leuk ^^
Mijn garage toen hij weggingquote:
Jaa zekerquote:
Ah okequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar vroeg mij af hoe je dat speelt.
je hebt tenminste privacy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn garage toen hij wegging
[..]
Jaa zeker
[..]
Ah oke
Ach ja, ouders zijn ook wel een aantal keer mn kamer binnen gelopen toen hij er was, maar ach, ze bedoelen het niet verkeerdquote:
Wie wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
coban heeft geen love meer voor me
schrijving englis letters voor geld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:46 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nog steeds aan mijn engels brief beginnen.
Engelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:46 schreef Oceanview het volgende:
Engels opdrachten zijn zo makkelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:46 schreef Oceanview het volgende:
Nee, dat is alleen als vrouwen heel veel mannen hosselen, dan zijn ze slet of alpha female.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nee want als vrouwen mannen hosselen zijn ze blijkbaar meteen een slet.
Liefje schatje honeyyyy marry mequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
coban heeft geen love meer voor me
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
inderdaad een stelletje kutusers hier
Wat ga je koken ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
HALLO IK BEN ER WEER DE PAN STAAT OP HET VUUR
Capslock-hoer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
HALLO IK BEN ER WEER DE PAN STAAT OP HET VUUR
HEE LIEF DOENquote:
Die is verdrietig omdat jij gehosseld bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk al iets van Ragboer gehoord?
Die zijn lekkerquote:
Vast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die is verdrietig omdat jij gehosseld bent.
eh tja we hadden vet weinig in huisquote:
HEE DOE EENS LIEF MAN GROMquote:
Geen vleesje dinggetje ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh tja we hadden vet weinig in huis
Dus gewoon even rode uit gesnipperd, even gebakken in olijfolie met knoflook en 3 takjes tijm, vervolgens 2 gewassen en gesneden preien erop, scheut wittewijn, even aanvullen met kippenbouillon tot alles onderstaat beetje zout en peper erop en dan afdekken met plakjes spek, en nu staat het beetje te borrelen. dan zet ik straks lekker pannetje pasta op en gooi ik alles door elkaar met een klontje boter en room (want pap lust geen kaas anders was het parmazaanse kaas)
dat maak ik zegmaar
zit een heel pak spek op he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen vleesje dinggetje ?
Meer klinkt lekker verder
weet niet hoeveel ik ren nu naar beneden!quote:
Ah okequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
Maar normaal doe ik altijd brood en gedroogte paddestoelen in de keukenmachine en dan bak ikd ie kruimels op in olijfolie met rozemarijn en doe ik dat er nog over maar ik doe vandaag zo even snel wat maken
Dat zit normaal in zo'n vleeswaren pakje of heb je echt speklapjes? Want dat is natuurlijk heel wat anders. (slagersmeisje geweest enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
weet niet hoeveel ik ren nu naar beneden!
noodles, 2 zakjesquote:
hoe was de date?quote:
Ik eet tartaar, risotto en bietjesquote:
Leeeukquote:
tot zover Rez zijn humorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoofdletters, met gekruimelde capslock.
nee gewoon een pakje! Normaal als ik kook haal ik m'n spul lekker zelf (lekker naar de supermarkt en kpje koffie ergens drinkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke
[..]
Dat zit normaal in zo'n vleeswaren pakje of heb je echt speklapjes? Want dat is natuurlijk heel wat anders. (slagersmeisje geweest enzo)
Teveel moeite om te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik eet tartaar, risotto en bietjes
Ga ook dat eten !
[..]
Naissquote:Leeeuk![]()
Aantal rondjes geschaatst en net voor het eerst met hem gezoend
oeeeehquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik eet tartaar, risotto en bietjes
Ga ook dat eten !
[..]
Leeeuk![]()
Aantal rondjes geschaatst en net voor het eerst met hem gezoend
Ach ja, zo lang het maar lekker isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee gewoon een pakje! Normaal als ik kook haal ik m'n spul lekker zelf (lekker naar de supermarkt en kpje koffie ergens drinken) maar nu moest ik zegmaar net bedenken wat ik ging maken met alle zooi die in huis was dus krijg je dit soort concessies
Ja best welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Teveel moeite om te maken
[..]
NaissLove is in the air
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb een vroeg kerstcadeautje voor jullie allemaal
DOET NORMAAL DA'S GEEN CADEAUTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb een vroeg kerstcadeautje voor jullie allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hmm. Mpfm.. Hrm. Vergeven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee ik was nog een linkje vergeten
Sorry
Waarom wil je nu slapen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef Roburtt het volgende:
M'n broertje viert z'n 10e verjaardag terwijl ik chago ben en wil slapen, stomme drukke kut kinderenb
Hopelijk wel mét bovenkleding?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef coban het volgende:
Ik ga als ik rapperes ben ook zulke kerstkaarten maken is hip
Het is 7 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef Roburtt het volgende:
M'n broertje viert z'n 10e verjaardag terwijl ik chago ben en wil slapen, stomme drukke kut kinderenb
Verliefd*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef Boterbartje het volgende:
MEREL WAAROM DOE JE DIT MIJ AAN
ben je verlieft merel?
trouwens even pasta in de pan doen zo terugengroeten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom wil je nu slapen?
En gefeliciteerd met je broertje
[..]
Hopelijk wel mét bovenkleding?
powernap/dutjequote:
Komen er ook chimeids?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef Roburtt het volgende:
neequote:
Ik moet toch sixpack showen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom wil je nu slapen?
En gefeliciteerd met je broertje
[..]
Hopelijk wel mét bovenkleding?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar geen bh is op zn minst wel vereist
Nee ik ga jb's bovenlichaam fotoshoppen op de mijne dus hoeft niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar een bh is op zn minst wel vereist
Dan is het goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik ga jb's bovenlichaam fotoshoppen op de mijne dus hoeft niet.
oja sorry!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verliefd*
En wat doe ik je aan?
tot zo
Ik las berberquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja sorry!
Ja die bieber
En ik hoor weer allemaal gepiep beneden even rennen doeidoei
Oké, bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iemand die maagd is, heeft nog nooit seks gehad. Vanaf het moment dat een jongen met zijn penis de vagina van een meisje binnengaat, zijn ze beiden geen maagd meer. 80% van de mensen merken lichamelijk niets van hun ontmaagding
No shit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iemand die maagd is, heeft nog nooit seks gehad. Vanaf het moment dat een jongen met zijn penis de vagina van een meisje binnengaat, zijn ze beiden geen maagd meer. 80% van de mensen merken lichamelijk niets van hun ontmaagding
Ik weet niet, maar volgens mij merk je het wel als iemand met zn penis in jouw kut zit te rammen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:16 schreef coban het volgende:
[..]
No shit.
Wat moeten we met deze informatie?
Nee ik denk van niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar volgens mij merk je het wel als iemand met zn penis in jouw kut zit te rammen.
Dankje nu snap ik hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, dat gebied is gewoon gevoelloos, dat je dat niet weet P_P.
Ik heb gehoord dat ontmaagding pijn doetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar volgens mij merk je het wel als iemand met zn penis in jouw kut zit te rammen.
Ik ken een speciale methode waarbij het niet pijn doet, wil ik speciaal voor jou wel gratis doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ontmaagding pijn doet
iuk ben banggg
Dude.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ontmaagding pijn doet
iuk ben banggg
je geslachtsdeel is 8 cm?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ken een speciale methode waarbij het niet pijn doet, wil ik speciaal voor jou wel gratis doen.
Im serious, ik wil niet meer trouwenquote:
Nee, ik sla je eerst knock out met mijn 3e been, dan merk je er niks meer van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je geslachtsdeel is 8 cm?
[..]
Im serious, ik wil niet meer trouwern
hahaha bbq heeft geslachtsdeel van 7,5 cmquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik sla je eerst knock out met mijn 3e been, dan merk je er niks meer van.
Ja 7.5 cm ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, coban weet al of die van mij groot is of niet, want dat heb ik al uitgelegd. Dus.
Maar oke, ander onderwerp.
IKBENAANHETENVRIENDquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
Een lul in je kut doet geloof ik minder pijn dan een lul in je aars.
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Loves het volgende:
Waarom ruikt mijn sperma naar chocola? En dat meen ik serieus.... hoe kan dat
Damn ook 2.05 meter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH DAT ALLES BIJ MIJ IN VERHOUDING IS!![]()
![]()
Jij wel ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
ha ha al die mense die nog maagt zijn hier ah kaolo fa2
2.05 meter, dan zou ik per direct flauw vallen bij opwinding, al dat bloed dat opeens uit m'n lichaam wordt gezogen om maar al die zwellichamen te kunnen vullen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
Damn ook 2.05 meter?![]()
Oke ik ben je aan het pesten
Huillachen toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef coban het volgende:
Ik moet huilen door jou bbq
@pz ja ik weet alles schatje
Bij een halve meter, terwijl je zelf 1.80 bent, val je al flauw, dat is ooit onderzocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2.05 meter, dan zou ik per direct flauw vallen bij opwinding, al dat bloed dat opeens uit m'n lichaam wordt gezogen om maar al die zwellichamen te kunnen vullen.
Oke, tmi.
Hoe smaakt je omelet MK?
IS AL OPquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2.05 meter, dan zou ik per direct flauw vallen bij opwinding, al dat bloed dat opeens uit m'n lichaam wordt gezogen om maar al die zwellichamen te kunnen vullen.
Oke, tmi.
Hoe smaakt je omelet MK?
Ligt aan de diameter denk ik?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij een halve meter, terwijl je zelf 1.80 bent, val je al flauw, dat is ooit onderzocht.
jammer van die 0.1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn lul is 16.9 cm.
Treustory.
Slap.
Ik ben de diameter even vergeten, maar ze gingen uit van het gemiddelde geloof ik.quote:
oke.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef coban het volgende:
ALS ER IEMAND ONDER DEZE STREEP NOG IETS VIES ZEGT GAAT HIJ OF ZIJ IETS HEEL VERSCHRIKKELIJKS MEE MAKEN
Lul in je aars.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef coban het volgende:
ALS ER IEMAND ONDER DEZE STREEP NOG IETS VIES ZEGT GAAT HIJ OF ZIJ IETS HEEL VERSCHRIKKELIJKS MEE MAKEN
tampon zit er nog in zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
AAAAH WTF PIJN OPEENS AAH IK HEB ZON PIJN HOE KAN DIT!!!!!
Is zij brunette en heeft ze blauwe ogen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:17 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik bedoel flippiee. Brunette en blauwe ogen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
IK WILDE REAZNIA SLAAN MAAR SLOEG DE VETKEERDEquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Schattig en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
IK WILDE REAZNIA SLAAN MAAR SLOEG DE VETKEERDE
Oui.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is zij brunette en heeft ze blauwe ogen?
Wacht maar tot ik Harman Kardon 5.1 heb, daar kan je Bose niet tegenop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb ook een 40" tv, een 2.1 bose 3-2-1, een lekkere zachte 7-zitter, salontafel op voetneerleg hoogte, lekker koud drinken, zelf gemaakt ijs enenen
Jij bentt echt een vies mannetje he. Nee echt. Ik dacht lief enzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi, kun je nagaan, zelfs zonder iets te zeggen kan ik iets vies's duidelijk maken.
Heb ik gisteren gehad, smaakte geweldig, vanavond snert (SNERT!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga lekker pizza eten vanavond!
Iedere man is vies.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bentt echt een vies mannetje he. Nee echt. Ik dacht lief enzo.
Ga haar ontvoeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zulke dingen zie je dan weer niet op de webcam.
Pepperoni?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga lekker pizza eten vanavond!
Ik ben een man, sorry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bentt echt een vies mannetje he. Nee echt. Ik dacht lief enzo.
dat kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik Harman Kardon 5.1 heb, daar kan je Bose niet tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |